Bami 6996384 Net ingestapt 31 jan 2025 #1 Beste allemaal, Voor een opdracht ben ik op zoek naar de auto op deze foto. Wie o wie weet welke dit is? Foto Alvast enorm bedankt voor het meedenken!
Beste allemaal, Voor een opdracht ben ik op zoek naar de auto op deze foto. Wie o wie weet welke dit is? Foto Alvast enorm bedankt voor het meedenken!
Engineer2 Kilometervreter 31 jan 2025 #3 Dat lijkt me vrij duidelijk een Alfa GTV inderdaad. Ik twijfel nog even of het de Alfetta GT is (de pre-facelift) of toch echt de GTV. Raamlijn, driehoekje en tankdop geven het wel aan.
Dat lijkt me vrij duidelijk een Alfa GTV inderdaad. Ik twijfel nog even of het de Alfetta GT is (de pre-facelift) of toch echt de GTV. Raamlijn, driehoekje en tankdop geven het wel aan.
Guus Leferink Wegverkenner 31 jan 2025 #4 Dat is de Alfa Romeo GTV, van na de facelift. Geïntroduceerd in de herfst van 1980 en gebouwd tot 1986
Dat is de Alfa Romeo GTV, van na de facelift. Geïntroduceerd in de herfst van 1980 en gebouwd tot 1986
Bami 6996384 Net ingestapt 31 jan 2025 #5 Zo, dat is snel! Helemaal goed. Hier kan ik mee vooruit. Super bedankt!
Nico GTR Asfaltkampioen 31 jan 2025 #6 Ik ben wel benieuwd naar de opdracht. Wat heeft Erik nu bekokstoofd?