VW Up Garmin VS Navigon

A

Anoniem

Guest
Ik ben aan het kijken voor een Volkswagen Up occaision, maar zie nu dat er twee verschillende soorten navigatiesystemen zijn;
- Navigon;
- Garmin

Weet iemand wat in de grote lijnen het verschil is? Is de een ''beter'' dan de andere?

Bij mijn weten is de leverancier inderdaad eens gewijzgd, maar is het systeem identiek. Maar pin me er niet op vast :)

Ze zijn vrijwel identiek, Garmin kocht Navigon in 2011.

Google Maps/Waze vond ik fijner navigeren dan dit systeem.

Aan je profiel te zien rij je op dit moment het vorige model Picanto. Waarom nu niet kiezen voor het nieuwere model Picanto, is stukken volwassener en je krijgt wellicht meer terug voor je huidige Kia, misschien behoud huidige dealer/garage? Ik zie een hoop mogelijke voordelen. ( langere garantie? )

Bedankt voor de reacties!

Gisteren per toeval een Volkswagen Up tegengekomen die helemaal aan mijn verwachtingen voldeed,
we hebben een goeie deal eruit kunnen slepen! Hierin zit wel de Navigon, toen wij ''even snel'' wilde navigeren liep deze een beetje
vast.. Hij vertelde wel waar we naartoe moesten, maar liet niet het schermpje zelf zien. Wellicht met een update (gratis? iemand tips?) op te lossen..

Total Loss zei:
Aan je profiel te zien rij je op dit moment het vorige model Picanto. Waarom nu niet kiezen voor het nieuwere model Picanto, is stukken volwassener en je krijgt wellicht meer terug voor je huidige Kia, misschien behoud huidige dealer/garage? Ik zie een hoop mogelijke voordelen. ( langere garantie? )

Het klopt inderdaad dat ik een Kia Picanto rijd uit 2011. Maar ik merk dat ik de Duitse auto's fijner en lekkerder vind rijden (dit is een persoonlijke keuze/feeling)

Bij dat navigatiesysteem krijg je een doosje met een kabeltje geleverd, dacht ik. Het lijkt me dan ook dat die te updaten is.
Zie ook: <https://www.youtube.com/watch?v=ym0SGL_dfmQ>

Terug
Bovenaan