Volkswagen T-Roc facelift

A

Anoniem

Guest
Huidige
185y2sebpx7a_480.jpg
xogyen1bx0wo_480.jpg

Facelift(je)
vw-t-roc-facelift-spy-photo.jpg

R-Line
vw-t-roc-r-line-facelift-spy-photos.jpg

Meer foto's: https://www.motor1.com/photo/5944982/vw-t-roc-r-line-facelift-spy-photos/

Beetje jammer van het geld en de moeite die ze er in hebben gestoken. Doe dan niks.

Wie weet krijgt interieur wel een flinke update. Kan ie wel gebruiken, hoewel huidige VW's dan weer slechte ergonomie hebben. Vind het overigens een leuke auto maar leuker op de eerste persfoto's destijds. Maar dat komt meer omdat ik de achterkant erg suf vind in het echt. Het heeft wat oubolligs.

De hondenkluif onder de grille vind ik geen verbetering. Is in mijn ogen wel een van de leukste auto's in dit segment. Een modern dashboard a la Golf VIII hoeft van mij niet. Laat de bovenkant dan van hard plastic zijn, het dashboard en de knoppenwinkel van de huidige generatie T-Roc laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
Jammer dat ze zo duur zijn, maar voor een jong gebruikte 1.5 TSI met DSG ben ik wel in de markt.

haarr zei:
Beetje jammer van het geld en de moeite die ze er in hebben gestoken. Doe dan niks.

Meestal wordt een facelift gecombineerd met vernieuwen van de productiemiddelen. De kosten zijn relatief laag. Ze moeten toch nieuwe matrijzen maken, of ze nu een facelift doen of niet....

Terug
Bovenaan