Winst schiet omhoog bij Pon Holdings

A

Anoniem

Guest
Winst schiet omhoog bij Pon Holdings.

https://www.automobielmanagement.nl/auto-economie-binnenland/2019/04/09/winst-schiet-omhoog-bij-pon-holdings/

Gezien de user icon verwacht ik dat dit gevoelens van euforie bij ons moet losmaken. Jammer, ik had gehoopt op een jammerend bericht met haat en nijd jegens Pon omdat ze veel winst maken en de koper in de kou laat staan met inferieure rommel of zoiets. Pon staat er immers algemeen om bekend de banden onder de Gazelle-producten te vervangen door Continental omdat het aandelen in die bandenfabrikant heeft, bovendien hebben de Primeur en Impala veel problemen met de automaat met dubbele koppeling bij een koude start, overmatig olieverbruik en de ketting knapt nogal eens. Maar Pon doet alsof zijn neus bloed en weet van niets en laat je als klant die zijn zuurverdiende centjes in een zogenaamd kwaliteitsproduct heeft gestoken gewoon in de kou staan, terwijl het internet bol staat van dergelijke berichten. Echt waardeloos!

Rutger DC zei:
Gezien de user icon verwacht ik dat dit gevoelens van euforie bij ons moet losmaken. Jammer, ik had gehoopt op een jammerend bericht met haat en nijd jegens Pon omdat ze veel winst maken en de koper in de kou laat staan met inferieure rommel of zoiets. Pon staat er immers algemeen om bekend de banden onder de Gazelle-producten te vervangen door Continental omdat het aandelen in die bandenfabrikant heeft, bovendien hebben de Primeur en Impala veel problemen met de automaat met dubbele koppeling bij een koude start, overmatig olieverbruik en de ketting knapt nogal eens. Maar Pon doet alsof zijn neus bloed en weet van niets en laat je als klant die zijn zuurverdiende centjes in een zogenaamd kwaliteitsproduct heeft gestoken gewoon in de kou staan, terwijl het internet bol staat van dergelijke berichten. Echt waardeloos!

Ik heb geen idee waar je nu naartoe wil met dit relaas.

Boppie zei:
Rutger DC zei:

Ik heb geen idee waar je nu naartoe wil met dit relaas.

Pon verkoopt wasmaschines waarvan de lagers al na 10x een volledig programma bonte was gaan ratelen. Maar als je dan teruggaat naar de importeur zeggen ze dat ze het probleem niet herkennen en dat je de was wel te hard gedraaid zult hebben. Pon doet het alleen maar goed vanwege mensen met een wasmaschine van de zaak die hem niet zelf hoeven te betalen en fanboys met een 15 jaar oude wasmaschine die laag op de grond staat met een getint raampje. En de wasmaschinejournalisten zitten in de zak van Pon door exclusieve primeurs en omdat ze bij kritiek geen draaiduurtesten meer mogen doen!

Ach uiteraard Elzinga, jij als junior verkoper van Franse blik zal vast heel erg objectief zijn of niet dan:T
Ik rijdt al jaren probleemloos in mijn eigen betaalde Audi.

kritische lezer AW is niet Kritische AW lezer. Interessant, die invasie aan kritische AW-lezers zo ineens.

D Elzinga zei:
Pon verkoopt wasmaschines waarvan de lagers al na 10x een volledig programma bonte was gaan ratelen. Maar als je dan teruggaat naar de importeur zeggen ze dat ze het probleem niet herkennen en dat je de was wel te hard gedraaid zult hebben. Pon doet het alleen maar goed vanwege mensen met een wasmaschine van de zaak die hem niet zelf hoeven te betalen en fanboys met een 15 jaar oude wasmaschine die laag op de grond staat met een getint raampje. En de wasmaschinejournalisten zitten in de zak van Pon door exclusieve primeurs en omdat ze bij kritiek geen draaiduurtesten meer mogen doen!

:LOL: Nou en of! En vergeet ook de geruchtmakende aanbestedingsdeal van de landelijke politie niet, waarbij Pon hoge ambtenaren heeft gefêteerd door ze uit te nodigen op cruiseschepen vol drank en prostituees, zodat Pon-merk Caterpillar graafmachines en verreikers kon leveren aan politiesurveillanten. Echt schandalig, Nederland is verworden tot een corrupte bananenrepubliek.

Vraag me af welke Audi Bofkont al die jaren dan rijdt. :T

qpmhw2.jpg

Dit topic heeft nog een hoop potentieel om tot een debat te leiden dat zal resulteren in nieuwe inzichten en diepgaande verbroedering.

Geheel eens Rutger schandalige gang van zaken: maar het was niet enkel Pon.
"Op kosten van Pon, Renault Nederland en Peugeot Nederland zat hij op een cruise op de Middellandse Zee, bezocht hij Athene, en reisde onder meer naar Finland, de VS, Rusland en Canada"

https://www.trouw.nl/home/voor-een-tonnetje-op-de-eerste-rij-bij-de-aanbesteding-van-auto-s~a17ea4a7/

Terug
Bovenaan