Opelrijder56
Net ingestapt
Ik bezit een OPEL ASTRA TAILGATE X1.6SZR uit ' 97, heb hem al 12 jaar en hij heeft nog geen eens 100.000 kilometer op de teller en rijdt als een zonnetje, nu merk ik al een week lang dat er veel witte rook uit mijn uitlaat komt, heb het gegoogled en het zou dus waarschijnlijk liggen aan mijn koelvloeistof, dat heb ik vervangen, vervolgens ook nieuwe motorolie erin gedaan en dat ging voor 1 dag goed. Vandaag ging ik ff rijden en ik zie weer dat er best wat witte rook uit de uitlaat komt, het is trouwens echt een grote condensatie rookwolk, wanneer ik op de gas druk wordt het ook meer.
Verder hoor ik ook water achter mijn dashboard lopen, alsof het door een buis loopt, dat had ik ook nooit. Weet iemand wat ik hiermee kan doen? Ik gok op een Pcv die niet meer goed is voor de rook maar voor het watergeluid weet ik niks voor.
Tips zouden erg helpen
Verder hoor ik ook water achter mijn dashboard lopen, alsof het door een buis loopt, dat had ik ook nooit. Weet iemand wat ik hiermee kan doen? Ik gok op een Pcv die niet meer goed is voor de rook maar voor het watergeluid weet ik niks voor.
Tips zouden erg helpen