Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wrangler zei:hoe doe je dat als je pakkingen nodig hebt van Granada / Scorpio motoren? maak je die zelf ?
Ik weet toevallig dat een Ford garage in Hengelo pakkingen op voorraad heeft aangezien een kennis van me daar die besteld heeft en er teveel zijn besteld. altijd makkelijk om te weten :T.
2800i zei:Ach, het weer wordt toch niet zo mooi volgens het KNMI. Zo te horen voldoende plannen om de tijd erg nuttig te besteden.
Mag ik trouwens vragen wat het nut is van de 2600 inlaat ten opzichte van je standaard inlaat?
2800i zei:Goede zaken!
Die OHC is inderdaad wel fijn om op voorraad te hebben. Lekkere simpele blokken om aan te morrelen, en niet kapot te krijgen.
Zo te zien zitten er nog mooie Beru bougiekabels op, deze zijn heel wat beter dan de originele Motorcraft. Ford is deze op een gegeven moment gaan leveren als "originele" vervanging, omdat ze veel beter waren![]()
2800i zei:Heb je nooit gedacht aan een eerste generatie Scorpio Cosworth, met een 2.9 24V V6 erin? Daar is nog wel redelijk aan te komen voor weinig geld. Die motor kan je ook zo in de granada of de sierra "klikken," en geeft ook een hoop Fahrspaß!
500 E zei:Welke Ghia-velg hoort er onder een Hatchback van 1991?
Moderator
500 E zei:Welke Ghia-velg hoort er onder een Hatchback van 1991?