Tekentopic deel 4

De nieuwe Kia Soul hoe ik hem graag had gezien:)

WIP

Ik weet nog niet hoe ik m moet noemen Jazzzo of KIA

Dus eigenlijk de vorige Soul? o_O

En wat die naam betreft: waarom zou je een licht aangepaste Soul ineens Jazzzo noemen?

@Yellow Cab

Omdat het geen echte KIA is, maar een Kia Soul die volledig naar mijn smaak is gemaakt. https://www2.picturepush.com/photo/a/12544530/img/12544530.png

74699ffd-3237-44a6-a407-f38e576869a9_zps88b3051b-1_zps4a2693e4.jpg

C3 picasso (of zoiets)

Ben weer lekker bezig geweest. Op basis van kenmerken van wat ik mooie auto's vind heb ik deze auto gemaakt. I hope you guys like it!

p.s Het is een schets dus nog niet voor het echte resultaat. Ik ga hem nog verfijnen.

Heb je nu weer een nieuw merkje bedacht? Ik denk dat je die energie beter in je tekeningen kunt stoppen, dan in al die blabla eromheen.

Haha toevallig ik had er net voor om hulp gevraagd omdat ik al dacht dat er iets fout was:

There will be three new cars, two hip B-segmenters(a male and a female version) and a sturdy D-segmenter. May 14 is the premiere!

Tip: doe iets aan je Nederlands als je je site wilt laten lopen(contact, 2de zin, eerste 2 woorden)

Trouwens: leuk dat je me volgt:)

Door mijn fascinatie voor Group B rallycars heb ik besloten om een serie tekeningen te maken van modellen als zij mee hadden gedaan aan het WRC.

Het eerste model de Fiat Ritmo abarth.

(y)

Alleen het groene deel van de bumper voor niet helemaal in perspectief maar verder mooi gedaan!

(y)

Ik ben van plan mn Jamiro A7 concurrent uit te werken op z'n 'Photoshops'.

Nog tips voor de styling?

Jamiro zei:
Nog tips (...)?

Zorg dat je eerst Photoshop goed onder de knie hebt voor je aan zo'n project begint. Een full brush is een van de moeilijkste dingen om te doen in Photoshop. Eerlijk gezegd lijkt me dat nog een brug te ver voor jou.

Het wordt ook geen full brush, wss zal ik de Audi A7 als voorbeeld nemen..(natuurlijk zie je er op het laatst niks meer van)

Hier maar weer eens een kort projectje van mij.

524508_420555054716185_1663378519_n.jpg

Ben zelf niet blij met de wielen maar had geen zin meer verder te gaan

@opel-omega: Mooie tekeningen, man. (y)

@3dtuning

Kwestie van je link openen en dan rechter muisknop en daarna op "Afbeelding bekijken" klikken.

Dan zie je deze link: https://static.autojunk.nl/pictures/2013/1023/151509/image_01.jpg
Dan op
img.gif
klikken en je link erin plaatsen en op OK.

Dan krijg je dit:
image_01.jpg

En ik dan? Over het hoofd gezien omdat ik zo klein ben? (letterlijk over het hoofd zien dan)

@OB1: Door het inkleuren vielen die andere tekeningen me meer op. Verder zou ik zelf meer rondingen in je ontwerp aanbrengen en blijven oefenen met perspectief.

(y) QV, daar zit vast vele uren werk in... Maar het resultaat is dan ook daar.

Interieurtekening:

x4okf6.jpg

Groet,
Tim

Terug
Bovenaan