voel me genaaid

Zunigrijje zei:
... want er zijn zat garages, die zelf Google accounts aanmaken en dus zelf allemaal positieve recensies gaan schrijven. Of deze accounts gebruiken om de concurrentie, een slechte gemiddelde beoordeling te bezorgen.

Hoe weet jij dit allemaal? Staan zij dan met herleidbare naam genoemd bij die recensies? Ik ben oprecht benieuwd...

Leon in zn Fiesta zei:
Zunigrijje zei:
Je zou kunnen zeggen dat mijn recensies zwaarder wegen
Het is maar goed dat ik mijn laatste slok koffie net heb doorgeslikt, anders had ik een nieuwe monitor kunnen bestellen waarschijnlijk. Mijn hemel, wat heb jij een bijzondere kijk op de wereld...

Haha.

Och, ik vind het wel heerlijk om te zien dat Zunigrijje zo lekker in de weer is met de recensies. Zo hebben we allemaal wel wat waar we mee bezig zijn.

Afgezien van hotels kijk ik trouwens echt zelden op die beoordelingssites. Vroeger redde je je prima zonder en dat is nog steeds zo. Zolang er zo'n niet-representatieve groep die reviews invult, neem ik ze maar met een korrel zout hoor. Hoeveel dingen (services incl.) ik gekocht heb, zonder review: ontelbaar. Dus daar ga je al.

der Magistrat zei:
Afgezien van hotels kijk ik trouwens echt zelden op die beoordelingssites. Vroeger redde je je prima zonder en dat is nog steeds zo. Zolang er zo'n niet-representatieve groep die reviews invult, neem ik ze maar met een korrel zout hoor. Hoeveel dingen (services incl.) ik gekocht heb, zonder review: ontelbaar. Dus daar ga je al.

Jaren geleden las ik een recensie van iemand over een Turks resort waarbij die persoon over het geheel een 1 gaf. Er was geen mayonaise...
Sinds die tijd neem ik de recensies ook maar met een korreltje saus zout.

Nog even, omdat we op een nieuwe pagina zijn mijn vraag van de vorige pagina aan Zunigrijje maar even hierheen gehaald:

Zunigrijje

... want er zijn zat garages, die zelf Google accounts aanmaken en dus zelf allemaal positieve recensies gaan schrijven. Of deze accounts gebruiken om de concurrentie, een slechte gemiddelde beoordeling te bezorgen.

Hoe weet jij dit allemaal? Staan zij dan met herleidbare naam genoemd bij die recensies? Ik ben oprecht benieuwd...

Jaren geleden las ik een recensie van iemand over een Turks resort waarbij die persoon over het geheel een 1 gaf. Er was geen mayonaise...
Sinds die tijd neem ik de recensies ook maar met een korreltje saus zout

Belachelijk natuurlijk om toch nog een 1 te geven als er geen mayonaise is.

Wel knap hoe Zuinigrijje dit hele topic naar z'n hand weet te zetten. Als z'n reviews net zo effectief zijn... :)

haarr zei:
Sinds die tijd neem ik de recensies ook maar met een korreltje saus zout

Belachelijk natuurlijk om toch nog een 1 te geven als er geen mayonaise is.
Ik hoop dat de toko failliet is.

Terug
Bovenaan