Volkswagen T-Roc

Matt 5069850

Asfaltkampioen
kssenCr.jpeg

LRhQyTo.jpeg

2g2eEmF.jpeg

8hO4C9I.jpeg

1H4L5wk.jpeg

P0ZAne9.jpeg

Huidige:

256903551

256903553

Mooie evolutie. Ziet er een stuk lager/vlotter uit

Nee, zijn alleen ‘stiekeme’ foto’s. Topic is voorbarig.

Ik had de foto’s opgeslagen van een website die ze kort erna verwijderd had. Dus geen bron. Niks voorbarigs aan want je kan de auto volledig zien.

Graag de juiste namen gebruiken, die staan linksboven het bericht.
Moderatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had de foto’s opgeslagen van een website die ze kort erna verwijderd had. Dus geen bron. Niks voorbarigs aan want je kan de auto volledig zien.

Graag de juiste namen gebruiken, die staan linksboven het bericht.
Moderatie

Volledig kunnen zien is natuurlijk een raar criterium. "Nieuwe auto's" is voor nieuwe auto's, die onthuld zijn. Anders is er Scoops :).

Het lijkt vooral een heel uitgebreide facelift. Neus en kont nieuw maar middengedeelte lijkt 1:1 de huidige troc.

En wat doen ze toch voor afschuwelijks met die "roosters" over de hele voorkant...

De huidige is best leuk en goed geproportioneerd, de nieuwe heeft het papperige waar bijvoorbeeld de Golf en Passat ook aan lijden: wel breder maar niet dikker/minder evenwichtig. De neus oogt nogal stomp. Verder is het op zich een keurige auto.

De huidige is nog steeds enorm succesvol (maar niet meer in Nederland), wellicht dat deze hier beter gaat scoren. Die eHybrid PHEV-aandrijflijn is populair en heeft goede specificaties.

Ziet er op deze eerste foto’s beter uit dan ik had verwacht! Even wachten op meer en beter fotomateriaal.

Het lijkt vooral een heel uitgebreide facelift. Neus en kont nieuw maar middengedeelte lijkt 1:1 de huidige troc.

Het zou een reskin kunnen zijn. Hoek is niet hetzelfde maar voor mijn gevoel oogt ie net iets lager en met schuinere kont maar kan ook gezichtsbedrog zijn. Qua design zijn ze iig wel verschillend.

DV5YeQC.png

jaMuYTj.jpeg

Volgens mij ook. Kijk maar naar de deurklink bij de achterportieren, die zit bij de nieuwe anders t.o.v. het raam en de gebogen lijn over de flank/het achterportier.. Of de lijn van het voorportier t.o.v. de wielkast. De middensectie lijkt niet hetzelfde. Gezien de enorme populariteit van de T-Roc (nog steeds, ondanks zijn leeftijd) denk ik dat VW er genoeg geld tegenaan heeft gegooid om een heel nieuw model te ontwikkelen.

Terug
Bovenaan