Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jp053 zei:Gefeliciteerd Zadelsnuiver, het is een fraaie BMW 318Ci geworden.
Heb je nog plannen er iets aan te doen? Verlagen, velgen etc.?
Any way, veel plezier.
Zadelsnuiver zei:Ha Joop, bedankt! Eigenlijk geen bijzondere plannen met deze auto. Eerste prioriteit is om de roestblaasjes weg te laten werken en daarna ga ik op zoek naar een set originele BMW velgen voor de zomerbanden. Nu zit er een set 16" EtaBeta velgen bij voor de zomer, geen goedkoop merk maar ik zie 'm liever toch gewoon op originele velgen staan. De schakelpook heeft wat slijtage dus die zal ik tzt gaan vervangen en de deurgreep aan de binnenkant bestuurderskant is wat aan het "vervellen" dus ik ga eens kijken of dat ding los vervangen kan worden. Verder is het geluid uit de stereo wel aardig maar krijg het niet helemaal naar m'n zin afgeregeld dus wellicht dat ik de standaard speakers nog eens op ga waarderen, misschien zelfs een versterkertje maar dan wel zo dat je er niets aan ziet.
Voor de rest gewoon een kwestie van regelmatig wassen, poetsen, onderhouden en lekker genieten![]()
SLB BMW zei:Lukt mij niet hoor Bofkont. Gemiddeld 1L: 9,3km. Maar daar zit het nodige stadsverkeer bij. Op de snelweg haal ik 1L: 12,5km.
Staat er mooi bij zadelsnuiver.
Ik ben benieuwd naar het resultaat van het aanpakken van de roest bij de wielkasten. Moet bij helaas ook gebeuren.
Bmwe46csl zei:Zo wat een kleur! Ik zou zelf nog een setje 72 sloffen er onder leggen. Verder een prachtige wagen, is het een beetje leuk leven in Finland?
omniradius zei:Hier vandaag slechts 13 graden..... maar in de zon voelt t gelukkig warmer
Inderdaad een zeer geslaagde kleur en model, die E46 coupé gaat gewoon nooit vervelen.
Ben benieuwd naar wat meer foto's inderdaad![]()
Nico GTR zei:En een Style 71?
Niet bang op kleurverschil trouwens met het spuiten in zicht?
Zadelsnuiver zei:Mazzelpik! Laatste keer dat het hier 13 graden was is denk ik al 6 maanden geleden!
Foto's komen tzt, kan niet wachten op het goeie weer![]()