Taunusdriver
Wegverkenner
Het bruine interieur van m'n bruine mk2 ligt opt moment nog in hoofddorp..
Tis van een sedan..
Ast wat is, hoor ik het graag!
Tis van een sedan..

Ast wat is, hoor ik het graag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:Het lichtbeeld is toch niet veranderd? Anders kan het wel eens problemen opleveren voor de APK.
mitsubishiEVO zei:D. Elzinga zei:Het lichtbeeld is toch niet veranderd? Anders kan het wel eens problemen opleveren voor de APK.
Lichtbeeld van achterlichten![]()
Vinnievw zei:Staat echt voor geen meter.. Nummerplaat scheef is ook geen gezicht.
BoerBosgoed zei:Is het linker (bijrijderskant) knipperlicht wel goed?
BoerBosgoed zei:
D. Elzinga zei:Die Caprivelgen staan hem goed!![]()
Cardozo! zei:Grappig. Ik wil die auto wel eens in het echt zien. Een Sierra raakt nog steeds een snaar bij mij. Het is een 1.6?
Cardozo! zei:Eerst even wintersporten. Daarna hebben wij even contact![]()
VARLN1991 zei:morguh,,
lag het aan mij, of was de granada gister een beetje vies?
reed ervoorbij dus kon het niet goed zien
volgens mij was hij iig wel aan een wasbeurtje toe![]()
VARLN1991 zei:gister stond ie er weer, heb nog wel paar fototjes geschoten, maar niet echt een toevoeging aan dit topic![]()
Najtreg zei:gespot! grijze granada op de autoweg net voor ommen
Die viel me meteen op! en ja, k heb dit forum ook gevonden...(geen spijt van hoor..)
Taunusdriver. zei:Najtreg zei:gespot! grijze granada op de autoweg net voor ommen
Die viel me meteen op! en ja, k heb dit forum ook gevonden...(geen spijt van hoor..)
haha dat kan idd niet missen
Ben jij degene met die blauwe Granada???
Najtreg zei:Taunusdriver. zei:Najtreg zei:gespot! grijze granada op de autoweg net voor ommen
haha dat kan idd niet missen
Ben jij degene met die blauwe Granada???
Nee normaal diegene met een blauwe BMW(zie ergens in de lijst m'n topic...) maar die had 'k nu niet bij me![]()