Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Epica zei:Kan je deze nutteloze opmerking ook onderbouwen?Cdlop zei:Jonathan 1439564 zei:DavidW zei:Nou, hèhè! De nieuwe tweedehands Auris Hybrid staat voor de deur. Werkplaats bleek helemaal volgepland, dus drie weken moeten wachten.
Maar het is het wachten waard. Helemaal netjes bijgewerkt, opgepoetst, ge-updatet en gezogen, afleverbeurt, en nieuwe APK. En omdat de zomerbanden aan vervanging toe waren hebben ze die ook meteen maar vervangen (op hun kosten). De bijgeleverde winterbanden zijn ook nog pico bello, dus wat banden betreft kunnen we heel lang vooruit.
We zijn blij!
<..>
Fijn om te horen! Heb je al roest gezien? Ik heb een Auris Hybrid uit 2014, met inmiddels 90.000km op de teller en ik heb een hele boel roestplekken. Zo goed als heel het stuk aluminium onder de deuren, tussen de voor-en achterwielen is hard aan het roesten. Het lak heeft nare bubbeltjes en het voelt heel grof aan. Ook bij de achterklep, waar de bedrading zit is het zelfs zo ver geroest dat de lak weg is en ik dus oranje/bruine roest zie.
Het is een dealer-onderhouden auto, keurig volgens het boekje.
Onzin!
Snap alleen niet waarom je hiervoor een 2 jaar oud topic omhoog moet plaatsen, start je eigen topic.
Dat weet ik alleen vraag ik mij af of daar aluminium zit, maar dan nog kan ook een Auris op andere plaatsen roesten.Nico GTR zei:Epica zei:Kan je deze nutteloze opmerking ook onderbouwen?Cdlop zei:Jonathan 1439564 zei:DavidW zei:Nou, hèhè! De nieuwe tweedehands Auris Hybrid staat voor de deur. Werkplaats bleek helemaal volgepland, dus drie weken moeten wachten.
Maar het is het wachten waard. Helemaal netjes bijgewerkt, opgepoetst, ge-updatet en gezogen, afleverbeurt, en nieuwe APK. En omdat de zomerbanden aan vervanging toe waren hebben ze die ook meteen maar vervangen (op hun kosten). De bijgeleverde winterbanden zijn ook nog pico bello, dus wat banden betreft kunnen we heel lang vooruit.
We zijn blij!
<..>
Fijn om te horen! Heb je al roest gezien? Ik heb een Auris Hybrid uit 2014, met inmiddels 90.000km op de teller en ik heb een hele boel roestplekken. Zo goed als heel het stuk aluminium onder de deuren, tussen de voor-en achterwielen is hard aan het roesten. Het lak heeft nare bubbeltjes en het voelt heel grof aan. Ook bij de achterklep, waar de bedrading zit is het zelfs zo ver geroest dat de lak weg is en ik dus oranje/bruine roest zie.
Het is een dealer-onderhouden auto, keurig volgens het boekje.
Onzin!
Snap alleen niet waarom je hiervoor een 2 jaar oud topic omhoog moet plaatsen, start je eigen topic.
Omdat aluminium kan oxideren...maar niet op de manier waarop een staalsoort dat kan.![]()