Taunusdrivers Beuntoko: Het reilen en zeilen van mijn Oldtimer Fordjes. >> Geslaagd Ford Treffen Staphorst!<<

Misschien gezien het oppervlak valt het deels mee, maar ik vind het nog geld zat voor een loods....
Breng dat geld liever maandelijks naar de bank voor een hypotheek, en koop dan wel ergens een schuur/loods.


Een paar weken terug nog een enorm baalmoment gehad in de Beuntoko....

Ik was bezig met oprommelen, en toen is er een stoelframe met stoel tegen de Thunderbird aangekomen:eek::eek::cry:
Met een diepe flinke kras op achterscherm en fenderskirt:cry::cry:

EFssXEuh.jpg

s3Bn5yWh.jpg


Het was een flinke baalfactor, maar het had erger gekund..

De Tbird is all-risk verzekerd, en ook dit wordt grotendeels vergoed door de verzekering.

Omdat de Tbird komend weekend nog een prominente rol mag vervullen, moest hij dus vóór komend weekend wel weer klaar zijn.
De Tbird vorige week al bij de schadehersteller neergezet, gisteren was ie klaar, en vanmiddag opgehaald.

Uv17DNDh.jpg


Het hele achterscherm is opnieuw gespoten, het achterscherm is weer snaarstrak:cool: Ook hadden beide fenderskirts wat kleurverschil met de rest vd auto, en ze hebben de fenderskirt rechtsachter ook opnieuw gespoten, dus het kleurverschil is nu ook weg:cool:
 
Aai dat is een baal momentje, van alle auto's maar niet die....

Mooi dat die vent hem in taunusbruin wil, in mijn ogen de enige echte kleur op een taunus tc1. #fordtaunusbruin:LOL:

Wat klus ruimte betrefd kun je misschien ook iets delen, bv met je maten, een toko huren met 2/3 of 4 personen word wel goedkoper.
 
Het was zekers even flink balen, maar tis gebeurd, en zolang dat het ergste is. Als het op een sierlijst, of het chroomwerk rondom de achterlichten terecht was gekomen, zou dat nog wat vervelender zijn....

Gelukkig is het weer netjes en op tijd weer hersteld!

Zoals geschreven zou de Tbird nog een prominente rol vervullen. En dat is in de vorm van trouwauto:cool:

Een aantal weken geleden kwam er een oproep of iemand een bruidspaar wilde rijden.
Het bruidspaar had in januari al een trouwauto geregeld, maar de eigenaar deed ondanks de duidelijke afspraken ineens moeilijk, en hebben ze dat maar laten wezen. Maar vind dan op korte termijn nog wat moois.....

De trouwerij was in de buurt, en op een zaterdag, dus dan ist wat makkelijker allemaal.
Ik had aangeboden dat ik dat evt wel met de Tbird wilde doen, en ondanks enkele andere aanboden, leek ze de Tbird een prachtige wagen.

Ze zijn van tevoren wezen kijken, en de Tbird was helemaal geweldig, en ze waren dolenthousiast!

Dus gisteren in plaats van de werkkleding en klompen weer eens m'n nette pak en nette schoenen aangetrokkeno_O:p

Mooi optijd op de eerste locatie waar een bloemstuk op de auto werd geplaatst.

Ek7fZ8jh.jpg


Vervolgens de bruidegom opgehaald, om vervolgens de bruid op te halen.
Hierna diverse locaties in de omgeving bezocht waar foto's van het gezelschap zijn gemaakt, zowel met als zonder auto.

Ondanks de weersvoorspellingen viel het weer reuze mee! De hele ochtend droog en veel zonneschijn. Perfect dus:cool: 's Middags wel iets regen gehad, maar al met al viel het wel mee.

NohdJ6Nh.jpg


p7aVPHxh.jpg


pSDH8j3h.jpg



Het bruidspaar vond het helemaal geweldig, en waren enorm dankbaar!

Dat is fijn om te horen, en ook mooi om zo mensen weer voort te helpen! Anders had de Tbird waarchijnlijk gewoon in de Beuntoko gestaan:p
 
Kun je zien als een mooi compliment: het is ook een plaatje van een auto.
Succes met 't vinden van een andere beuntoko: ik weet hoe 't is om een klusschuur te moeten verlaten...
 
