Verbruiksmonitor

Emem

Net ingestapt
Hallo webredactie. Ik kan geen verbruik meer bijhouden van mijn auto's. Nu heb ik enige tijd geen entry's meer gedaan maar ik wil e.e.a. bijwerken. Als ik ingelogd ben en via vebruiksmonitor de knop "verbruiksmonitor starten" klik kom ik bij mijn auto's maar waar o waar kan ik het bijhouden? zie ik ergens een "knop" over het hoofd?

-> Account -> Mijn auto's -> verbruik bekijken -> tankbeurt toevoegen

of

-> Account -> Mijn auto's -> verbruik bekijken -> tankbeurt overzicht -> wijzigen

Je moet wel ingelogd zijn.

Als ik dat doe kom ik alleen bij mijn auto's en een knop tankbeurt toevoegen of een overzicht van het verbruik to nu toe is er niet.
Ik ben ingelogd, anders kom ik niet bij "Mijn Auto's" ..... :)

Geldt voor mij exact zo! Ingelogd, kan bij mijn autos verbruik bekijken en verder niks.

Dacht dat het aan mij lag, zijn er dus meer die daar last van hebben.
Sinds januari dit jaar heb ik mijn laatste bon in kunnen voeren........

Pagina van mijn verbruiksmonitor weigert te laden als ik een nieuwe tankbeurt wil invoeren. Zowel op laptop als mobiel.

Jammer dat het niet meer werkt, hielt het altijd bij............
Zijn er mensen waarbij het nog wel werkt?

Heb mijn spritmonitor account maar weer nieuw leven ingeblazen. Jammer, want vind de verbruiksmonitor van Autoweek heerlijk overzichtelijk. Hoop dat-ie het snel weer doet!

Ik ga van het weekend tanken, dan zal ik het nog eens proberen. Nu werkt het gewoon.

Bij mij werkt het ook niet meer, Zodra ik een nieuwe tankbeurt in wil voeren blijft het scherm hangen.

Hoi,

Ik ben nieuw en heb in Excel alle tankbeurten al bijgehouden. Wilde dit hier ook gaan doen, omdat ik er zelf veel aan gehad heb toen ik naar auto's zocht. Kan ik wat 'terug doen' voor een ander.

Eerste tankbeurt invoerde lukte, maar nu kom ik nergens meer op een pagina om een nieuwe tankbeurt toe te voegen.

Who knows.

Ben er net gekomen via 'mijn profiel', kwam ik achter via de bevestigingsmail.

Check deze link https://www.autoweek.nl/myautoweek/?cache=no

Succes,
Gr

De verbruiksmonitor werkt hier ook niet. Ik kan ook mijn reviews niet bijwerken. Vorige week lukte dat nog wel, dus dit lijkt iets recentelijks.

Ik heb het op meerdere PC's en met meerdere browsers geprobeerd; het werkt nergens.

Autoweek leest hier kennelijk niet mee?

Ook mijn stem gaat hierin op.
Kan wel inloggen, kom nog net bij ' mijn auto's' maar daarna geen stap verder.
Verbruikmonitor en review (mijn eigen auto) is niet meer toegankelijk.

Safari, Chrome, Edge en Explorer hebben het allemaal.
Zowel op laptop als op mobile devices (iPad en iPhone 6s en 6).

Ik heb net een tankbeurt toegevoegd, ging probleemloos. Heel apart dat het bij mij wel lukt.

ChEck mijn post van 02-05-2019 van 16.11.

Type niet 'www.autoweek.nl' in je browser, maar klik de link aan.

Lijkt op https:// www.autoweek.nl / myautoweek / ?cache=no maar dan zonder spaties.

Ik heb gisteravond om 21.42u via 'Account', 'Mijn auto's' zowel Review bekijken als Verbruik bekijken aangeklikt, maar om 22.15u bij het uitschakelen van de computer was hij nog steeds bezig met laden (soort ronddraaiend zandlopertje). Ik heb toen Jan Renting (technische kant forum dacht ik) een mail gestuurd dat het niet bijgewerkt kon worden. Tevens het topic erbij gehouden en van daaruit laten weten dat device (mobiel/tablet/laptop/PC/i-pad etc.) en browser niet uitmaakte.
Vandaag kreeg ik reactie terug dat er sprake was van een technische storing die inmiddels opgelost is. Als het goed is werkt het dus weer.
Het mailadres van dhr. Renting had ik overigens in een privé bericht van NicoGTR (nog actief hier???) nog staan toen er in mei 2017 andere forumproblemen waren.

Hier ook alles weer OK.

Duidelijk is in ieder geval wel dat Autoweek zelf hier kennelijk niet meeleest, wat ik eerlijk gezegd wel opvallend vind, althans voor dit subforum, dat nu juist bedoeld is voor feedback.

PizzaPuntje zei:
Ben er net gekomen via 'mijn profiel', kwam ik achter via de bevestigingsmail.

Check deze link https://www.autoweek.nl/myautoweek/?cache=no

Succes,
Gr

Top Pizza!
Werkt weer. (y):)

Terug
Bovenaan