Word je door Philips lampen opgelicht?

Dure autlampen van bekende merken zijn beter dan goedkope

• Totaal aantal stemmers
    71
  • Opiniepeiling gesloten .
@soloman, ik had ff naar de dealer gereden. Je was waarschijnlijk goedkoper uit en een hoop ergernis was je bespaard gebleven.

In de reservewielbak van de V40 ligt een sleuteltje om je koplampunit los te draaien en uit te nemen. Op zich wel de makkelijkste manier om tegenwoordig een lampje te verwisselen. De mijne heeft xenon, daar ga ik mij dus niet aan wagen.

Wat je met lampen altijd moet bedenken is dat lichtopbrengst (lumen) en levensduur communicerende vaten zij: meer licht, minder levensduur en vv. Longlife lampen zullen dus relatief weinig licht uitstralen.

Wel is de factor prijs van belang om de balans levensduur / licht in zijn geheel op een hoger nivo te krijgen. Maar helaas is het daarvoor benodigde kwailteitsaspect (in de constantheid van de gloeidraad, gebruikte legering, gebruikt vulgas etc) van buiten eigenlijk niet te controleren. Daar moet je toch vertrouwen op het aspect merk.

Natuurlijk niet! 1 waarneming zegt te weinig. Overigens moeten lampen ook licht geven. Dit wordt o.a. door autobild.de getest. Philips scoort in deze testen erg goed. @Autheo: lust je spruitjes? LOL

Miamidade zei:
Natuurlijk niet! 1 waarneming zegt te weinig. Overigens moeten lampen ook licht geven. Dit wordt o.a. door autobild.de getest. Philips scoort in deze testen erg goed. @Autheo: lust je spruitjes? LOL
Je hebt gewonnen! De prijs voor Opgraving Van Het Jaar is voor jou! Bijna 7 jaar oud dit topic...

Terug
Bovenaan