Wie heeft deze unieke kilometer stand ?

A

Anoniem

Guest
Pas gelukt om op mijn Volvo v40 alle cijfers van 9 tot 0 op volgorde in1 display te hebben . Wie heeft die ook ?
987. 6 op dagteller en 543210 op de kilometerteller. Ik heb een foto

Edwin 7630657 zei:
Pas gelukt om op mijn Volvo v40 alle cijfers van 9 tot 0 op volgorde in1 display te hebben . Wie heeft die ook ?

Hoelang ben je daar al mee bezig?

British Racing Green zei:
Edwin 7630657 zei:

Ik gok zo'n vijfhonderdrieenveertigduizendtweehonderdtien kilometer ;)

Gewoon Dirk zei:
Edwin 7630657 zei:

Ik gok zo'n vijfhonderddrieenveertigduizendtweehonderdtien kilometer ;)

Volgens mij vijfhonderdtweeenveertigduizendtweehonderdtweeentwintigkommavier kilometer want de dagteller staat op negenhonderdzevenentachtigkommazes. :p

Jay DoubleYou zei:
Gewoon Dirk zei:
Edwin 7630657 zei:

Ik gok zo'n vijfhonderddrieenveertigduizendtweehonderdtien kilometer ;)

Volgens mij vijfhonderdtweeenveertigduizendtweehonderdtweeentwintigkommavier kilometer want de dagteller staat op negenhonderdzevenentachtigkommazes. :p

Maar de dagteller moet minima één keer gereset zijn om op deze waarde te komen dus de stand van de dagteller (inclusief hectometers) staat geheel los van de kilometerstand. ;)

Als de kilometerstand van de auto van TS uniek is, is de vraag overbodig. :cool:
En het antwoord is dus: TS!

Nee, hij staat nog steeds langs de kant van de weg te wachten tot zijn kilometerstand niet meer uniek is. :)

Ik ben meer van de gelijke getallen, tel ze alle negentien ;)

PCKyHq0l.jpg

R W xxx zei:
Geen 4k tpm, gemiste kans. :rolleyes:

Ik vermoed eerder technisch onmogelijk bij die snelheid met de automaat handmatig vastgezet in het vierde verzet. Bovendien had dit geen extra 4 in het display opgeleverd. ;)

Terug
Bovenaan