Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Scherp gezien!Helaas geen Juniper, maar een fotoshop van een opgehoogde 3. Een Y heeft een volledige achterklep, hier is de naad van de achterklep van de 3 goed zichtbaar ( boven de stekker ).
Maar dat is bij veel meer dingen zo, zeker bij Tesla. Lijkt mij gewoon een ordinaire kostenbesparend. De zelfde reden waarom Tesla’s knopjes weg haalt ten koste van ergonomie ivm kostenbesparing. Maar eens, dat was bij een pre facelift beter. Maar verder vind ik de model 3 qua interieur een hoog Dacia gehalte hebben. Bij de facelift is dat grotendeels opgelost.Toch vind ik het verdwijnen van die hendels aan het stuur niet ideaal. Ik zou daarom misschien wel een pre-facelift prefereren.
Heb zowel de 3 van voor de facelift als van na de facelift gereden en ik vind het een oplossing voor een niet bestaand probleem.
Moderator
Wat betreft de Model Y valt er nog weinig te zien,
Volgens mij hebben we hier ergens een ander topic waar men het over zijn politieke voorkeuren en frustraties kan hebben.
Wat betreft de Model Y valt er nog weinig te zien, maar wat zichtbaar is bevalt mij niet zo. Echter zal dit wel weer de nieuwe benchmark worden en daarmee ook wel weer goed verkopen. I.e. de huidige is nog steeds top kwa techniek en deze zal daar wel weer overheen gaan.
Het zijn vooralsnog de mensen, zoals jij, die er niks mee te maken hebben, die zich er maar druk over maken…. De market cap is nog steeds gigantisch en ze verkopen nog steeds prima auto’s, dus dat “besmeurd” valt onder aan de streep dus wel meeHet merk Tesla is anders aardig besmeurd, nu Musk zo van het padje is.
Sorry onderweg even snel naar de foto’s gekeken en dacht dat het nog ingepakt zat. Blijkt dus niet zo te zijn…De complete neus is te zien, de achterkant niet helemaal door sneeuw mara zien we wel de doorlopende achterlampen goed.
Haha, wacht maar even af dan, als je wat trager van begrip bentHet zijn vooralsnog de mensen, zoals jij, die er niks mee te maken hebben, die zich er maar druk over maken…. De market cap is nog steeds gigantisch en ze verkopen nog steeds prima auto’s, dus dat “besmeurd” valt onder aan de streep dus wel mee![]()
Een auto wordt op basis van rationele en emotionele argumenten gekocht en beoordeeld en de topman van Tesla is met afstand de meest invloedrijke, aanwezige, uitgesproken en bekende CEO in de autobranche, dus ik zou niet weten waarom dat niet benoemd zou mogen worden.Volgens mij hebben we hier ergens een ander topic waar men het over zijn politieke voorkeuren en frustraties kan hebben
Dat is een drogreden en nogal voorbarig bovendien. De wereldwijde Tesla-verkopen zijn in 2024 overigens gedaald.Het zijn vooralsnog de mensen, zoals jij, die er niks mee te maken hebben, die zich er maar druk over maken…. De market cap is nog steeds gigantisch en ze verkopen nog steeds prima auto’s, dus dat “besmeurd” valt onder aan de streep dus wel mee![]()
Een auto wordt op basis van rationele en emotionele argumenten gekocht en beoordeeld en de topman van Tesla is met afstand de meest invloedrijke, aanwezige, uitgesproken en bekende CEO in de autobranche, dus ik zou niet weten waarom dat niet benoemd zou mogen worden.
We zullen zien of Tesla echt hinder gaat ondervinden van de strapatsen van Musk. Ik denk dat het niet de vraag is of, maar hoeveel mensen Tesla van het lijstje schrappen door Musk. Natuurlijk,er zullen genoeg mensen zijn die Musk een oliebol vinden en toch een Tesla bestellen, of China/Chinese politiek stom vinden en toch een Chinese auto bestellen.
Maar je ziet het op de homepage, ik hoor het in mijn omgeving. Mijn vader zei pakweg een jaar geleden nog een Tesla Model Y te willen aanschaffen en dat je er niet omheen kunt vanwege de specificaties en prijs. Maar nu is de aanschaf van een Tesla echt uitgesloten en heeft desnoods een 'tweede keus' de voorkeur, terwijl hij niet eens zo politiek uitgesproken is. Wellicht zijn er een aantal mensen die juist een Tesla willen door zijn strapatsen, maar ik vermoed dat dat er minder zullen zijn.
En ja, ik kan me nog geen Tesla veroorloven en zou een Tesla Model Y toch al nooit overwegen omdat 'ie én lelijk én veel te populair en dus saai is, dus van mij heeft Tesla sowieso geen last.
Precies dat dus!Sorry, maar wat kan het mij nou de politieke argumenten van je vader interesseren (en jouw visuele argumenten maar das nog prima) om hier te overtuigen ?
Als je zo nodig politiek wilt oreren, ga a.u.b. naar die pagina waar @JL86 naar refereert of desnoods naar het off-topic topic.
De frontpage is al volledig naar de klote (met het meest trieste dat autoweek zelf mea culpa doet over een artikel die ze publiceren over Tesla) laat het forum aub nog gewoon wat het is
JL86 en ik reageren gewoon op elkaar. Ik probeer niemand te overtuigen om geen Tesla te kopen, ik ga nergens in op persoonlijke bezwaren jegens Musk, ik meld alleen dat die er zijn en dat ik vermoed dat Tesla hinder gaat ondervinden van zijn strapatsen.Zeker. Het is prima dat het achterlijke enge gedrag van musk wordt benoemd , maar het is de hele dag in overvloed en het gaat niet meer over een automerk of auto an sich. Volgens mij is dat wat @JL86 bedoelt.
Ik kom niet naar Autoweek om de hele tijd over politiek te lezen, zeker omdat de huidige politiek (niet alleen Musk) louter negatief is. En daarmee iedereen negatief. Als ik dat wil ga ik naar die sectie. Ik kom hier om over de Tesla te lezen.
Met name omdat er lui zijn, zoals wat jij nu ook doet, die weer een complete playlist afdraaien met argumenten die gerelateerde zijn aan politiek of eromheen.
Sorry, maar wat kan het mij nou de politieke argumenten van je vader interesseren (en jouw visuele argumenten maar das nog prima) om hier te overtuigen ?
Als je zo nodig politiek wilt oreren, ga a.u.b. naar die pagina waar @JL86 naar refereert of desnoods naar het off-topic topic.
De frontpage is al volledig naar de klote (met het meest trieste dat autoweek zelf mea culpa doet over een artikel die ze publiceren over Tesla) laat het forum aub nog gewoon wat het is
Nou goed ik vond zelf dat ik het nog prima netjes verwoordde maar vervelend als dat niet zo overkomt.Echt totaal onnodig om zo te reageren, op deze manier is het naar de klote helpen van dit forum mede je eigen verdienste.
Nou ja wat iemand anders van een andere auto vindt boeit mij niet zoveel, das een mening. Ik geef alleen wel aan dat ik het logisch vind dat dát wel gewoon onderdeel is van een gesprek over een auto, best primair wezenlijk ding namelijk. Daarom zei ik "das nog prima"Mijn visuele argumenten (wat issss dat) interesseren je ook niet?
Eens, dan nu maar ontopicMaar goed, de Model Y facelift is officieel, dus sluiten die handel.