Taunusdrivers Beuntoko: Het reilen en zeilen van mijn Oldtimer Fordjes. >> Geslaagd Ford Treffen Staphorst!<<

Ja vooral gepruts van vroegah...

Vorig weekend het "Fordtoberfest" vd FordFreaks gehad, en dat was weer ouderwetsch gezellig:cool:

Zelfs een Ford vriend uit Engeland en Duitsland wisten het treffen weer te vinden:cool:

Leuk om weer vrienden en bekenden te spreken, en nieuwe contacten te maken.

Ook meerdere "Beuntoko occasions" waren aanwezig, en mooi om te zien dat de meeste nog gekoesterd worden:cool:

R5q4M7Kl.jpeg

r4tacGSl.jpeg

NmUasPOl.jpeg

2wokTc4l.jpeg

PkdRnNil.jpeg

JOIVKVvl.jpeg

k1Vm2CVl.jpeg

Verder nog met de mk1 Granada gangs geweest, de keienvanger was verprutst, en de randen waren niet al te fijn meer.
Nu wil het toeval dat vd sloper die hoeken vd keienvanger nog hard zijno_O

Rechtsvoor zit er weer netjes in:cool:
3sBe5dnl.jpeg

7VkqmHYl.jpeg

JFEWQB1l.jpeg

En linksvoor heeft de Granada ooit een tikje gehad, en was het front wat ingedeukt. Nu had ik dat stuk plaatwerk al uit de donor geslepen, maar nu moest de keienvanger dus ook.... Als ik dat van tevoren wist, scheelde mij dat nu weer wat.... Maar komt ook wel goed.

H3HwMvIl.jpeg

qI3zsb5l.jpeg

QgVEkXUl.jpeg

Dus zo langzaamaan komen we er wel weer! Maar er gaat gigantisch veel tijd inzitteno_O

Fijn om die uitdeukpasta van voorgangers tegen te komen...... niet! :(
Liever gewoon rottigheid, eerlijk en zichtbaar, ipv oud zeer wat weggesmeerd is.
Maar zo te zien komt 't weer helemaal goed: lekker bezig (y)

Ja het is idd een tijdrovende klus, meestal op zaterdag is 's ochtends de kleine man ook mee, en om dan te gaan slijpen en lassen is niet zo handig;)
Nu had ik een volle zaterdag om ermee gangs te gaan, en kun je tenminste wat doorpakken.

Maar idd wel leuk om zo de boel terecht te maken, en geeft idd ook wel voldoening.

@Sjon:
De auto is ooit eens opgeknapt, en de man waarvan ik hem kocht, had hem ook al in deze staat opgehaald samen met de donor.
Ik schat in dat die beste man dit ook niet heeft gezien/heeft geweten...

De Granada heb ik toen wel bekeken, en achteraf had ik misschien wat meer aandacht eraan moeten schenken, hoe alles gedaan is.
Dat zal ook wel komen omdat t meestal toch wel redelijk meevalt:p

Het schiet al op, maar nog zat te doen....

Laatste en komende tijd in de weekenden ook andere drukte, en doordeweeks 's avonds ook niet altijd schik van om vanalles te doen.

Vorige week maandag de kids weggebracht, en toen ik het dorp uit wilde rijden naar het werk, trapte ik de koppeling in en bleef het pedaal op de bodem....

Ik reed op een doorgaande weg af, dus het punt en moment had erger gekund...

De kap open, en de koppelingskabel was geknapt...

UcZ3wpfl.jpeg

De Sierra maar de berm ingeduwd, en terug naar huis gelopen (was gelukkig vlakbij),

Normaal altijd meerdere auto's voor de deur, maar de laatste tijd de andere auto al bij de Beuntoko onderdak gezet.
Dus uiteindelijk bij de Beuntoko gekomen, de Granada gepakt, en alsnog naar het werk.

"s avonds de Sierra naar huis gesleept, en een andere koppelingskabel geregeld in de buurt.

Toch is de kabel op een ietwat vreemde plek geknapt, en zo te zien zat er al wat aan te komen.
oOxOWBRl.jpeg

Kabel vervangen, en de Sierra rijdt weer!

Verder nog bezig geweest met de Granada döner, zodat die ook weer vut kan.