Het was zekers leuk om te doen! Vooral ook het enthousiasme van het bruidspaar zelf maakt t toch wel compleet:cool:

Verder is inmiddels de '86er Sierra alweer verkocht, en rijdt nu een dorp verderop rond. Dus zal em ongetwijfeld nog wel een keer zien rijden:cool:

En ook is inmiddels de '78er Granada opgehaald:cool:

oeYpmY5h.jpg


ya5qGN2h.jpg


8F43sJBh.jpg


SnL885ph.jpg


tT3fgFbh.jpg


zESPoJWh.jpg


zBF3iEyh.jpg


qyfQy6jh.jpg


Hij had aardig wat onbalans in de voortrein, en na het verwijderen van de sierringen in de velgen was dat ook grotendeels opgelost.
Verder doet de aanjager het alleen op de 3e stand, dus wss de kachelweerstand overleden.
En het diff joelt, dus die zal een keer vervangen moeten worden. Gelukkig is daar hier opt dorp nog goed aan te komen:cool:

Verder heeft de Granada een jaar buiten gebivakkeerd, half onder bomen, dus onder de motorkap was het een beetje pröttel...

l1HqUKwh.jpg


Heb bij het schutboard veel blad weggehaald, en ook de afwateringskanalen zaten dus dicht.... Dat is niet bevorderlijk, dus alles weer schoongemaakt.

Ook de onderkant en binnenkant vd schermen en wielkasten zat flink wat baggero_O
Dit was alleen van de voorkant wat er onder de schermen vandaan kwam:eek:
OrC6YTeh.jpg


De 1.7 V4 loopt prima, en komt ook bijzonder goed met t verkeer mee!
 
Bedankt mannen!

Gaat zekers wel goedkomen:cool: ben er wel wijs mee!
Ondanks dat er al zoveel Granada's rondrijden opt dorp en contreien, blijft het toch wel jeuken:LOL:

Hij is inderdaad nog orgineel, ook getuige het feit dat er nog nooit een radio in heeft gezeten:cool:

Rondom een paar plekjes, en die zijn, mede door de kleur, wel goed bij te werken. Dat spreekt me ook altijd wel aan:p


Verder ben ik aardig actief opzoek naar een nieuwe locatie, maar nog niks gevonden.
Heb wel een paar opties om tijdelijk de auto's neer te mogen zetten.
Wel heb ik enkele tips gehad, maar bij navraag was ik nét te laat:(

Gewoon doorzoeken, en er komt vast wel wat op m'n pad(y)
 
Ivanov zei:
Heb je er eigenlijk al eens over gedacht om van jouw hobby jouw beroep te maken?

Nou dat heb ik zekers, en zit daar ook deels aan te denken om dat naast mijn gewone werk te doen.

Punt is wel, dat er binnen het Ford wereldje al diverse hobbyisten er al hun werk van hebben gemaakt.
Daar komt bij dat, als je ervan moet leven, je ook compleet andere prijzen gaat hanteren en MOET je je vanalles aanhalen en vlot door zien te schuiven.

Nu is het gewoon leuk en voor de heb, en ik vind het leuk om af en toe eens een autootje klaar te maken en door te schuiven naar een volgende liefhebber voor leuk geld.
Er wordt me wel eens wat aangeboden, en meestal willen die mensen niet dat zijn/haar oldtimer de handel in verdwijnt, en gunnen ze de auto meer een liefhebber.

Nu kreeg ik gisteren ook nog een '72er Taunus aangeboden, dus binnenkort daar ook maar eens ff kijken wat het is:p:rolleyes:
 
Die granada wat een pracht, waarschijnlijk de bovenste (goedkoopste) in de prijslijst.
Die velgen ook, nog nooit gezien op een granada, wel op een taunus maar dan in 4gaats.

Goed bezig weer Marco!

72 er taunus?? ik ben weer benieuwd:LOL:
 
Het is een L, dus niet de kaalste... Maar in die beginjaren van de mk2 Granada zat er niet veel luxe op (eenvoudige velgen, tweespaaks stuur), vanaf '80 werden ze een stuk completer. Trouwens typisch Ford: een nieuw model is vrij kaal en in de loop van de jaren komen er voor hetzelfde geld allerlei actiemodellen met toeters en bellen.
Des te leuker, zo'n "Magerausstattung"!
 
