Zodan, wat een leuke reacties!
Het is inderdaad de bedoeling om eerst de Thunderbird hier op de weg te krijgen, en dan in de loop vd tijd de puntjes op de "i" zetten.
@Tom:
Lang niks vernomen van je! Loopt mijn "oude" Sierra met die dikke torre nog super? Ben daar wel benieuwd naar!
En wat voor leuks komt er nog bij???
@ 244-55:
En toch is de TC3 voor mij persoonlijk het "minste" Taunusmodel. Denk dat dat vooral te maken heeft met de beleving.
Een TC1 heeft wat vormgeving en beleving het mooiste, en de TC2 lijkt daar wat interieur betreft nog wel op.
Maar een TC3 heeft fijnere stoelen, maar heb daar toch het minste mee, of dat komt door het interieur en de spiegels die "geintegreerd" zijn ipv de chromen spiegels van zijn voorgangers...
@ PascalD:
Het is inderdaad afwachten met de boot! maar lang leve GPS

Kan het schip online volgen als ik zou willen... Heb geen foto van hoe de auto in de container staat.
Om antwoord op je vraag te geven wat er verder op mijn "lijstje" staat: geen idee
Er is echt veel veranderd de laatste tijd, maar ik blijf een zwak hebben voor Granada's, ondanks dat er al zat/teveel van rondrijden hier in de buurt. Mocht er weer een keer een Sierra XR4I voorbijkomen, dan kan er zoiets wel weerkomen!
Maar heb niet echt een volgende auto die ik MOET hebben, vind veel auto's prachtig.
Soms komt er wat leuks op mijn pad, en dan haal ik het op, en zie ik wel hoe of wat... Toch ben ik erachter gekomen dat 7 auto's toch teveel van het goede is om alles goed bij te kunnen houden. Dan ben ik alleen druk met auto's onderhouden/bijhouden en heb dan weinig tijd voor meetings/oldtimerdagen. Daar wil ik toch wat meer aan deelnemen, en met m'n gezin tijd doorbrengen is ook belangrijk!
Daar komt bij dat de TC1 eind april gekeurd moet zijn, en de 17M moet in juni gekeurd zijn. Evenals de Mondeo.
Heb nog zat werk voor de boeg, en ook nog een goede kennis van me helpen met het onderhoud aan zijn Scorpio, en volgend jaar nog wat laswerk aan de Dodge van m'n andere kennis doen.
Gisteren kwamen er enkele heren kijken voor de Taunus station, en kwamen met een volkswagen T3! Blijft ook leuk spul, en deze was voorzien van een 1.9TD motor met 5bak, dus kan het prima doen
Na een uitvoerige inspectie van de auto een testritje.
Op de vraag "doet ie het ook" antwoorde ik van Jazekers!
Maar proberen te starten en...... Niet aanpakken..... Benzine op

Paar liter benzine erin, en hij pakte meteen aan, zoals ik gezegd had
Na de testrit was de koop snel beklonken, en hebben ze de Taunus opgeladen en meegenomen naar de polder.
De heren zijn beide werkzaam in de autobranche, en hadden al wel meer oldtimers staan van diverse merken die ook nog klaargemaakt worden, dus komt wel goed terecht!