Jeetje Rob, wat een ontzettende fotoreeks aan geweldige bakken! Ik kan zo niet eens een favoriet benoemen, gewoon écht teveel om op te noemen en de kwaliteit van de foto's is ook erg goed!
Ik ben een weekend in Berlijn geweest. Misschien niet zoveel als op Malta, maar ook in Berlijn is nog erg veel leuks te zien, vooral het aantal (verschillende) Opels was dit keer opvallend te noemen. Dit model Mercedes zie je nog vrij veel in Berlijn, maar met oude kentekenplaat wel genoeg voor een fotootje:
Bestel-Eend op een mooie fotolocatie:
Een bijzonder duo daar naast:
Onder het tunneltje door deze leuke Opel Kadett:
Mooie Ford Capri:
Vlak daar bij stond deze Austin Maxi 1750 waar ik erg blij van werd:
Prachtige Saurer-bus, een product uit Zwitserland, wat ik wel even moest opzoeken:
Een gebutste Citroën Ami 8 Break:
En nog een hele leuke Franse auto die er een stuk beter uitzag, deze Renault 16 TL:
Een mooie Opel Rekord:
In Berlijn zie je vrij vaak Trabantjes rijden die worden verhuurd, maar deze leek van een echte 'Berliner':
Een wolf in schaapskleren, deze fraaie Audi V8:
Het rood staat deze Opel Senator goed:
Zelf nog niet eerder in het echt gezien, deze Ford Capri XR2:
Heel erg leuke Morris Minor Van:
Je ziet nog wel eens een Fiat Uno in Berlijn, maar van deze ietwat smoezelige Fiat Uno 75 met oude kentekenplaten wordt ik toch wel heel vrolijk:
Al eens eerder gespot, maar het contrast met de omringende auto's is zo mooi:
Daar staat dan in een niet al te dure wijk gewoon even voor minimaal 150.000 euro aan auto!
Om de hoek stond deze iets minder waardevolle, maar ook erg leuke Opel Kadett Coupé:
Geweldig fraaie authentieke Citroën 2CV Bestel:
Prachtige Ford Mustang:
Maar deze Lancia Y10 'fire' die er vlakbij stond vond ik eigenlijk nog wel veel leuker:
Leuke Lada 1000 'top':
Misschien wel mijn persoonlijke favoriet, helaas wel achter een hek geparkeerd, deze Nissan Laurel mét de inmiddels bekende kentekenplaten:
Bijzondere Volkswagen Type 181:
En een heel andere soort Volkswagen, een Passat GL 'Fastback' als einde van het weekendje Berlijn: