Welke oudere sedan is degelijk?

Een bekende had een Hyundai XG 30 en was tevreden over deze auto. Inmiddels zijn het oude auto's waar ook veel op zit. De auto is net als de Hyundai Sonata Inmiddels vergeten, dus goedkoop om te kopen, en ondergewaardeerd.

Het zijn oude auto's dus kijk of alles goed werkt, let op roest, en bekijk ook goed de onderzijde.
De Sonata is makkelijker te vinden, jonger, en zit eenvoudiger in elkaar. De kans is groter om een mooie en goede auto te vinden.

De XG30 en Sonata waren betrouwbare auto's, maar zijn inmiddels flink op leeftijd, controleer de auto's heel dus goed.

De Hyundai XG30 is niet bepaald zuinig, en geen goedkope auto om te rijden, maar is wel het meest luxe wat Hyundai toen hier verkocht. En het is een zeer exclusieve auto.

Wat anderen ook zeggen,de Alfa 159 is een zeer degelijke fijne auto en betrouwbaar.
Ik rij er al jaren zelf een en absoluut geen roest.
Andere goede keuzes zijn de Alfa 166 en denk ook eens aan de laatste Renault Laguna 3.
Vaak luxe uitgevoerd en van uitstekende kwaliteit.
Deze zien er toch stukken beter uit dan die gedateerde Aziaten.

De Renault Laguna 3 is inderdaad een zeer degelijke en betrouwbare auto, ik heb 9 jaar in de zelfde Laguna 3 gereden, en was erg tevreden. De auto is als hatchback, station en Coupe geleverd. Bij de 159 is de beste motor de 1750 TBI of neem een diesel..

Mr Bart zei:
In mijn zoektocht naar een oudere sedan stuitte ik op een Hyundai XG30 en Hyundai Sonata. (..)

Hoe lang wil je nog zoeken?

Bij Kia heb je de Magentis, Mentor, Opirus en (recenter) de Optima.
Geen idee welke precies in je budget vallen.

Ga voor een Passat 1.9 TDI.
Een Golf Variant euro 4
Skoda superb etc

Mark 2293432 zei:
Ga voor een Passat 1.9 TDI.
Een Golf Variant euro 4
Skoda superb etc

Het is niet het meest heldere topic, maar twee dingen zijn duidelijk: er wordt een sedan op benzine gezocht...

Terug
Bovenaan