Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je de 54-LV-ZT bedoelt, een tweedeurs LS automaat op LPG. Die heeft APK tot 7 januari 2012 en rijdt dus waarschijnlijk nog gewoon rond!D. Elzinga zei:Is er in het register een witte Passat post-facelift bekend? Die reed tot in ieder geval een paar jaar geleden in omgeving Hilversum rond, ik ben benieuwd wat daarmee gebeurd is.
b1kwadraat zei:Even een update over het rally gele duo. Helaas nog geen foto's , maar die komen binnenkort.
De Audi staat stil omdat ik hier de roestplekjes aan het bijwerken ben.
De Passat werd wat warm/heet vorige week. Thermostaat en thermoschakelaar vervangen. Toen leek het goed, maar na een ritje barste een koelvloeistofslang. Wat een troep! Een nieuwe slang is lastig te vinden. ik zal toch maar proberen om de oude een stukje in te korten.
Het expansievat van de Passat is niet origineel en werkt daarom niet goed, die van de Audi is gebarsten. weet iemand hier nog 1 of 2 van te liggen?
Verder heb ik een vraagje over de radiateurdop. Bij de Audi is het een "gesloten" type, maar op de Passat zit een type met een zwart dopje, een soort van ventiel. Hier kwam ook wat kvs/lucht uit. Wat is origineel en kan dit kwaad?
Audi80Coupé zei:Haha, prachtige motorruimte, echt beter dan nieuw!
Alleen nog even een plastic zakje over de verdelerkap!
tha_advocate zei:hallo,
ik heb een passat S coupé uit het jaar '81.
helaas mis ik de hoedenplank-steunen. is er iemand die me kan helpen? (had hem graag terug compleet gehad)
gelieve een mailtje te sturen naar (shrimpworld@hotmail.com)
alvast bedankt,
steffen
0251rush2112 zei:tha_advocate zei:hallo,
helaas mis ik de hoedenplank-steunen. is er iemand die me kan helpen? (had hem graag terug compleet gehad)
alvast bedankt,
steffen
Is het een type B1 of B2??
tha_advocate zei:0251rush2112 zei:tha_advocate zei:hallo,
alvast bedankt,
steffen
Is het een type B1 of B2??
het is dit model, B1 toch? (model met lange koffer)
![]()
kan iemand me helpen aan hoedenplank steunen? en eventueel zetels en achterbank?
alvast bedankt.
Hiermee is dus ook het raadsel opgelost wie er nu bij jullie langs waren geweest voor onderdelen!Audi80Coupé zei:Ziet er heel erg leuk en gezellig uit!
Mandarijnenoranje heeft ook mooie velgjes!![]()
Vette bak, super mooie stance!tha_advocate zei:@ phoenixrood74: de originele ophanging en originele velgjes heb ik ook in bezit.
maar rijdt net iets sportiever zo.![]()
Ik vraag me af of verlagen in combinatie met bredere banden de wegligging echt verbeteren (het comfort in ieder geval niet en het weggedrag ook niet, lijkt me), maar ik ben dan ook bevoordeeld, want ik ben een groot voorstander van originaliteit. Ik ben al lang blij dat er ook in België liefhebbers zijn die de Passat koesteren.tha_advocate zei:@ phoenixrood74: de originele ophanging en originele velgjes heb ik ook in bezit.
maar rijdt net iets sportiever zo.![]()