Guus Leferink
Wegverkenner
Mercedes heeft ook zo een systeem voor de SL en SLK

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Guus Leferink zei:De Schaduw zei:Zou je ook eerst het dak open kunnen doen en dan het roof rack plaatsen? Lijkt me wel een maf gezicht.![]()
Ja hoor, gaat gewoon !
Wat ik ook niet vaak zie is de optie van Opel om in de middenconsole achterin een omvormer met 230 V contactdoos te monteren. Kon in elk geval bij de Zafira en Insignia.
Reyner zei:Mooi, ze hebben bij Peugeot het dan toch nog gepresteerd om dat ding NOG lelijker te maken![]()
Klassiekerrijder zei:Ik heb geen folder en prijslijst van de 206CC...
Wel bijzonder dat de boel heel blijft als het dak openklapt.
Reyner zei:Lancia Dedra met digitaal dashboard, de buren van mijn ouders hadden het in in hun Dedra 2.0 td
[imghttps://i.pinimg.com/originals/e7/5f/49/e75f492ebf725e0a9a445483d6775420.jpg[/img]
Zeer impressionant in die tijd, en zag er veel geavanceerder uit dan het digitale dashboard uit de Kadett 1.8 GSI van mijn moeder. Later reed onze buurman de Dedra in de prak, en kocht hij terug een Dedra zonder dat dashboard (volgens mij was het geschrapt uit de optielijst, wegens teveel problemen).
Barri zei:Ik heb één keer in een auto met stuurversnelling gereden, een Mitsubishi L300, wat een ramp!
Reyner zei:Er was wel geen mogelijkheid meer tot trekhaak bij dat Flexfix. Was toen ook beschikbaar op de Corsa en Meriva