Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wil je s.v.p. via mail of pb even de naam + het adres van het winkeltje aan me doorgeven? Dan ga ik daar ook eens langs als ik in de buurt ben. Alvast bedankt!marathonmetallic zei:idd Minichamps. Gekocht in een klein, maar stampvol met miniatuurauto's gevuld winkeltje in Alkmaar. Een must voor elke miniatuurliefhebber. De schaal is 1:43.
0251rush2112 zei:Wat een prachtig contrast van jouw mooie Passat met de twee boompjes genaamd Prunus ceracifera 'Nigra'![]()
We rijden weer! Nieuwe riem en een nieuw tandwiel voor de tussenas en ze doet het weer!!GeertJK zei:Dikke pech met mijn Passat gisteravond! Opweg naar een weekendje Maastricht knapte plots de distributieriem. Wel gelijk de motor uitgezet, maar vrees dat de schade al geleden is. Met hulp van de ANWB (helden!) heb ik haar weer bij mijn garage weten te krijgen. Van de week de kop eraf en kijken hoe erg het is. Ben er goed ziek van. Afgelopen winter haar al moeten missen door laswerk en nu moet ik weer aan de bak. Weet iemand wellicht nog ergens een motorblok te liggen voor het geval ze niet meer te redden is?
Mooie foto, Frank! Is de striping op jouw Dasher nieuw?We hebben er al eens contact over gehad, maar met deze duidelijke deadline ga ik even foto's van mijn Passat voor je zoeken. Hoeveel wil je er hebben? En zou je via een PB (nogmaals) je e-mailadres aan me door willen geven? Ik ben bang dat ik het niet meer heb...Frank the Dasher zei:Hi there, I am still looking for B1s for my 2013 B1 calendarI took some photos of a friend's TS yesterday for the calendar:
![]()
Entries need to be in by June 30th. Photos must be ones you took, using a camera (not a phone). Calendars are to be printed, and every person who has a car in it gets a copy for free. I am especially hoping for a wagon, and or an Audi Fox/80 entry to even up the numbers as I have a lot of Passats around the world to include.
Hope a Dutchie can get in there in timeBedankte!
De auto lijkt er ondanks zijn leeftijd fitter uit te zien dan de toch wel wat jongere eigenaarmarathonmetallic zei:Mooi certificaat!
Ik ben overtuigdD. Elzinga zei:Zo slecht leek je 80 me inderdaad nog niet, dus het lijkt me een goed idee om hem gewoon rijdende te houden
Phoenixrood74 zei:@...niels...: leuke foto! Hoeveel auto's deden er mee en hoe lang was de rit? Misschien is het leuk om volgend jaar met wat meer B1's mee te doen!
En natuurlijk ben ik er een voorstander van als je de blauwe 80 niet sloopt. Ik heb begrepen dat het een bijzondere versie is. Misschien dat de twee broers die je van onze meetings kent je aan onderdelen kunnen helpen. Heb je hun e-mailadres?
Ik hep de striping gedaan in November voor en carshowPhoenixrood74 zei:Mooie foto, Frank! Is de striping op jouw Dasher nieuw?We hebben er al eens contact over gehad, maar met deze duidelijke deadline ga ik even foto's van mijn Passat voor je zoeken. Hoeveel wil je er hebben? En zou je via een PB (nogmaals) je e-mailadres aan me door willen geven? Ik ben bang dat ik het niet meer heb...
Phoenixrood74 zei:Mooie velgen! Horen ze bij de Audi 80 B1 of werden ze alleen op latere types geleverd?
Audi80Coupé zei:Mooi setje, ik heb zo ook voor de Coupé. Overigens hoort er wel een iets ander naafdopje op, maar het staat hem zeker goed!![]()
marathonmetallic zei:Ik vind de velgen prima onder 80 staan. Passen goed in het tijdsbeeld. Zeker een mooie aanwinst Niels. Om met PR74 te spreken: Goed voor het Audi 80 B1 erfgoed! Ook al omdat je overweegt de GLX niet te slopen maar op te knappen.![]()
...niels... zei:Wat voor dopjes horen er dan op, want op deze doppen staat wel een Audi logo ?
He's so lucky! I was looking for a Variant when I found my car, they are so useful. So much load space.Phoenixrood74 zei:Rush heeft drie mooie Varianten (=wagons), dus hij zou mooie foto's moeten kunnen leveren. Ik zal even kijken of ik er ook nog wat voor je heb.