Tekentopic deel 4

Als je nu probeert die twee ontwerpen samen te voegen, waarschijnlijk wordt het dan nog een stuk beter!

Gaat al beter, kijk nu nog eens naar hoe jou voorruit "op de auto staat". Het is nu een losstaand deel van het ontwerp, bij echte auto's loopt dat veel vloeiender over:

Kia%2BCee%27d%2BGeneva%2B2012%2B-1.jpg

Kijk eens goed hoe dat bij deze Kia gaat en probeer het dan zelf eens.

Ok, ik heb het geprobeerd bij mijn volgende ontwerpen

Eerst de in imo verbeterde achterkant van de eh.. grote jazzzo

En ik heb nog 2 jyxen geprobeerd

De eerste die mis. Bij jullie wel in de smaak zal vallen

En de tweede die ik zelf wat minder vind maar toch wilde laten zien

Welke is de betere?

Ik moet zeggen dat ik die voetgangersspies wel een leuke toevoeging vindt. Dat is gegarandeerd 0 NCAP-sterren voor voetgangersveiligheid.

Robert...

Oefenen. Echt nog heel erg veel. Ik vind het te ver gaan om je tekeningen compleet de grond in te boren dus daarom, als je het echt zo leuk vindt, oefen je helemaal suf, ga eens auto's natekenen ipv je eigen ontwerpen te fabriceren en vraag dan weer eens om kritiek. Krijg je ook minder botte reacties;)

2012-09-13224302-1.jpg

als eerst moet ik zeggen dat het voor mij alweer een tijdje geleden is dat ik heb getekend, en een tekening heb gepost. maar okal is het lang geleden.... ik blijf regelmatig kijken naar wat een vette tekeningen jullie maken. heb eindelijk weer eens wat tijd vrij kunnen maken. en dit is het resultaat. ga zeker wel weer vaker wat tekenen. dit was even om weer in te komen.

jens

Allereerst: mooi jensoos!

Ik heb ook weer wat getekent(op een a3 formaat papier, dus een foto gemaakt)

Stap vooruit?
Met dezelfde strategie ga ik mijn nieuwe droomauto natekenen

Ziet er inderdaad al beter uit! Wellicht is het nog makkelijker om eerst te beginnen met overtrekken.

Een andere tip die ik heb ik de afbeelding de je na wilt tekenen in 4en te vouwen, vervolgens deel je het papier ook in 4 vlakken in.
Dan moet je zorgen dat er op elk vlak dezelfde delen van de auto staan als op je voorbeeld. Dit is een klein trucje dat ervoor zorgt dat je verhoudingen goed blijven ;)

Greetz Kevin

Over de opel adam en de fiat 500 wordt gezegd dat tie vrouwelijk oogt.
Daarom heb ik een auto gemaakt voor man en een voor vrouw

Vrouw:

Man:

Tot nu toe alleen een vooraanzicht.
Nog tips om hem mannelijker of vrouwelijker te maken?

De vrouwelijke versie is overigens hierop https://www5.picturepush.com/photo/a/10317738/img/10317738.png van afgeleid

Nee, maar ze zitten ook op een katje, aan de zijkant gezien is het een dakrails, maar een dakrails heeft ook geen funnctie toch:)

O ja maar Dat wordt in 90% van de gevallen niet gebruikt.
Het zal wel grappig staan op deze auto denk ik

Ik vind ze prima, maar ik snap niet waarom ze nog een keer gepost moeten worden als ze al in het correcte topic staan...

Robert...

Ik krijg in dat topic bweinig kritiek en dat wilde ik graag met dit topic bereiken, overigens stonden de achterkanten er nog niet in

Jazzzo zei:
Ik krijg in dat topic weinig kritiek en dat wilde ik graag met dit topic bereiken, (...)

Ik heb 't maar weer aan het Tekentopic gehangen, want daar hoort 't thuis.

Wat je ontwerpen betreft: ik kan er niet warm van worden. Veel lijnen die nergens heengaan, vouwen en kreukels waardoor 't wel een aanrijding lijkt...
Ik denk dat je eerst eens rustig naar andere ontwerpen moet kijken en wat natekenen en zo.

Héél even dacht ik zojuist een busje door mijn straat te zien rijden met
één van Jazzzo´s creaties op de zijkant!! Moest echt 2 keer kijken. :D

Het was één of ander vaag leasebedrijfje met deze 'tekening' op hun busje.
GeXOf.gif

logo_auto.jpg

Niet dat ik het beter kan, maar er klopt het één en ander niet aan die Chevy.. :p

Je ontwerpen zien er prima uit, al denk ik dat een lesje 'perspectief' niet verkeerd zou zijn. Je wielen staan vrijwel altijd verkeerd en je neuzen kloppen ook niet altijd met wat er wel en niet zichtbaar is.

Nadat toyota de pro ace lanceerde deze week lanceer ik ook mijn versie :p

Een krabbel voor de lol dus let niet op afwerking aub

Wel knap dat je zelfs bij een auto overtrekken de wielen nog vierkant kunt maken:T

Inderdaad, goed bezig! Overtrekken is de snelste manier om auto's te leren tekenen. Het design ziet er ook goed uit met de iets smallere koplampen. Ga zo door!

Overtrekken is een goede manier om de juiste verhoudingen te leren.
Echter is het wel aan te raden om daarna er overheen te tekenen en de lijnen wat strakker te maken.

Zoals het er nu uitziet komen er geen wedstrijden...

Ik heb de honda civic beter proberen te maken

Origineel
En mijn tekening

Terug
Bovenaan