Wedstrijdfoto aanvragen & Scorebord

Guest
Banner-1.jpg

Omdat de wedstrijdleiding het overzicht van de taakverdeling een beetje kwijt was,
en de knutselhoek-website praktisch niet meer bij te werken is, hebben we besloten om het anders te doen.

[size=x-large]Dit topic is bestemd voor het aanvragen van wedstrijd-foto's.[/size]​

Uiteraard gelden er wel enkele regels:

* Een foto vraag je aan door middel van een reply, dus niet meer via het e-mail adres of dmv een PM.

*Wanneer je een foto aanvraagt plaats je de URL (link) naar de foto van jouw keuze, dus geen afbeelding.

*Let op de kwaliteit van de foto.

*Kijk ook even naar de hoek waaruit de foto genomen is, het moet wel leuk blijven voor minder ervaren shoppers.

*Er mag in dit topic géén reactie staan over een door iemand anders ingezonden aanvraag.

Een paar voorbeelden hoe het niet moet:

Verkeerde hoek:
Volkswagen-Golf_GTI_W12_650_Concept.jpg

Slechte kwaliteit:
Volkswagen-W12_Concept_1998_800x600.jpg

[size=x-large]Scorebord​
[/size]

Ook zal er vanaf heden een scorebord worden bijgehouden als motivatie om zo vaak mogelijk een
shop in te leveren.
Vanaf komende week komt hier een overzicht van het totaal aantal gescoorde punten per deelnemer te
staan.
Puntentelling is als volgt:

nr1. 5 punten
nr2. 4 punten
nr3. 3 punten
nr.4 2 punten
nr5. 1 punt.

Voorbeeld: Jantje wordt bij de wedstrijd van volgende week 4e, en de wedstrijd daarna 2e. Dan heeft hij al 6 punten verdiend!

In het stemtopic blijft de manier van stemmen hetzelfde.

Aan het eind van het jaar heb ik voor de winnaar een leuke prijs in petto.
Hij mag één shop van zichzelf uitkiezen, en die ontvangt hij op een posterformaat (100x70cm)
Zorg er dus voor dat je de gemaakte shops ergens in een hoge resolutie bewaart op je computer.

[size=large]Scorebord:[/size]
1. Yellow Cab 9
2. -Oscar-8
3. Melle 6
3. Sjoerd926
5. -Oscar-8
5. Saab-Freak5
5. B.Jong5
5. 024pr5
5. sjees5
5. Scheurijzer5
5. WiesmannGT5
5. Skoda-Freak5
13. ives 4
13. .Marcel4
13. Carlo1992 3
13. Citronerd3
13. Lybra3
13. Alloys-B3
13. Slagerkorrel3
19. DjRamonski2

[size=x-small]Disclaimer: De wedstrijdleiding behoud zich het recht om een foto zonder opgave van reden te weigeren.[/size]

Lexus IF-S: klik (html)!
En om het lijstje compleet te maken een foto van een achterkant. Wel een zeer orginele en herkenbare, waar zeker iets mee te doen is.

Dit keer heb ik ze allemaal maar los aangevraagd. Ik had deze al eerder aan Marcel gestuurd maar toen samen in een (1) mailtje en dat mag natuurlijk niet :rolleyes:. Veel plezier ermee...

Dit keer heb ik ze allemaal maar los aangevraagd. Ik had deze al eerder aan Marcel gestuurd maar toen samen in een (1) mailtje en dat mag natuurlijk niet eye rolling smiley. Veel plezier ermee...

Die mensen doen het voor hun plezier of uit verantwoordelijkheidsgevoel hoor , beetje minder mag wel.

Mijn bijdrage: (Ik weet niet of de kwaliteit echt ondermaats is, op dat fototje bovenin vind ik niet veel te zien)

Cadillac CTS
Cadillac CTS 2
Dodge Ram SRT-10 (Front)
Dodge Ram SRT-10 (Rear)

Die Cadillac's hebben we al een keer gehad, 2e foto sowieso al.

https://photo.netcarshow.com/Honda-Fit_2008_photo_01.jpg

Dit keer heb ik ze allemaal maar los aangevraagd. Ik had deze al eerder aan Marcel gestuurd maar toen samen in een (1) mailtje en dat mag natuurlijk niet eye rolling smiley. Veel plezier ermee...

Dat wil nog niet zeggen dat ze allemaal aan de beurt komen...
Zou lekker zijn voor de rest, eerst 4 weken jouw foto's kiezen voordat een ander aan de beurt is.

Die mensen doen het voor hun plezier of uit verantwoordelijkheidsgevoel hoor , beetje minder mag wel.

+1.

Dat wil nog niet zeggen dat ze allemaal aan de beurt komen...
Zou lekker zijn voor de rest, eerst 4 weken jouw foto's kiezen voordat een ander aan de beurt is.

