Verwarming/airco doet het niet

Guest
Hallo

Ik rij in een Audi a3 s line uit 2010 me verwarming en airco doet het al een paar weken slecht/niet vanmiddag me auto uit laten lezen door een goede vriend ik krijg de fout code 00003 zodra ik hem verwijder komt hij gelijk weer terug maar kan er niet zoveel over vinden hoe kom ik van de foutcode af ik kreeg de hint bedieningspaneel vervangen maar ik wil eerst zeker weten voordat ik iets vervang

Dion Van ingen zei:
Hallo

Ik rij in een Audi a3 s line uit 2010 me verwarming en airco doet het al een paar weken slecht/niet vanmiddag me auto uit laten lezen door een goede vriend ik krijg de fout code 00003 zodra ik hem verwijder komt hij gelijk weer terug maar kan er niet zoveel over vinden hoe kom ik van de foutcode af ik kreeg de hint bedieningspaneel vervangen maar ik wil eerst zeker weten voordat ik iets vervang

Heb je niets gedaan met onze adviezen van begin dit jaar (vanaf 26/1)?

Ik heb er de vorige keer niet om gevraagd waar ik het heen moet het gaat mij er om hoe ik het probleem moet oplossen en foutcode 00003 zeggen heeft niks te maken met het ongeluk dus nogsteeds de vraag hoe ik het op kan lossen niet waar

Dion Van ingen zei:
Ik heb er de vorige keer niet om gevraagd waar ik het heen moet het gaat mij er om hoe ik het probleem moet oplossen en foutcode 00003 zeggen heeft niks te maken met het ongeluk dus nogsteeds de vraag hoe ik het op kan lossen niet waar

Hoe weet je toch dat er geen link is met het ongeluk? Als de airbags afgegaan zijn heeft dat toch echt impact op alles daar in de beurt ligt lijkt me zo. Alles krijgt een opdonder zogezegd.

Maar evengoed al zou het met het ongeluk te maken hebben wat zou de beste oplossing wezen om het zelf op te lossen

Waarschijnlijk heeft de mechaniek van de verwarming (kleppen, tandwielen, potmeters etc) gewoon een flinke klap gekregen en is er het een en ander stuk gegaan. Heb je al opgezocht wat die foutmelding betekend? De code wissen en hopen dat 'ie wegblijft is gewoon je kop in het zand steken zogezegd.

Alles schakels nog wel goed van raam raam naar me voeten of naar me gezicht en hij word wel warm maar niet aan beide kanten er heeft wel iemand die ik ken die is auto monteur naar gekeken en hij zij ook dat het niet aan de kleppen ligt en over de foutcode kan ik niet zoveel vinden
Hij geeft aan 00003 regelmodule storing

Dion Van ingen zei:
Maar evengoed al zou het met het ongeluk te maken hebben wat zou de beste oplossing wezen om het zelf op te lossen

De beste oplossing is dat je het volgende gaat volgen:
https://automotiveacademy.nl/aanbod/?gclid=EAIaIQobChMIy_SNiKGW2gIVTLftCh3eJgbPEAAYAiAAEgIeHfD_BwE

Juist als het aan 1 kant niet werkt lijkt het me aan de kleppen te liggen. Deze kleppen worden bediend door een zgn potmeter, een heel fragiel apparaatje met kleine tandwieltjes enzo. Als daar iets stuk aan is gaat de betreffende klep niet meer open of dicht en komt er alleen nog maar koude of warme lucht uit.

Kan het dan zo zijn dat hij die storing aangeeft als er kleppen kapot zijn het rare is dat me airco ook niet koud word

Terug
Bovenaan