Stif zei:
Die velgen ook, nog nooit gezien op een granada, wel op een taunus maar dan in 4gaats.:LOL:
Het kan kloppen dat je die nooit op een Granada hebt gezien, want ze zijn er ook nooit geweest. De Custom en L zijn aanvankelijk met gladde, metaalachtig aandoende wieldoppen geleverd, die echter redelijk snel door overwegend zwarte stalen velgen zijn vervangen (al bekend van de GL). Ik denk dat de gladde wieldoppen op de Granada van Taunusdriver horen.
Ik vind het een bizar leuke auto, een 1.7 L combi heb ik volgens mij nog nooit gezien. Komt hij oorspronkelijk uit Frankrijk? Daar hadden ze vroeger vaak de lichtste motorisering, maar wel een luxe(re) uitvoering.
Niks te mekkeren over details? Een beetje&#128521;. De stootstrippen op de voorschermen nog even compleet maken en er hoort eigenlijk een achterbumper zonder rubber strip op...
Veel plezier ermee!
 
Tsja die velgen.....
Volgens Autoweek was het voor modeljaar 78 als volgt: niet nader genoemde velgen zonder deksels op de Custom, gesloten deksels op de L, zwart/zilveren sportieve velgen op de GL en het bekende lichtmetaal op de Ghia. Voor modeljaar 79 hadden Custom, L en GL allemaal de zwart/zilveren velgen, met vanaf de L sierringen.

Ik heb een plaatje van een Duitse 1.7 Custom van '78 gevonden, een shot uit een Derrick-aflevering. Die ziet er erg kaal uit (geen stoot- of sierstrips op de portieren), maar heeft wel de gesloten wieldeksels. De wat luxere L van Taunusdriver heeft die niet.... Of ze zijn eraf gehaald, of vervangen door andere velgen (maar geen Taunus-velgen, want die zij 13 inch) of het is per land land verschillend geleverd.

Zullen we ooit de waarheid vinden? ;)
 
Zodan wat een theorieën weer!

De auto is door de vorige eigenaar in 2008 uit België gehaald, en is ook in België gebouwd gezien het plaatje onder de motorkap.

Waar de auto allemaal rondgezworven heeft, geen idee.

Auto's van ruim 40 jaar oud hebben meestal al wel eea meegemaakt, en dan kan er maar zo wel eens wat vervangen zijn. Achterbumpers bijvoorbeeld zijn moeilijk te vinden, dus als je dan een nette vind, ben je niet zo kieskeurig.

Granada's hebben minimaal 14" velgen eronder, en is 5gaats. Taunus TC heeft 4 gaats en 13".

Wel kwam ik een foto tegen van ongeveer eenzelfde Granada, en heeft ook zulke velgen eronder...

48350732632_5b30a681af_b.jpg


Zoals de meesten wel kunnen inschatten, ben ik geen purist, het gaat mij meestal om het totaalplaatje, en zoveel worden ze niet aangeboden. Dus bij een goede basis/nette wagen ben ik snel tevreden:cool:


Onlangs nog bij een '72er Taunus wezen kijken, maar viel mij wat tegen, ik zag nog aardig wat werk wat erin gaat zitten om hem netjes te krijgen, en ik zit momenteel niet bepaald verlegen om werk:rolleyes: Dus wordt em niet...
 
Wat een bijzondere aanwinst weer! Zou me niet kunnen heugen wanneer ik er hier in de buurt eentje heb gezien. Ook blijf ik echt enorm fan van die Thunderbird, wat een plaatje is het toch, leuk om te zien dat je er mensen mee blij hebt kunnen maken! :eek:
 
244 55 zei:
Tsja die velgen.....
Volgens Autoweek was het voor modeljaar 78 als volgt: niet nader genoemde velgen zonder deksels op de Custom, gesloten deksels op de L, zwart/zilveren sportieve velgen op de GL en het bekende lichtmetaal op de Ghia. Voor modeljaar 79 hadden Custom, L en GL allemaal de zwart/zilveren velgen, met vanaf de L sierringen.

Ik heb een plaatje van een Duitse 1.7 Custom van '78 gevonden, een shot uit een Derrick-aflevering. Die ziet er erg kaal uit (geen stoot- of sierstrips op de portieren), maar heeft wel de gesloten wieldeksels. De wat luxere L van Taunusdriver heeft die niet.... Of ze zijn eraf gehaald, of vervangen door andere velgen (maar geen Taunus-velgen, want die zij 13 inch) of het is per land land verschillend geleverd.

Zullen we ooit de waarheid vinden? ;)
Waarschijnlijk was het per land verschillend, kijk bijvoorbeeld maar eens naar een Duitse en een Nederlandse GL....
In Nederland had de Custom in ieder geval de gesloten wieldeksels en geen stootstrips op de zijkant, maar een geplakte sierlijn. Daarmee heb je meteen de uiterlijke verschillen tussen de Custom en de L uit die tijd te pakken.
 
