Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah dat wist ik niet. Ik moet ook zeggen, ik kwam hem tegen omdat ik een beetje zat te struinen of er iets te koop is wat ik zelf leuk zou vinden. Ik weet ook niet of Autowereld een goede of betrouwbare site is om eerlijk te zijnDie Punto staat volgens mij al een hele tijd te koop daar, maar leuk is die wel.
Edit: Datum laatste tenaamstelling: 30-10-2008![]()
Ha, Alkmaar.![]()
Ford Orion 1.4 CL zeer nette Orion 1993 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
06-1993, Benzine, Handgeschakeld, Sedan, Roodwww.autowereld.nl
![]()
ONK![]()
≥ Chevrolet CHEVELLE MALIBU lpg automaat — Oldtimers — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: Grijs metallicTechnische informatieAantal cilinders: 8Transmissie: AutomaatLedig gewicht: 1.892www.marktplaats.nl
![]()
Inderdaad als kenteken liefhebber is dit wel heel uniek na 30 jaar.Hoe leuk is het om deze allebei te hebben…
![]()
≥ Toyota Celica 1.8 STI LB 1994 Groen — Toyota — Marktplaats
Bij deze biedt ik mijn Toyota celica te koop aan.Er ligt een “nieuwe” motor in de auto met maar 94.000km eropHij is voor het grootste gedeeltelink.marktplaats.nl
![]()
≥ Toyota Celica 1.8 STI LB 1994 — Toyota — Marktplaats
Goed rijdende Toyota 30 jaar oud. Een echte klassieker. Nieuwe distributie. Nieuwe waterpomp,Nieuwe handremkabel. Staat op nieuwe zomerbanden.link.marktplaats.nl
Eens, vind ik ook de mooiste.Ik vond dit vroeger, en eigenlijk nog steeds, de mooiste generatie. En specifiek deze twee koos ik inderdaad vanwege de kentekens die dicht bij elkaar zitten. In mijn vorige woonplaats, een paar straten verderop, was er iemand met een zilvergrijze van deze generatie.
Is dat dezelfde als de GT-Four? Dat frontje vind ik persoonlijk nog mooier dan bij de standaardversie.Eens, vind ik ook de mooiste.
Alleen dan wel minimaal de 2.0 GT. 1.8 echt te tam.
Er zijn 3 versies, de 1.8, de 2.0 GT en de 2.0 GT turbo.Is dat dezelfde als de GT-Four? Dat frontje vind ik persoonlijk nog mooier dan bij de standaardversie.
Dan zal ik me over de CRX bekommeren. Jeugdsentiment. En onverprutst zo te zien vanaf de foto's.Ik word hebberig van die 628, wat een prachtig ding!
Voor mij ook jeugdsentiment. Staat ook hoog op mijn lijstje. Dan neem ik de Charade wel met z’n leuke ronde ruitje…Dan zal ik me over de CRX bekommeren. Jeugdsentiment. En onverprutst zo te zien vanaf de foto's.
Ik denk gewoon lang in een verzameling gestaan.Ofwel, deze auto heeft een verhaal..
Hey leuk, die Kalina ken ik, daar heb ik eens in gereden. Die komt bij Snippe weg!Zou dat nog gaan, onderdelen voor een moderne Lada?
Deze kan zo mee in de fotowedstrijd van deze deze weekLeek me niet duur?![]()
Pontiac Bonneville 4 deurs Hardtop 1961 6.4 V8 1961 LPG - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1961, LPG, Automaat, Sedan, Beigewww.autowereld.nl
![]()
In zo'n Buick was 91 pk ook toen al ondermaats.Toen was 100pk nog een magisch getal. De Golf GTI had 110pk.
Mijn vader reed een Mazda 616 met 75pk.