Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Die Punto staat volgens mij al een hele tijd te koop daar, maar leuk is die wel.

Edit: Datum laatste tenaamstelling: 30-10-2008 :unsure:

De Hyundai Excel is ook errug leuk, helemaal in die typische jaren '90 kleur.

Laatst bewerkt:
Die Punto staat volgens mij al een hele tijd te koop daar, maar leuk is die wel.

Edit: Datum laatste tenaamstelling: 30-10-2008 :unsure:
Ah dat wist ik niet. Ik moet ook zeggen, ik kwam hem tegen omdat ik een beetje zat te struinen of er iets te koop is wat ik zelf leuk zou vinden. Ik weet ook niet of Autowereld een goede of betrouwbare site is om eerlijk te zijn

Sommige dingen staan inderdaad al eeuwen te koop, ik ken een Lancia Y10 die stond al te koop voor ik onze kocht, en ook een bedrijf in Hoogkerk heeft auto's staan die daar al eeuwen staan

ford-orion-1-4-cl-zeer-nette-ford-orion.jpg

ONK
8dbd8e08-a88e-4e0a-ae3f-febe5e9ff25d

Gaaf die Borgward. :)

Nog geen youngtimer, maar al wel een "klassieker" in de ruimste zin van het woord. Heel bijzonder, origineel Nederlands en 702 km op de teller.
volvo-s60-polestar-3-0-6-cil-350-pk-awd-702km.jpg

Advertentie
Voor degene die er ooit in durft te gaan rijden, dan schrijf je waarschijnlijk wel een euro per kilometer af..

ford-orion-1-4-cl-zeer-nette-ford-orion.jpg

ONK
8dbd8e08-a88e-4e0a-ae3f-febe5e9ff25d
Ha, Alkmaar.
Bij die aanbieder ooit eens wezen kijken.
"heeft deze auto LPG of ooit gehad?" - "nee meneer"
(LPG leidingen en delen van het montagedeel duidelijk zichtbaar.....)
Een zogenaamde klant: "hele goede auto !"
(en gooit achteloos de sleutels op de stoel zoals handelaren dat doen)
Kortom, echt een zaak waar ik door zou lopen....

Hoe leuk is het om deze allebei te hebben…

Hoe leuk is het om deze allebei te hebben…
Inderdaad als kenteken liefhebber is dit wel heel uniek na 30 jaar.
De -47 valt qua verprutst zijn volgens mij nog best mee (velgen, stuur, meer niet volgens mij).
De -50 die heeft wel iets meer werk nodig, zou je m terug origineel willen hebben.

Broerlief heeft 20 jaar geleden nog tijdje in een zwart exemplaar van deze generatie rondgereden. Heeft er tot op de dag van vandaag nog regelmatig spijt van dat hij die heeft weggedaan.

Ik vond dit vroeger, en eigenlijk nog steeds, de mooiste generatie. En specifiek deze twee koos ik inderdaad vanwege de kentekens die dicht bij elkaar zitten. In mijn vorige woonplaats, een paar straten verderop, was er iemand met een zilvergrijze van deze generatie.

Ik vond dit vroeger, en eigenlijk nog steeds, de mooiste generatie. En specifiek deze twee koos ik inderdaad vanwege de kentekens die dicht bij elkaar zitten. In mijn vorige woonplaats, een paar straten verderop, was er iemand met een zilvergrijze van deze generatie.
Eens, vind ik ook de mooiste.
Alleen dan wel minimaal de 2.0 GT. 1.8 echt te tam.

honda-civic-crx-1-6i-16v-crx-dohc-originele-ed9-met-131pk.jpg

full.jpg

Geen idee waarom we het kenteken niet mogen weten.
daihatsu-charade-1980-xte-coupe-coupe.jpg

GJ-50-HT
Deze Daihatsu Charade komt uit 1980, werd geleverd van 01-07-1979 tot 01-07-1983 en kostte toen € 6.124,-

Tot 28-2-1995 van "onbekende identiteit", daarna alleen autobedrijven als eigenaar.
En geen enkele APK vermelding. Ofwel, deze auto heeft een verhaal..

Zou dat nog gaan, onderdelen voor een moderne Lada?
Hey leuk, die Kalina ken ik, daar heb ik eens in gereden. Die komt bij Snippe weg!

Onderdelen zijn nog wel te verkrijgen, vooral via Duitsland via het vroegere Lada GMBH, wat nu onder de naam Auto-Center Nord bezig is.

Leuk die Skylark ja. Nog één in de categorie "obscure Amerikaanse sedans". Flinke kilometerstand en verkeerde wieldoppen, maar verder wel erg leuk deze Chrysler Saratoga.
chrysler-saratoga-2-5i-2-5i.jpg

chrysler-saratoga-2-5i-2-5i.jpg

Advertentie

Terug
Bovenaan