Ach ja, bij Ford kon je indertijd een auto bestellen zoals je hem zelf wilde hebben....

Sommige mk1 Granada's hebben een skaidak. Bij sommigen zijn de A-stijlen ook voorzien van skai, en bij andere weer niet.... Terwijl beide versies nieuw zo afgeleverd zijn....


Verder was ik opzoek naar een nieuwe locatie om de Beuntoko activiteiten voort te kunnen zetten.
Nu heb ik een leuk hokje van 11m bij 11m gevonden in de contreien, waar ik de Beuntoko voort kan zetten:cool:

hdtlskvh.jpg


KeEqLcCh.jpg


25fBfnVh.jpg


OB8Re04h.jpg


R5gDhl8h.jpg



Het is de bedoeling dat ik komend weekend het grootste gedeelte aan onderdelen en voorraad al die kant opan verhuis, en de boel alvast een beetje probeer in te richten!

Inmiddels heb ik al eea ingemeten, en de ruimte komt aardig vol te staan, een caravan, 2 Taunussen, de Tbird, Granada en 17M en dan nog een vak voor de werkplek, en een vak als magazijn.

Het is nog wat puzzelen, maar gaat ongetwijfeld wel goedkomen:LOL::LOL:
 
Ach; als stalling is een plek waar het droog is en een beetje ventileerd wel prima voor de auto's. En vaak is dit al genoeg om te voorkomen dat het met een stevige nachtvorst ook in de schuur al vriest.
Als sleutelruimte is iets meer isolatie altijd lekker en een kachel ook. Maar je kan je ook afvragen hoeveel je nu echt bij bittere kou gaat staan sleutelen. Een groot deel van het jaar is het (als je maar droog en uit de wind staat) prima sleutelen in Nederland.

Hoe dan ook: veel plezier met de nieuwe beun schuur! Er worden heel wat Fordjes gered zo hier en daar.
 
Thanks voor de reacties!

Het is denk ik net te laag om dmv een hefbrug 2 autos te parkeren. Is misschien maar goed ook:p

M'n huidige Beuntoko is ook een loods met blikken golfplaten als wanden. Dus dit is al beter geisoleerd:p De grote kieren bovenaan maak ik nog dicht. Kreeg nog wat stukken aangeboden, scheelt de ene weer afvoeren, en ik kan de boel er weer mee dichtmaken:cool:

Als je 's winters een dikke jas aandoet, en wat gangs blijft, hou je het prima warm. En 's winters knooi je toch minder dan 's zomers.

Vrijdag en zaterdag druk gangs geweest om de spullen in te pakken, en vrijdagavond de vrachtwagen volgepakt met de meeste spullen.

Zaterdagochtend optijd naar de nieuwe locatie met t spul, en daar alles neergezet.
De stellingen staan inmiddels, en gistermiddag nog ff een nieuwe werkbank in elkaar geschroefd.

Het hok is wat opgedeeld in "vakken" en 1 vak is het magazijn, ik maak er nog een zolder bij op, kan ik tenminste goed de spullen kwijt, zoals bumpers etc

Nu de rest vd spullen een plekje geven, en dan kunnen de auto's er een keer heen.
 
Nou, inmiddels weer een update vanaf deze kant...

Het perceel waar de Beuntoko staat was in principe verkocht, daarom was ik opzoek naar een andere ruimte.

Nu is op het laatste moment de koop toch ontbonden... Dus ik blijf voorlopig nog lekker op m'n vertrouwde plek sleutelen.

Dus m'n gereedschap weer terug, en een stelling neergezet met de noodzakelijke spullen.

Nu zie je dat er toch best wel wat ruimte in de Beuntoko zit:cool:

TugYSpwh.jpg


i9TocLkh.jpg


De nieuwe locatie hou ik ook aan, hou ik ook de onderdelen/spullen die ik niet direct nodig heb. En wil proberen wat plekken voor stalling te gebruiken. Dan blijft het nog betaalbaar.

Verder komende week kijken bij nog wat leuks, een '84er Fordje welke sinds 1991 van dezelfde eigenaresse is:LOL:
 
Je ouwe plek ziet er qua bouw wel een stuk netter uit.
Waarom wil de eigenaar er vanaf? Kun je het zelf niet kopen?
 
