Senor la Gaita
Startmotor
Wijn 8578185 zei:MLL zei:L Breevoort zei:Mijn ouders hebben echter ooit een Tempra 2.0 gehad, waarbij binnen 50.000 km de complete motor vervangen moest worden. Zij zullen zich nooit en te nimmer meer wagen aan het merk.)
En dit vind ik zo fascinerend, ken verschillende mensen die een VW/Audi hebben waarbij ze te maken hebben gehad met reparaties van 4 cijfers voor de komma en vervolgens weer een auto kopen van dat concern.
Wel knap dat je zelfs "verschillende mensen" kent die hetzelfde hebben..... Dat is op zich al enorm ongeloofwaardig. Nog vreemder is dan dat je dus die mensen niet vraagt waarom ze dat doen. Dat wil je dan toch weten? Ipv hier dom te posten....
Weggooier
Jouw reactie is zo mogelijk nog meer fascinerend.
Gezien de aantallen die VW/Audi wegzet is het niet zo moeilijk om een aantal mensen te kennen met zo'n auto en gezien de 'probleemjes' VW/Audi heeft gehad is het ook niet zo gek dat bepaalde mensen die ik ken daarmee te maken kregen.
Zo moeilijk is dat toch allemaal niet te begrijpen. Of moet ik de N.A.W. gegevens van diegene hier posten zodat je het kan verfiëren?!.
Als ik vraag waarom ze weer zo'n auto kopen krijg je nooit een duidelijk antwoord, dus ik moet jou het antwoord helaas ook schuldig blijven.