Volkswagen Buggy Concept

Rutger DC

Asfaltkampioen
Volkswagen neemt de Buggy Concept mee naar Genève.

i3hyi5ubcd48_800.jpg

Bron: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/volkswagen-buggy-concept-schemert-verder-door/

In 2011 toonde Volkswagen al eens een prototype voor een nieuwe buggy, de buggy up!.

vw-buggy-up-xl.jpg

Leuk al die concepts, maar laat ze er nu maar eens mee komen! Die uit 2011 is nog steeds leuk. Glasfiber body, aandrijving van de eGolf erin en klaar is het leuke zomerspeeltje!

Bij dit soort leuke, afwijkende concepts van VW moet ik altijd terugdenken aan het trieste lot van de GX3, die het net niet gehaald heeft.:(

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

volkswagen-i-d-buggy.jpg

Alle foto's: https://www.netcarshow.com/volkswagen/2019-id_buggy_concept/

Tof hoor, nu maar eens zien of VW het lef heeft hier verder nog iets mee te doen.(y)

[size=x-small]Als ik een kritiekpunt moet noemen trouwens: waarom moet zelfs zo'n vrolijk vrijetijdsding nog een flink formaat hebben? Ding lijkt op z'n minst de grootte van een Polo te hebben en dat lijkt me volstrekt onzinnig...[/size]

D Elzinga zei:
Tof hoor, nu maar eens zien of VW het lef heeft hier verder nog iets mee te doen.(y)

[size=x-small]Als ik een kritiekpunt moet noemen trouwens: waarom moet zelfs zo'n vrolijk vrijetijdsding nog een flink formaat hebben? Ding lijkt op z'n minst de grootte van een Polo te hebben en dat lijkt me volstrekt onzinnig...[/size]

Als ik naar de grootte van het kereltje achter het stuur kijk is het formaat eerder vergelijkbaar met dat van een Phaeton...

929V6 zei:
D Elzinga zei:

Als ik naar de grootte van het kereltje achter het stuur kijk is het formaat eerder vergelijkbaar met dat van een Phaeton...

Ik wilde eigenlijk Passat typen maar we weten natuurlijk niet of die man een al dan niet proportionele kabouter is.:T

Terug
Bovenaan