ginkelvanmichiel
Kilometervreter
Dat was exact mijn gedachte!Helaas zijn de afleveringen van YouTube verwijderd, maar bij de Amphicar moet ik altijd denken aan de achtervolging van Bassie & Adriaan en Vlugge Japie in De Verdwenen Kroon.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was exact mijn gedachte!Helaas zijn de afleveringen van YouTube verwijderd, maar bij de Amphicar moet ik altijd denken aan de achtervolging van Bassie & Adriaan en Vlugge Japie in De Verdwenen Kroon.![]()
Even gezocht. Zonder de Amphicar wel de achtervolging?Helaas zijn de afleveringen van YouTube verwijderd
Even gezocht. Zonder de Amphicar wel de achtervolging?
Even gezocht. Zonder de Amphicar wel de achtervolging?
Dat was exact mijn gedachte!
![]()
Nee. Eerst zeker zijn dat hij weer rijdt! Hij deed niets meer.En gelijk de koop gesloten?![]()
Ja, zeker! Ik vind het leuke dingen. En ik weet waar ik moet kijken qua roest. Dat is natuurlijk wel een dingetje. Ik heb een lichte voorkeur voor een C14NZ-motor, want daar kan ik gemakkelijker een cruisecontrol (die ik heb liggen) inbouwen.Er staan trouwens nog best wat van zulke Corsa’s te koop valt me op. Soms zelfs met de leuke driespaaks velgen!
Dat heb ik ook bij de Astra wel gezien jaDie Corsa's roesten best enthousiast, inderdaad.
het heeft puur te maken met de afstand stoel <-> pedalen. Bij de Astra kon de stoel niet ver genoeg naar voren waardoor ze zich helemaal moest uitstrekken om de koppeling in te trappen of te remmen. Bij de Corsa kan de stoel voor mij ver genoeg naar achteren en voor haar ver genoeg naar voren.Uit nieuwsgierigheid; waardoor vind de vrouw des huizes een corsa wel fijn rijden en een astra niet?
![]()
Opel Agila 1.2 Edition.2de eigenaar.airco.km 85396nap.apk 28-02-2025 2011 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2011, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Groenwww.autowereld.nl
Daar heb ik wel naar gekeken, maar meestal hebben ze geen cruisecontrol en ze wegen meer dan 950 kilo. Dus dan worden ze toch weer wat duur.Is een Panda-achtige zoals een Agila ook geen optie? Zelfde idee van hoge zit en hoekige vorm.
zo’n Njoy-uitvoering was dat! In oranje-zilver en grijs-zilver. Overigens ook 955 kilo.Ja zag idd ook dat bij deze ook de cruise control ontbrak. Het oudere model Agila zou ook nog kunnen, die weegt sowieso minder, al heeft die dan wellicht ook geen CC? Ik zocht naar zo 1 met 2 kleuren, die zijn leuk, maar zag ik zo snel niet.
Qua roest is het inderdaad een zorg minder. Die rode was inderdaad erg kaal, maar dat was juist ook wel leuk. Deze bruine heeft dan wel wat opties, zoals aux, in hoogte verstelbare voorstoel, stuurbediening en airco. Dat is een pluspunt! Het is jammer dat ze niet zijn uitgerust met een (fatsoenlijke) automaat. Dat rijdt toch echt wel fijn.als je in de categorie vedergewichten van die tijd wilt zoeken ben je inderdaad wel heel beperkt in je keuze. Dat heb ik in mijn zoektocht ook gemerkt. Wat dat betreft is zo'n panda wel een stuk betere keuze dan een corsa.
Persoonlijk was voor mij de zithouding onhandig, de deurstijl zit te ver naar voren. (of de stoel te ver naar achter)
Wellicht gelijk voor een rijker uitgerust exemplaar gaan dan de rode?
Dan heb je tenminste een beetje waar voor je geld qua bijbetalen.Zoveel verschillen de occasionprijzen meestal niet.
Dat fire motortje is dan wel weer betrouwbare techniek die je kent uit oudere panda's. Dus dat scheelt ook weer als je eens wat zelf wilt prutsen.
Deze is donkerbruin, de kleur is nauwelijks verkocht. Dat paars is ook leuk.Zo'n tweede generatie Panda vind ik gewoon een heel leuk model. Liefst in dat paars met een licht interieur!
Klopt!^^ Ben je in Ede wezen kijken?
Nee, het is een 3e generatie! Die zijn er sinds 2014 meen ik.2016, is dat nog de tweede generatie?