406c
Kilometervreter
Nodig niet maar wat ik zeg, in de VS wettelijk verplicht.Waarom heb je überhaupt een camera nodig op een Space Star.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nodig niet maar wat ik zeg, in de VS wettelijk verplicht.Waarom heb je überhaupt een camera nodig op een Space Star.
Dat begrijp ik, maar ik zou er hier geen geld aan uitgeven.Nodig niet maar wat ik zeg, in de VS wettelijk verplicht.
Vind camera het belangrijkste accessoire op mijn Ducato L2H2 (9 traps automaat/CC/Navi/Climate Control). Parkeer er makkelijker mee dan met de Fiesta van mijn vriendin.Nodig heb je het bij geen enkele auto.
En dat geldt overigens voor de meeste opties uit dit topic.
Ik heb nog gezocht op de originele naam Reiserechner, evenals op het woord boordcomputer, maar daarmee kwam 'ie niet boven. En nu zijn er tenminste plaatjes bij.Een van mijn eerste berichten op de eerste pagina![]()
In Amerika is dat een zeer gangbare optie. Bij BMW aan de binnenspiegel, bij Ford aan de zonneklep. Bij andere merken weet ik het niet.Bij dit artikel moest ik gelijk denken aan de Garage deur opener die ik aan m’n binnenspiegel heb zitten. Fabrieksaf optie speciaal besteld door de eerste eigenaar.
Die zal wel iets meer centjes in de portemonnee hebben dan ik met dito huis. Ik heb zelf geen eigen garage / poort. Maar heb het nog nooit gezien. Zal in NL niet snel worden besteld
Waarschijnlijk is er sowieso een bedoeld voor kantoor.Zijn ook 3 knopjes. 1 voor de poort, 1 voor de garage en 1 voor het huis van je minnares ?![]()
Noem je dat zo? "Ik ben even naar kantoor, tot zo, schat!"Waarschijnlijk is er sowieso een bedoeld voor kantoor.
Lol.. :’).Wel zo handig als de secretaresse ook de minnares is...
Ik kan me daar even niets bij voorstellen. Beiden poedeltje naakt maar wel met het pasje aan een koortje om de nek?Lol.. :’).
Bij al mijn werkgevers tot op heden zou dat niet lukken overigens. Zonder pasje zichtbaar word je nog net niet gelijk naar het politie bureau gebracht …
Dat was bij ons op kantoor ook, totdat van de AVG de pasfoto's er af moesten en de persoonlijke adressen.... Iedereen een wit pasje dus en niet te herleiden tot een persoon....Lol.. :’).
Bij al mijn werkgevers tot op heden zou dat niet lukken overigens. Zonder pasje zichtbaar word je nog net niet gelijk naar het politie bureau gebracht …
Dat was bij ons op kantoor ook, totdat van de AVG de pasfoto's er af moesten en de persoonlijke adressen.... Iedereen een wit pasje dus en niet te herleiden tot een persoon....
zoiets hahaIk kan me daar even niets bij voorstellen. Beiden poedeltje naakt maar wel met het pasje aan een koortje om de nek?
Pasjes bij mij waren volledig ‘anoniem’ dwz alleen foto en m’n personeelsnummer. Ook geen referentie naar het bedrijf, indien gevonden naar een anonieme postbusDat was bij ons op kantoor ook, totdat van de AVG de pasfoto's er af moesten en de persoonlijke adressen.... Iedereen een wit pasje dus en niet te herleiden tot een persoon....
Interessante regel. Zaken van de werkgever op normale wijzen verliezen of beschadigen (zoals een laptop vergeten in de trein, een mobieltje laten vallen, deuk rijden, iets verkeerd aanslaan) mag een werkgever niet in rekening brengen bij werknemer.zoiets haha
Pasjes bij mij waren volledig ‘anoniem’ dwz alleen foto en m’n personeelsnummer. Ook geen referentie naar het bedrijf, indien gevonden naar een anonieme postbus. Pas kwijt was €50 boete.
Ietwat panisch kan je het wel omschrijven.
Heeft vooral te maken met dat ik altijd met hele (vaak beurs-) gevoelige informatie werk. Obv het formaat van het bedrijf wereldwijd heb ik er -helaas- vertrouwen in dat het volledig juridisch kloptInteressante regel. Zaken van de werkgever op normale wijzen verliezen of beschadigen (zoals een laptop vergeten in de trein, een mobieltje laten vallen, deuk rijden, iets verkeerd aanslaan) mag een werkgever niet in rekening brengen bij werknemer.
Advocaten hebben er ook vaak vertrouwen in de zaak te winnen. Je rechtsbijstand zal echter €250 overmaken om van je gezeur of die €50 af te zijn.Heeft vooral te maken met dat ik altijd met hele (vaak beurs-) gevoelige informatie werk. Obv het formaat van het bedrijf wereldwijd heb ik er -helaas- vertrouwen in dat het volledig juridisch klopt
Overigens , Een laptop kwijt of gestolen uit je auto valt onder de noemer niet de juiste zorgplicht rondom gevoelige klant informatie en zorgt direct voor geen uitbetaling bonus.
Moderator
Daarom hebben wij slechts één auto geprogrammeerd: de auto die binnen staat. Mijn Ford staat altijd buiten voor het huis en die heb ik dus niet geprogrammeerd. Is gevoelsmatig beter.Het werkt gelukkig (bij moderne deuren) met rolling codes, dus elke keer wordt een nieuwe code verzonden. Ik vrees echter wel dat een kwaadwillende zeer eenvoudig je spiegel omwisselt (of de hele auto steelt) en dan mogelijk zo je huis binnenloopt. Tijdens mijn Google tochtje lees ik dan ook ironisch genoeg meerdere malen:"Laat je afstandsbediening niet in je auto liggen". Gemak en beveiliging, het zal altijd wat schuren![]()
En hoe moet je dan bellen als de zon van links komt?De Chrysler Visor-phone uit de jaren '90, een telefoon in de zonneklep
![]()
Is zeker nu met de AVG-wet wel netjes. Bij aankoop van onze huidige auto stonden huis- en werkadres van de vorige berijder (lease) nog in de navigatie opgeslagen.Netjes, auto's resetten voor de verkoop. Deed ik vroeger ook tijdens het innemen, maar dat vonden ze bij Inkoop eigenlijk maar onzin, kostte teveel tijd...