Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
XBXG zei:Op alles hierboven zijn uitzonderingen, aangezien het nooit goed is geregeld in Frankrijk. Kentekenplaten laat je namelijk gewoon drukken bij de locale garage.
XBXG zei:@ @PM: de Willys Jeep heeft een lettertype dat je wel vaker ziet. Het is zeker géén Nederlands lettertype. Er worden voor Franse kentekens honderden verschillende lettertypes gebruikt.
XBXG zei:@Pjötr: ga vooral je gang hoor. Je hoeft niet te wachten totdat ik al mijn vakantiefoto's klaar heb.![]()
Wat raar, ik ervaar de wegen in Duitsland over het algemeen als goed. Wel veel linksrijders, maar dan kun je de Nederlandse snelwegen ook maar beter mijdenXBXG zei:Dag 6: vanuit Troyes ging ik op weg naar het kampeerweekend van de BX Club in de Achterhoek. Ik reed via Luxemburg en Duitsland. Dat laatste land wens ik niet graag weer te bezoeken. Ik was er al 10 jaar niet meer geweest en ik weet nu weer waarom: slecht wegdek, slechte radiozenders, overal wegwerkzaamheden, overal files, overal linksrijders... Nee, voorlopig probeer ik dat land te vermijden. Overigens zijn Duitse steden best het bezoeken waard, maar alles wat autobahn heet hoef ik even niet meer te zien.
XBXG zei:Dag 6: vanuit Troyes ging ik op weg naar het kampeerweekend van de BX Club in de Achterhoek. Ik reed via Luxemburg en Duitsland. Dat laatste land wens ik niet graag weer te bezoeken. Ik was er al 10 jaar niet meer geweest en ik weet nu weer waarom: slecht wegdek, slechte radiozenders, overal wegwerkzaamheden, overal files, overal linksrijders... Nee, voorlopig probeer ik dat land te vermijden. Overigens zijn Duitse steden best het bezoeken waard, maar alles wat autobahn heet hoef ik even niet meer te zien.
Bedankt Wesley!Astrawez zei:Leuke serie weer Peter!Van je eerste serie is de Omega Caravan mijn favoriet.
En wat moet je toch met 8 (ik zie geen solo-foto van die grijze zonder voorbumper) Fiat 124 Spiders??