Accoord. Maar om per definitie er maar een te gebruiken vindt ik vreemd :D

alsjeblieft zeg, jouw foto's worden naar mijn weten erg vaak gebruikt dus loop niet te zeuren over die ene keer dat er maar 1 foto uit 4 word gekozen. hij heeft zich al nader verklaard dus hou op met dat geklaag :rolleyes: klonk zeker ook zeurderig???:p

elvis zei:

anyweg een mazda:
https://image.automotive.com/f/miscellaneous/mazda-cx-9-docks-with-gameboy-for-hours-of-rear-seat-fun/8289183+cr1+re0+ar1/2008-mazda-cx-9-front-right.jpg

https://www.netcarshow.com/mitsuoka/2005-orochi_concept/1600x1200/wallpaper_01.htm

wat te denken van deze?

Zo'n auto + foto kun je toch niks mee
emo.gif

Met de nieuwe Opel Agila (JPG, 9,3 MB, 5616x3744px) moet ook wat moois te maken zijn. Is ook een goede, niet al te moeilijke foto. hij is blijkbaar al geweest.

Edit: smiley toegevoegd

Is dat niet wat moeilijk? persoonlijk hou ik ook niet zo van studiofotos...

Scorebord is nu gestart!

Eerste stand:

1. -Oscar-5
2. 024pr4
3. Citronerd3
4. Skoda-Freak2
5. Sjoerd921

weet je, zoek het allemaal maar uit.
Het maakt blijkbaar niets uit wat we proberen, kritiek zullen jullie altijd hebben.

... het alternatieve scorebord loopt al tien wedstrijden, en daarin leidt Bram_DC met 84 punten.

Dan schuif je dat aan de kant voor de officiele en maak je je verder niet zo druk. Man o man wat een gezeik om het zeiken:confused:

Het gaat niet alleen om jou YC, ook in andere topics word er constant geklaagd.
Ik heb bij het maken van het topic direct aangegeven dat ik vanaf deze week de punten ga bijhouden.
En dan nog moet iemand anders zo bijdehand zijn om zelf een overzicht te maken, en jij moet daar nog een opmerking over maken in dit topic.
Ga allemaal lekker zo door, dan verschijnt er vanzelf weer een afscheidstopic.
Ik werk me helemaal kapot, maar nog maak ik tijd om dit soort dingen bij te houden. Denken jullie daar eens over na, voor je haantje de voorste gaat spelen met opmerkingen die (met en zonder knipoog) best een s verkeerd opgevat kunnen worden.

Misschien kunnen we dit beter via PB afhandelen, maar één opmerking moet me wel van 't hart: de huidige Wedstrijdcrew heeft bij het 'aantreden' meer beloofd dan tot nu toe is waargemaakt.

Volgens mij is dit forum een beetje te geworden, de een mag niet typen, de ander moest hoofdletters en punten gebruiken, de volgende kreeg bijna nooit (wedstrijd)punten, de ander moest bijna zijn excuses aanbieden omdat hij in wij vorm typte er heerst gewoon een sfeer van: 'wij weten het beter', ik zit te overwegen om ergens anders heen te gaan, niet omdat het niveau laag is, of omdat er irritant getypt word, maar gewoon om dat het hier geen zak aan is om een shop te posten, omdat je alleen een positieve reactie krijgt (tussen 23540 negatieve reacties) als je een meesterwerk hebt gepost, daar heb ik niet zoveel zin in.

Fijne redenering, leXus freak: eerst noem je een aantal minpunten, vervolgens zeg je dat je misschien weggaat, maar dan is 't niet om die genoemde minpunten, maar omdat je shops niet goed genoeg zijn... :confused:

[size=large]Scorebord:[/size]

1. -Oscar-5
1. Saab-Freak5
1. B.Jong5
1. 024pr5
5. Citronerd3
5. Lybra3
7. Sjoerd923
8. Skoda-Freak2

Ik waardeer je zoekkunsten, Elvis, maar ik raad je aan niet teveel op bekende wallpaper sites te zoeken. Vergelijk deze foto's maar eens met die jij gaf:
Audi S3 (Front)
Audi Q5 (Front)
Audi Q5 (Back)

(klein verschilletje in kwaliteit, maar een groot verschil als je ermee moet werken, zoals bij het aanpassen van de kleur ;))

(y):)

Overigens nog wat tips waar je wél geschikte foto's kunt vinden:

https://images.google.nl/images?q=wcoty&um=1&hl=nl&rlz=1B3GGGL_nlNL273NL274&sa=N&imgsz=huge
https://www.hyts.hu/index.php

Bij die eerste vind je ook heel veel troep. Die tweede ken ik pas sinds kort, en heeft bij veel merken toch behoorlijk nette grote foto's (ook niet allemaal trouwens). Zo vond ik die BMW 7 ook: https://www.hyts.hu/hk.php?l=autok/bmw/7-2008/bmw_7-2008_r4.jpg&kid=26217.

Verder kun je kijken op officiele sites ;)

Oeh, die van google, die kende ik nog niet :) Die hyts zal ik eens uitproberen, maar wat moeten hongaren nou met persfoto's? :confused::p

WTF? Wat hebben ze met die auto gedaan! De vorige 200SXjes waren prachtig maar wat is deze auto belachelijk lelijk.

*Wanneer je een foto aanvraagt plaats je de URL (link) naar de foto van jouw keuze, dus geen afbeelding.

:)

Tijdens het laden van deze foto heb ik een kopje Senseo kunnen zetten en een plasje gedaan....

Terug
Bovenaan