A
Anoniem
Guest
Ususiahevd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Zulke auto's zijn gewoon niet heel populair meer; relatief hoge MRB, diesel taboe, twijfelachtige betrouwbaarheid en discutabele reputatie. Hoeveel goedkoper is dit exemplaar t.o.v. de concurrentie? Bij twijfel kun je altijd een aankoopkeuring door een onafhankelijke garage uit laten voeren, kost je zo'n 150 Euro maar dan weet je zeker dat er geen verborgen gebreken op korte termijn zullen opdagen.
D Elzinga zei:https://link.marktplaats.nl/m1594778959?utm_source=ios_social&utmy_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Bij ook maar enige twijfel zou ik doorzoeken, er staan namelijk letterlijk honderden andere Bluemotions te koop. Zeker in dit geval (een voormalige politiewagen voor een prijs die duizenden euro's lager ligt dan normaal) zou ik in ieder geval op m'n hoede zijn. Heb je een linkje?
D Elzinga zei:Hij staat op gereserveerd, is dat voor jou of is hij al aan iemand anders verkocht nu?
Daar ga ik sowieso al vanuit. De Polo's uit actieve dienst hebben over het algemeen veel meer kilometers en meest ook ee of twee nieuee voorstoelen vanwege schade door het riemkoppel.Pietzoveel zei:En als het nu gewoon een auto van een medewerker was, zonder toeters en bellen?
Mik 3618299 zei:Normaal gesproken gaan zulke auto’s voor 5500-6500 euro.
FW Ta 183 Huckebein I zei:Mik 3618299 zei:Normaal gesproken gaan zulke auto’s voor 5500-6500 euro.
Eh, nee.
Normaal gesproken gaat een 1.2 Tdi van 10 jaar oud weg voor €1.500 - 2.000
En dan dat vage politie lease verhaal.....politie least niet maar koopt. En lease is meestal 3-4 jaar, zeker geen 10 jaar. Dus stel hij komt na 4-5 jaar uit de lease: iemand die dan een dure wegenbelasting auto koop gaat veel km's maken.....
lijkt me veel beter goedkoper en betrouwbaarder
Mik 3618299 zei:D Elzinga zei:Hij staat op gereserveerd, is dat voor jou of is hij al aan iemand anders verkocht nu?
Hij staat gereserveerd voor mij, het is onder voorbehoud
Moderator
Mik zei:kwam dus dat de betreffende auto werd gebruikt door de politie ( heeft die perongeluk verklapt, hij zei dat zulk Infomatie niet weggegeven mag worden )
Auto encyclopedie zei:Mik 3618299 zei:D Elzinga zei:Hij staat op gereserveerd, is dat voor jou of is hij al aan iemand anders verkocht nu?
Ik kan hem nergens vinden,
D Elzinga zei:Auto encyclopedie zei:Mik 3618299 zei:D Elzinga zei:Hij staat op gereserveerd, is dat voor jou of is hij al aan iemand anders verkocht nu?
Ik kan hem nergens vinden,
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m1594778959-volkswagen-polo-1-2-tdi-55kw-bm-2010-blauw.html?c=616603ef45858348653497f50331cdbd
Niet langer gereserveerd. En nu 4950 in plaats van 4700...
Auto encyclopedie zei:Goedkoop vervoer een spark op gas, maar je moet geen haast hebben, een polo 1.2 tdi heeft voor een diesel weinig koppel, maar toch altijd meer dan een ongeblazen benzine blok
Mik 3618299 zei:1500 - 2000 polo bluemotion is niet te vinden. Dat vage lease verhaal kwam rechtsstreeks van het leasebedrijf zelf
FW Ta 183 Huckebein I zei:Mik 3618299 zei:1500 - 2000 polo bluemotion is niet te vinden. Dat vage lease verhaal kwam rechtsstreeks van het leasebedrijf zelf
op gaspedaal staan verschillende 1.2 tdi's voor minder dan €2000
D Elzinga zei:FW Ta 183 Huckebein I zei:Mik 3618299 zei:1500 - 2000 polo bluemotion is niet te vinden. Dat vage lease verhaal kwam rechtsstreeks van het leasebedrijf zelf
op gaspedaal staan verschillende 1.2 tdi's voor minder dan €2000
Die zijn van een generatie eerder en lijken bijna allemaal auto's waar iets mis mee is: https://www.gaspedaal.nl/volkswagen/polo?pmax=2000&srt=df-a&trefw=bluemotion