@SSander:
Dat klopt, de Beuntoko is m'n werkplaatsje, en de andere auto's staan hier in andere garageboxen/loodsen. Dat is, achteraf gezien, wel het meest ideale.
De Beuntoko heb ik nu nog bij m'n ouders, maar die worden ook een dagje ouder om alles bij te kunnen houden, en het is een flink woonhuis (inhoud ca 730m3).
Kopen zou leuk zijn, maar dat is niet te doen.... Vraagprijs zonder extra land is 5 ton, met evt extra land reken er maar ruim 2 ton bij op....

@uwbuurman
Dat klopt, de boel was verkocht, en voorlopige koopcontracten waren ook getekend, maar de kandidaat kopers kunnen de financiering niet rondkrijgen... Dat lieten ze net op het laatste moment weten....
 
Dat het momenteel onrustig is omtrent de toekomst blijkt wel weer....

De koop is dus niet doorgegaan, en in eerste instantie zou de boel te koop blijven.
Nu hebben m'n ouders besloten om het spul uit de verkoop te halen. M'n ouders zijn klaar met de onzekerheid, en willen weer even weten waar ze aan toe zijn.

Dus voorlopig blijf ik op m'n vertrouwde stek, en zeg ik Beuntoko 2.0 maar weer op.
Mocht het spul weer in de verkoop komen, kijk ik dan wel weer naar ruimte. Tis zonde om ergens wat te huren terwijl ik er geen optimaal gebruik van ga maken.

Dus hopelijk komende week de spullen maar weer terugverhuizeno_O


Verder vorige week nog een '84er Escortje erbij gekochto_O gewoon omdat t kan:p

De inmiddels 91 jarige eigenaresse heeft de Escort in 1991 gekocht, heeft droog gestaan en is bijgehouden.

WQhpPLRh.jpg


JsoWztsh.jpg


Wielrand rechtsachter heeft beginnende roest, evenals de velsrand vd bijrijdersdeur. Dit is goed te behandelen, en onder de motorkap moet ik de bevestiging slotplaat-voorschermen even oplassen.

Verder nog een harde wagen, en de 1.6 automaat zorgt ervoor dat je prima meekomt in het verkeer.

Het interieur is ook nog bijzonder netjes, de bestuurdersstoel heeft een kleine beschadiging bovenop de rugleuning. Ook het dashboard is niet gescheurd, en er heeft nog nooit een radio ingezeten:eek:

WwzyrQHh.jpg


GdRduKch.jpg


CcXVFWbh.jpg


HWExcZfh.jpg


JXoJ2wth.jpg


De achterbumper is niet zo netjes meer, en waarschijnlijk hier opt dorp heeft een kennis van me er nog wel een paar nette liggen.

Zo'n 8 tot 10 jaar terug heeft het zusje van m'n maat ook enkele mk3 Escortjes gehad, en waren wel fijne wagens.
Heb toen een '81er Ghia gehad, maar uiteindelijk gesloopt. En nu toch een leuk ding opgescharreld:cool:
 
Bedankt heren!

Doe er idd niet zoveel aan.
Hem wat nalopen, wat bijwerken, en verder lekker zo laten.

@Ginkelvanmichiel:
Haha dat is ook toevallig ;) Kwam em toevallig tegen, en als Ford man kon ik em niet laten staan;)


Inmiddels is de "nieuwe" locatie van de Beuntoko ook alweer zo goed als leeggehaald, en heb nu bijna alles alweer ingericht op m'n vertrouwde stekkie.
Gaat toch best wel veel tijd inzitten.....

Dus hopelijk komende week weer back in business:cool:
 
Leuk! En een automaat nog wel! Is dit niet de motor (samen met de 1.4) die distributieriemen vreet? (interval oorspronkelijk 60k, maar veelal breken bij 50k?) Aandachtspuntje!!
 
Topicitelwijzing met aanvulling Escort(service): "Jij plakken die band?" :) :D
(oud radiograpje waarbij Ali Osram belt voor service zijn z'n Escort)
 
Heb nog weinig mensen gehoord over de distributieriem...

@ Sjon77: Daar komt de leus idd vandaan:D

Inmiddels een beetje aan het rondsturen met de Escort, is een leuk ding, maar ik mis op de 1 of andere manier toch iets:eek:
Of dat komt omdat t een automaat is, en dat misschien toch meer bij de luxewagens past?
Of omdat t toch een kleine auto is.....

