Toyota Sienna (VS)

A

Anoniem

Guest
2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

2021-toyota-sienna.jpg

Alle foto's en info: https://www.motor1.com/news/423740/2021-toyota-sienna-details/

Huidige:
2018-toyota-sienna.jpg

2018-toyota-sienna.jpg

2018-toyota-sienna.jpg

2018-toyota-sienna.jpg

Vind 'm best geslaagd eigenlijk, veel mooier dan de Highlander. Het valt niet mee om van zo'n enorme MPV nog wat te maken, Toyota is daar net als Chrysler en Kia goed in geslaagd, Honda (Noord-Amerikaanse Odyssey) dan weer niet.

Inderdaad prima vormgegeven bus, al is die muil van met name die rode wel wat overdreven. Zoals ik ook het scoopstopic zei, haal maar hierheen als V-klasse-alternatief.

Rutger DC zei:
Honda (Noord-Amerikaanse Odyssey) dan weer niet.

Worden er überhaupt nog ergens een beetje aantrekkelijke Honda's geleverd...

Ik vind het een behoorlijk lompe auto. Die grote zwarte "grille" past totaal niet bij de auto. Maar dat geldt wat mij betreft voor bijna alle Toyota's. Die enorme uitgesproken knik in de zijkant vind ik ook al geen succes, net als die rare uitlopers onderaan de achterlichten.

De Honda Odyssey is ook al zo'n plompe bak. Dan is de Chrysler Pacifica toch echt een veel fraaiere auto.

CHRYSLER-Pacifica-6778_45.jpg

In ieder geval blijft Toyota ook dit segment trouw.... net zoals sedan segment. Ford, ook GM focussen zich meer en meer op Suv's helaas.

Ik vind de neus nog wel iets hebben maar het is allemaal wel erg 'obese' en vanaf de C-stijl ronduit rommelig/lomp. Lexus achterlampen op een Toyota vind ik sowieso not done

Wouter82 zei:
Zoals ik ook het scoopstopic zei, haal maar hierheen als V-klasse-alternatief.

Of ProAce Verso-alternatief? :)

Denk dat de kans klein is dat Toyota 'm naar hier haalt, temeer het juist besloten heeft de Highlander naar Europa te halen. Denk dat die modellen wel een beetje in elkaars vaarwater zitten.

Veel keuze is er ook niet meer. Alleen de Pacifica, Odyssey en Sedona

2018_honda_odyssey_passenger-minivan_elite_fq_oem_10_815.jpg

2019_kia_sedona_passenger-minivan_sx_fq_oem_4_815.jpg

Rutger DC zei:
Wouter82 zei:
Zoals ik ook het scoopstopic zei, haal maar hierheen als V-klasse-alternatief.

Of ProAce Verso-alternatief? :)

Oja, die is er ook nog. Maar goed, er is een reden waarom veel taxibedrijven voor V-klasses kiezen en niet voor geelkentekenversies van meer reguliere bestelbussen. Het is natuurlijk een kleine en specifieke markt dus niet heel aantrekkelijk, maar aan de andere kant proberen ze het ook met de Camry.

5 maanden later zijn de prijzen e.d vrijgegeven. Voor ons niet zo belangrijk maar ik was eigenlijk deze auto alweer vergeten. Wat nieuwe pics:

OJb5lxa.jpg

6ijkP9o.jpg

8tkG3ZK.jpg

GzGkhZ8.jpg

DmAQJ8u.jpg

wvXSHGf.jpg

bUTxumR.jpg

s1TnSzQ.jpg

fR2nrSA.jpg

481RctI.jpg

Alle foto's en info: https://www.carscoops.com/2020/10/2021-toyota-sienna-hybrid-launching-next-month-from-34460/

Wat een gedrocht. Past goed in die lelijke suburbs. Zoals op die opritfoto is goed te zien hoe 'nep' de huizen daar zijn. Beetje wannabe Duits met grote nepstenen aan de gevel.

Terug
Bovenaan