A
Anoniem
Guest
Sinds vandaag in het bezit van een hele fraaie Tesla Model 3. Prachtige auto, in heel veel opzichten. Maar na een avond rijden op de snelweg en door Rotterdam moet ik zeggen dat ik al een paar keer een gevaarlijke situatie heb meegemaakt omdat het achteruitzicht door de spiegels ronduit slecht is. Omdat de hoedenplank oploopt zijn auto’s binnen 20 meter achter mijn auto gewoon niet te zien. Ook de zijspiegels blinken niet uit in zichtbaarheid.
Al even gegoogled op dit probleem, en in US ook een erg herkenbaar probleem, met als oplossing: zet de achter-camera aan. Dat kan.... maar erg onlogisch en onrustig.
Oplossing? Pff. Geen echte, denk ik. Niet anders dan er vanuit gaan dat er <20 meter achter me een auto zit. Voor mij een serieus nadeel aan de Tesla Model 3.
Al even gegoogled op dit probleem, en in US ook een erg herkenbaar probleem, met als oplossing: zet de achter-camera aan. Dat kan.... maar erg onlogisch en onrustig.
Oplossing? Pff. Geen echte, denk ik. Niet anders dan er vanuit gaan dat er <20 meter achter me een auto zit. Voor mij een serieus nadeel aan de Tesla Model 3.