Ik weet t nieto_O

Maar verder wel een leuk ding hoor:cool:

Verder staat er sinds afgelopen week een Granada station van een dorpsgenoot in de Beuntoko.

Zat iets laswerk aan, en dat was nog wel te overzien, helemaal voor een Granada.

Voorruit linksvoor
r9g9yrbl.jpg


Voorruit rechtsvoor
y6GGKaGl.jpg


De voorruit eruit gehaald, en daar zat wel wat meer:eek:

Rechtsvoor:
YEJGpdNl.jpg


Linksvoor:
HMcJWlvl.jpg


Rechtsvoor weer dicht
mC27jOil.jpg


Linksvoor weer dicht
IYzekddl.jpg



Verder zaten er linksachter bij de wielkast ook een paar plekjes
dKbEqJkl.jpg


En ook weer dicht
w3SUewXl.jpg



Ik moet de boel nog verder afwerken en behandelen, maar ben al mooi opgeschoten. Zo al met al toch al zo'n 5 uurtjes bezig geweest.
 
Netjes opgelost weer (y) Lijkt me heerlijk om de ruimte (en kunde...) te hebben om dit soort dingen gewoon zelf op te lossen o_O
 
Bedankt heren!
Als je ze niet bijhoudt, gaan ze hard achteruit, en zelfs van je af...
Onlangs nog een Granada bekeken, leek nog een mooie wagen, maar onderhuids zat er zeker nog ruim 20 uur laswerk, bevestigingen vd voorschermen, en dorpels die al een mooi stuk opweg waren...

Deze station is gelukkig verder nog kogelhard, dus de eigenaar is er mooi optijd bij.

Het is zekers leuk om de ruimte en kunde te hebben, maar de valkuil is dat je je soms teveel gekkigheid op de hals haalto_O

De velgen blijven er gewoon onder, ze staan opzich niet verkeerd(y)
En er zijn nog genoeg Granada's op standaard staal of honingraatjes:p
 
Zo'n Escort automaat, maar dan de facelift, is de eerste automaat waar ik ooit in gereden heb. Die was van m'n buurvrouw en hebben we toen met de roller paars geverfd, met goudkleurige accenten :D

Die wielen onder die Granada vind ik echt vreselijk :eek:
 
Onlangs kwam er ook nog een auto te koop welke inmiddels ook al ongeveer uitgestorven is in het straatbeeld.

Is ruim 10 jaar van dezelfde liefhebber geweest, en die heeft er serieus wel werk en geld ingestoken om hem netjes te houden.

De auto is eigenlijk net iets te jong voor mij, maar het is uiteraard wel een Ford:cool:

Toen dit gefacelifte model eind 1994 werd geintroduceerd waren de meningen nogal uiteenlopend, en dat is tot vandaag nog steeds zo.
De ene vindt het helemaal geweldig, de andere spuuglelijk.

Ondanks dat ie 1475kilo weegt, zorgt de 2.9 V6 ervoor dat ie in 11 seconden van 0-100km/u komt.


Vanmiddag toch maar wezen kijken, en ik kon hem niet laten staan:rolleyes:

Het betreft een '96er Ford Scorpio, 2.9 automaat:LOL:

HoHL7j1h.jpg


g54V7TEh.png


TAwWzZah.png


D7UmaU7h.png


De meeste Scorpio's zijn inmiddels al verdwenen vanwege de roestproblemen en de problemen met de kabelbomen in de motorruimte.

Het laswerk is al eens gedaan, en de kabelboom is ook al vernieuwd. Verder is hij technisch altijd goed onderhouden.
Optisch is het na al die jaren nog een nette wagen, wel met gebruikerssporen, maar een auto van 8 jaar oud staat er net zo bij.

Het interieur is vervangen voor een lederen interieur, en veel electra werkt ook zoals het hoort.
Stoelverwarming, electrisch verstelbare voorstoelen, electrisch bedienbare ramen voor en achter, electrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels etc etc etc

De auto ruim 100km op huus an gereden, maar jongens wat een genot is dat zeg:LOL:

Morgen maar eens verder kijken hoe of wat, en de kofferbak ligt vol met extra onderdelen.
 
Mooi werk haha, ding is natuurlijk erg lelijk, maar van de overdaad krijg je niet snel genoeg. Die veel te lompe zuipschuit zonder vermogen in het vooronder, dat heerlijke interieur, die pompeuze kont. Gaaf om zoiets te hebben.
 
Terug
Bovenaan