Zadelsnuiver
Kilometervreter
Ik zou dan eerlijk gezegd niet wachten maar het nu gelijk rond maken, in januari is de benz immers alweer een jaartje ouder en dat heeft misschien invloed op de prijs 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:maar aan het einde van de rit zat de blower vast op één snelheid; totaal geen reactie meer op de knoppen van de climate control. Blijkt een veelvoorkomend probleem te zijn: FSU kapot. Dat is gelukkig een onderdeel van een paar tientjes, en er zijn vele DIYs te vinden. Die variëren evenwel van "vrij eenvoudig te doen, uurtje werk" tot "gvd hele dag mee bezig geweest". Even bij de lokale garage vragen wat ze daarvoor rekenen.
funf zei:......Dat blok kan veel zuiniger zijn op wat langere afstanden. En het blijft een superfijne wagen, zo'n E39.![]()
Zadelsnuiver zei:Spannend man! Ik dacht dat verzekering voor zo'n auto, vooral in omgeving London echt moordend was in het VK maar dat is wellicht alleen voor jongere bestuurders? Hoop dat de deal door gaat, ga duimen voor je![]()
uwbuurman zei:Stoere stap! Kan niet wachten om te zien wat hierna nog kan komen hahaha Ik ben erg benieuwd of het allemaal lukt.
Een CL600TYN zei:Tot nu toe is elke volgende auto een duidelijke upgrade tov van de vorige. Maar wat is nog een upgrade na een CL500?![]()
406c zei:Een CL600TYN zei:Tot nu toe is elke volgende auto een duidelijke upgrade tov van de vorige. Maar wat is nog een upgrade na een CL500?![]()
![]()
TYN zei:Ik heb nu wel erg veel zin om het ding zaterdag gewoon op te gaan halen. Beetje eigen maken, beetje poetsen, en dan over een maand naar de andere kant van Europa sturen. Ik overweeg sterk om de potentiele koper van de BMW an offer he can't refuse te maken..
Occasion prijzen in the UK zijn echt een wereld van verschil met hier...TYN zei:verwacht ik niet dat ze heel veel minder waard worden dan dit (4-5k), dus qua afschrijving loop je vrij weinig risico
406c zei:Occasion prijzen in the UK zijn echt een wereld van verschil met hier...TYN zei:verwacht ik niet dat ze heel veel minder waard worden dan dit (4-5k), dus qua afschrijving loop je vrij weinig risico![]()
TYN zei:Precies Zadelsnuiver, zo sta ik er ook in. En nu kan het, dus waarom niet. Daarbij, zolang je ze een beetje netjes en origineel houdt verwacht ik niet dat ze heel veel minder waard worden dan dit (4-5k), dus qua afschrijving loop je vrij weinig risico (mocht ik er snel vanaf willen omdat het onderhoud de spuigaten uitloopt bijv.).
Zeker bij topgear, daar vond ik het verschil altijd bizar groot. Betaalden ze £1500 voor een auto die hier niet onder de €10k te vinden is. Ik vermoedde dat het bollocks was totdat ik op een gegeven moment een forum doorgestuurd kreeg waar 2 mensen zaten wiens auto door het programma was gekocht en de prijs bevestigden. Gaven toe dat t te weinig was maar ze moesten er van af.Total Loss zei:406c zei:Occasion prijzen in the UK zijn echt een wereld van verschil met hier...TYN zei:verwacht ik niet dat ze heel veel minder waard worden dan dit (4-5k), dus qua afschrijving loop je vrij weinig risico![]()
Inderdaad, valt me ook altijd op bij de bekende Engelse autoprogramma's ( als ze iets 2e hands kopen voor een challenge of een opknapprogramma )