Verwondingen bij het sleutelen.

@Nico:

Gewoon een naar ongeluk, de omstandigheden en tijd tegen je.
Dan gebeurt zoiets, dan kan je pech hebben.

Dat je de klus wel afgemaakt hebt, respect.(y)

In het kader van de veiligheidsbrillen.
Had een tijdje terug ook geluk dat ik hem op had. Stond bij een collega even mee te kijken op de draaibank (formaat waar steunwalsen van 37ton in passen), toen een collega een bedieningsfoutje maakte en de keramische beitel in het staal dook en in duizenden stukjes uit elkaar spatte. Zijn net miniscule glasscherfjes, en een deel spatte recht in m'n gezicht, enkele kleine snijwondjes, maar dat wil je echt niet in je ogen hebben.

haarr zei:
Niet alleen met auto's maar ook in en rondom huis. Het wordt vervelend als je merkt dat je alles onder het bloed smeert.
Heel herkenbaar. Vandeweek even gesnoeid in de tuin om er vervolgens achter te komen dat mijn hele linkerarm onder de schrammen en sneeën zit:)

michel1975 zei:
haarr zei:
Niet alleen met auto's maar ook in en rondom huis. Het wordt vervelend als je merkt dat je alles onder het bloed smeert.
Heel herkenbaar. Vandeweek even gesnoeid in de tuin om er vervolgens achter te komen dat mijn hele linkerarm onder de schrammen en sneeën zit:)

Je zou zeggen, dat moet je toch voelen.
Maar nee... Geconcentreerd bezig en achteraf denk je huh, wat is dit nu weer? Heel herkenbaar inderdaad.

Terug
Bovenaan