Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Guy De Coster zei:Wil je weinig kosten op 10 jaren, koop alleen japans
Moderator
Ik hoop niet dat beruchte autobedrijf met de meisjesnaam (3 letters) in Rotterdam zelf. Want daar koop je volgens mij zelden iets goeds. Wel scherpe prijzen.Dat klinkt allemaal niet best @LiekeMing f4255935 Ik ben benieuwd wie de verkopende partij was. Want een auto verkopen met "recent nieuwe banden" terwijl ze nog een aantal jaar ouder zijn dan de auto zelf is gewoon zware oplichterij.
De andere problemen zijn helaas dingen die je bij een auto van dat geld kunt verwachten (al zijn ze lang niet allemaal zo)
Die koelproblemen kunnen inderdaad komen door een verstopte radiateur of een thermostaat die niet goed open gaat/verstopt zit. Er kan ook ergens lekkage zijn wat ze hebben op proberen te lossen met een fles stopleak, daar krijg je dezelfde problemen van. Maar wellicht kun je beter een topic aanmaken in het techniek gedeelte over de problemen die je ervaart.
Hij kwam van de Florence uit Spijkenisse. De auto was volgens hun een inruilwagen, mogelijk hadden ze alleen van de vorige eigenaar gehoord dat er "recente banden" onder zaten en is het niet nagekeken. Het bedrijf had naar eigen zeggen de auto niet eens onder de motorkap gezien tot het moment dat ik eronder ging kijken.Dat klinkt allemaal niet best @LiekeMing f4255935 Ik ben benieuwd wie de verkopende partij was. Want een auto verkopen met "recent nieuwe banden" terwijl ze nog een aantal jaar ouder zijn dan de auto zelf is gewoon zware oplichterij.
De andere problemen zijn helaas dingen die je bij een auto van dat geld kunt verwachten (al zijn ze lang niet allemaal zo)
Die koelproblemen kunnen inderdaad komen door een verstopte radiateur of een thermostaat die niet goed open gaat/verstopt zit. Er kan ook ergens lekkage zijn wat ze hebben op proberen te lossen met een fles stopleak, daar krijg je dezelfde problemen van. Maar wellicht kun je beter een topic aanmaken in het techniek gedeelte over de problemen die je ervaart.
Nee, deze komt niet bij Jet Cars vandaan, maar bij de Florence in Spijkenisse.Ik hoop niet dat beruchte autobedrijf met de meisjesnaam (3 letters) in Rotterdam zelf. Want daar koop je volgens mij zelden iets goeds. Wel scherpe prijzen.
We hebben een Fabia 1.4 MPi gehad. Bij 225.000km weggedaan, geen problemen gehad. Maar volgens de dealer kunnen kostbare problem aan de kabelboom ontstaan ( toen €700,-). Wel... heel traag, maar 160 op de teller lukte net.Skoda Felicia is ook een erg goede auto:
![]()
Voor weinig vind je ze met erg weinig kilometers op de teller!
Ga dan wel voor de 1.6 dat is een VW motor die is zuiniger en krachtiger.
Trouwens mischien is het een idee als je 1000 euro bijvoorbeeld hebt te besteden.
€1250 i.p.v €1000 in te vullen er kan altijd een auto net over de € 1000 zitten die er mooier
uit ziet of minder kilometers en je kan altijd nog wat onderhandelen.