Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat je je 206 moet afschrijven naar sloopgeld. Benieuwd naar de keuze voor een opvolger.
Die Twingootjes blijven wel leuk. Zeker als er ook nog wat leuke opties op zitten. Open dak is altijd wel leuk.Soms komen er nog wel Twingo 1 koopjes voorbij.
![]()
≥ Renault Twingo 1.2 1998 Beige — Renault — Marktplaats
Goed rijdend en schakelende Twingo met stuurbekrachtiging, voor zijn leeftijd een zeer nette auto zonder scahdes of roest.link.marktplaats.nl
Ik wilde al bijna een leuke snelle Twingo opperen, een Gordini bijvoorbeeld. Daar heb ik zelf ook nog naar gekeken toen ik een opvolger voor mijn 206 zocht, maar die valt niet zo goed in de smaak, lees ikAls opvolger zoek ik iets dat lichter in gewicht is, goedkoper in de verzekering en zuiniger aan brandstof.
Als het niet Frans moet zijn en wel apart mag zijn een Panda 4x4 misschien? Lancia Y blijft ook een erg leuk model.
Misschien kan Joost Boers of zijn collega’s wat voor je doen achter de schermen? Er zijn meerdere personen die hun oude account hebben teruggekregen. Zonde van je mooie 206. Helaas hebben auto’s niet het eeuwige leven.PS: Ik kan de titel van het originele bericht op pagina 1 niet meer wijzigen, aangezien ik een nieuwe account heb.
Je hebt er mooie tochten mee gemaakt, mooie herinneringen mee gecreëerd en nu dan gedwongen afscheid. De timing is niet verkeerd, gezien het uitgekeken zijn. Dat scheelt weer twijfelen.Alleen het behouden van de leuke uitvoering voor de toekomst was leuk geweest. Hopelijk ziet de garage nog brood in een motorwissel, hoewel ik vermoed dat dat realistisch gezien snel een total loss is.
Dan wordt het misschien een lastig verhaal. Ik kan jou niet zozeer in contact brengen met hun, maar als je in het Bugs gedeelte kijkt kom je zijn naam en account vast wel tegen.@Jay: kun je me in contact brengen met de door jou genoemde mensen?
Ik heb echter geen toegang meer tot het emailadres waarmee ik mijn oude account had. Ik vrees dat dat een probleem gaat zijn.
@XBXG2 - ik kijk er vandaag naar. Maar eerst: jeetje, wat balen voor je 206 cabrio!Zonde van de 206 Wouter! Ik ben benieuwd wat de opvolger wordt! Iets in mij zegt iets Frans, hoewel ik eerlijk is eerlijk niet 100% zeker weet welk model.
Ik heb mijn oude gebruikersnaam ook weer teruggekregen, dat was dankzij de vorige community-manager. Maar wie weet kan @Joost Boers jou helpen met je oude account, misschien moet je anders hem even een privé-berichtje sturen met het verhaal.
Zou ik zeker een keer doen.Ik wist dat die vraag ging komen.
Tijdens mijn werk kom ik wel eens bij de GGD, maar niet met mijn 206.