Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:herman78 zei:Ik heb een peugeot partner gekocht vanwege vriendin in rolstoel.
Vorige week keek ik naar me kenteken 90-vd-js.
Toen zag ik het ineens.
90 is onze leeftijd samen.
Vd voor begin achternaam van mij
Js de initialen van achternaam van mijn vriendin
En dan is het ook nog een Peugeot Partner.![]()
ZEN zei:Met mijn eigen Wunschkennzeichen.
CW staat voor Landkreis Calw in Baden-Württemberg, Zuid Duitsland. Dit kan je niet kiezen, wordt door je woonplaats bepaald.
ZN = ZEN
240: zie de type aanduiding.
![]()
Diegenen die zich mij nog herinneren weten ook waar de auto vandaan komt. Dit was het Nederlandse export kenteken:
![]()
Jaja, ik pas me aan. Duitsers kunnen niet parkeren, lijntjes zijn er alleen ter indicatie.![]()
PM xxx zei:ZEN zei:Met mijn eigen Wunschkennzeichen.
CW staat voor Landkreis Calw in Baden-Württemberg, Zuid Duitsland. Dit kan je niet kiezen, wordt door je woonplaats bepaald.
ZN = ZEN
240: zie de type aanduiding.
![]()
Diegenen die zich mij nog herinneren weten ook waar de auto vandaan komt. Dit was het Nederlandse export kenteken:
![]()
Jaja, ik pas me aan. Duitsers kunnen niet parkeren, lijntjes zijn er alleen ter indicatie.![]()
Plaatjes zijn niet zichtbaar en als ik de link kopieer en plak in een nieuw tabblad moet ik inloggen...
Maar blijft leuk als je (tot op zekere hoogte) zelf iets kunt kiezen![]()
Haha! Nee hoor. Dat was echt puur toeval.PM xxx zei:Heb je expres gewacht tot 11:11 om de foto van die SH-111-T Corsa te plaatsen?![]()
Gewoon Dirk zei:Flickr werkt prima, als je er niet meer dan 1000 foto's op zet is het gratis te gebruiken, zet je nummer 1001 erop dan verwijdert hij automatisch nummer 1 (de oudste). Een betaald abonnement kost weliswaar $50,- per jaar maar eigenlijk is dat een schijntje voor oneindige opslagcapaciteit.
Astrawez zei:Overigens rijdt er ook nog een Clio rond met het kenteken PR-005-T.![]()
caspervanc zei:Astrawez zei:Overigens rijdt er ook nog een Clio rond met het kenteken PR-005-T.![]()
Zo wilde ik vroeger altijd eentje met SN-00-PY
caspervanc zei:Astrawez zei:Overigens rijdt er ook nog een Clio rond met het kenteken PR-005-T.![]()
Zo wilde ik vroeger altijd eentje met SN-00-PY
PM xxx zei:Ik zag ooit het Duitse kenteken ME-IN 147 op een Alfa Romeo 147, die vond ik ook best briljant![]()
TRouBleSome zou ik ervan gemaakt hebbenTR-BS
Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken X000XX