zundapp88 Net ingestapt 22 mrt 2021 #2 hallo alle, bij mijn tomtom via 135 zijn de geluiden en spraak weg wie heeft hier 1 antwoord op, bedankt alvast voor het antwoord, hans
hallo alle, bij mijn tomtom via 135 zijn de geluiden en spraak weg wie heeft hier 1 antwoord op, bedankt alvast voor het antwoord, hans
zundapp88 Net ingestapt 22 mrt 2021 #3 hallo alle, mijn tomtom via 135 daar zijn de geluiden en spraak weg, wie heeft hier 1 antwoord of oplossing voor, hans
hallo alle, mijn tomtom via 135 daar zijn de geluiden en spraak weg, wie heeft hier 1 antwoord of oplossing voor, hans
basvijn Net ingestapt 23 mrt 2021 #4 Ik zou als eerste proberen om terug naar fabrieksinstellingen te gaan. Hier staat een en ander beschreven: TomTom - Terug naar fabrieksinstellingen
Ik zou als eerste proberen om terug naar fabrieksinstellingen te gaan. Hier staat een en ander beschreven: TomTom - Terug naar fabrieksinstellingen
zundapp88 Net ingestapt 23 mrt 2021 #5 bedankt voor het antwoord, ga ik doen ik zal vertellen of het goed gaat, groet hans
zundapp88 Net ingestapt 24 feb 2025 #5 inmiddels met tom tom contact alles werkt weer, hopende dat het zo blijft.