Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jazzik zei:Barri zei:Met jouw budget zou je ook kunnen kijken naar een Focus of Megane diesel. Die kosten echt geen drol meer.
Alleen betaal je per jaar wel ruim € 300,= meer aan belasting, plus wat duurder in de verzekering.
Voor die goed 65 km. Groningen-Joure (en alleen in de auto?) heb je aan een fatsoenlijke B-segmenter toch vast wel genoeg?
Jilles107 zei:Vandaag ga ik een proefrit maken in een clio 1.5 dci. Toch wel een hele mooie auto.
AsconaGT zei:technisch is zo'n clio wel wat beter in elkaar gezet. fijnere motor ook. Iets meer vermogen, gewoon 4 cilinders.
Maar het interieur ziet er wel minder fraai uit dan zo'n Polo. De clio is een van de minst fraaie op dat gebied terwijl de polo juist een van de beste daar in geslaagd is. Dat ziet er gewoon wat hoogwaardiger uit. Dat van de clio is wel weer wat frivoler vorm gegeven. Hopelijk vind je het wat (en vind je een net exemplaar, kan mij voorstellen dat er ook veel rotzooi tussen zit)
Precies hier twijfel ik om, interieur van de clio vind ik ook veel minder mooi dan die van de polo. We zullen zien.
AsconaGT zei:Oké, als je langs de kant staat kijk je wel uit op een dashboard die er iets fraaier uit ziet![]()
Niks verbazends aan, iedereen heeft andere criteria.Jazzik zei:Verbazend welke criteria hier worden gehanteerd bij de keuze van een auto..
Vin cent zei:Jazzik zei:Barri zei:Met jouw budget zou je ook kunnen kijken naar een Focus of Megane diesel. Die kosten echt geen drol meer.
Alleen betaal je per jaar wel ruim € 300,= meer aan belasting, plus wat duurder in de verzekering.
Voor die goed 65 km. Groningen-Joure (en alleen in de auto?) heb je aan een fatsoenlijke B-segmenter toch vast wel genoeg?
Ik heb een B segment diesel en een C segment diesel tegelijk gehad, verschil in MRB was 9 euro per maand. Verbruik scheelde circa 2 km per liter. Verzekering nog geen 5 euro. Voor die 20-25 per maand rij ik liever een C segmenter. Onderhoud is ook iets duurder, met name de slijtage delen.
Kan me niet herinneren dat een Polo zo'n bijzonder interieur heeft
Jilles107 zei:Ik heb zojuist de clio gekocht! Iedereen bedankt voor alle tips en ervaringen, heeft me enorm geholpen![]()
![]()
Jilles107 zei:Ik heb zojuist de clio gekocht! Iedereen bedankt voor alle tips en ervaringen, heeft me enorm geholpen![]()
![]()