Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
M. X zei:Ik kijk momenteel echt uit naar de nieuwe S/V60. Na een C30 en V50 is het tijd om terug te gaan naar Volvo.
Nee, deze gaat op het STLA medium staan (waar nu ook de Peugeot 3008 op staat). Technisch gaat hij lijken op de Lancia Delta die normaal gezien in 2006 verschijnt. Ook de nieuwe Tonale zal op dit platform staan.Zal vast op basis van de Peugeot 308 en Opel Astra zijn.
Nee, want de 208 is geen SUV en die staat bijvoorbeeld op hetzelfde platform als de 2008.Jammer. Wordt dus de zoveelste SUV/Crossover-achtige.
Verrassend dat de naam Multipla dan weer in the picture komt. Eerder MPV, dan SUV-achtig qua geschiedenis/achtergrond. Van mij zou de naam Giardiniera wel van een laagje stof bevrijd mogen worden.Fiat Multipla
![]()
De nieuwe Fiat Multipla streeft ernaar een alternatief te zijn voor de Dacia Duster en wordt zelfs goedkoper dan de Roemeen. De stijl zal vergelijkbaar zijn met die van de nieuwe Fiat Panda, die op 11 juli debuteert. Met een lengte van ongeveer 4,4 meter lang zal deze nauw verwant zijn met de recente Citroen C3 Aircross.
Ik heb er wel vertrouwen in. Voor het eerst sinds lang wordt er volop in het merk geïnvesteerd. Elk jaar een nieuw model tot en met 2028... Dat wordt een uitgebreid gamma.Dat zijn wel de meest slechte photoshops die er over te vinden zijn... Verder moet ik het allemaal nog maar zien met Alfa Romeo.
Moderator