Toch gaat er veel tijd inzitten om de boel enigzins netjes te demonteren, en ik hoef en kan niet alles op de plank leggen.

In de donor zaten gordels achterin, en die wil ik natuurlijk overzetten.
Nu zijn die ooit eens in de donor gezet, en is de bevestigingsplaat vh rolmechanisme er al eens ingelast.

4sqzl6cl.jpeg

En natuurlijk op een lastige plek, maar de pruttel is eruit!

En dat moet dan nog weer in de andere gelast wordeno_O

De sloper zal binnenkort naar een nieuwe eigenaar gaan, en z'n laatste rondjes in de banger of rodeo gaan maken:cool:

5pP1GgEl.jpeg

I8Yi8Ktl.jpeg

UNm77Qy.jpeg

Kan ik me weer gaan focussen om de andere weer klaar te maken:LOL:

Maar eerst komende zaterdag nog wat anders ophaleno_O:p

Wat anders ophalen? Een type die je al hebt of iets anders? Eens gek doen met een Anglia?

Ben benieuwd wat er nu weer toegevoegd gaat worden

Haha, ja erg he...

Eigenlijk geen tijd voor, maar gewoon kopen en ophaalno_O

Het is een '92er Sierratjuh sedan.

Een dikke 2litert, dus niet zo spannend.

Maar wel leuke accessoires.
Cosworth look (bumpers, grille, motorkap, velgen, sideskirts)
Grotere remmerij voorop
Schijfremmen achter
rvs uitlaat
Leren interieur uit een Scorpio

Maar al enkele jaren geen apk....

AqF8FBg.jpeg

Nu zijn de accessoires wel zeer interessant, en toevallig dezelfde kleur als mijn eigen Sierra.

Dus ik zit te denken om het front over te zetten op mijn station, en dan maar eens zien wat we er verder mee gaan doen. Of gauw apk klaarmaken en de winter mee doorrijden, of hem toch zo weer doorschuiven. Ben ik nog niet over uit.

Een Sierra Cosworth Turnier is wel een uniek idee, denk ik. Of ergens een originele Sierra Cosworth opknapper zien te vinden en de delen overzetten.

Allereerst iedereen de beste wensen voor 2022, dat het voor iedereen een jaar wordt waarin wat meer mogelijk is..

De Sierra sedan is inmiddels alweer door naar een andere liefhebber, die had nog een Cosworth blokkie liggen, en die past prima in de sedan :cool:

Verder nog wat aan het nadenken geweest omtrent mijn daily, de '93er Sierra station...

De Sierra rijdt goed, en is nu nog in nette staat. Desondanks spoo kt het al wat langer door m'n gedachte om een andere daily te kopen, en de Sierra door te doen naar een andere liefhebber. Ik vind het toch steeds meer zonde te vinden om hem als daily te gebruiken, en inmiddels is het een zeldzame verschijning geworden...

Toch de knoop doorgehakt om eens rond te kijken naar een andere daily, en mijn oog is gevallen op een Mondeo mk2 station. Gebouwd van '96 tot "00.
Na wat geinformeerd te hebben, zijn het goede auto's, en wat groter en luxer dan de Sierra. Enige waar je op moet letten is rotterij bij de wielranden.

Na wat speurwerk bleek dat het aanbod beperkt is, maar hetgeen wat aangeboden wordt, nog netjes en goed onderhouden is.

Nu stond er in Harderwijk bij een handelaar een nette mk2 te koop, en is pas in 2001 op kenteken gekomen, een jaar nadat de productie is gestopt.
Hij heeft aantoonbaar 170k gelopen, rondom nog netjes en technisch goed onderhouden.

Ik ben de 4e eigenaar en de eerste 2 eigenaren hebben hem tot 2020 gehad.

Fg64cA4l.jpeg

ispzC0Sl.jpeg

edXXdJWl.jpeg

usvRnJSl.jpeg

Het is behoorlijk wennen om na 15 jaar met een fwd auto te gaan rijden, maar dat komt ook ongetwijfeld wel goed.

Er ligt een 1.8 Zetec motor in, en volgens sommigen is hij wat ondergemotoriseerd. Dit heb ik nog niet echt kunnen ontdekken, maar mocht het tegenvallen, kan ik altijd nog opzoek naar een knap exemplaar met 2.0 motor.

Maar dan het duivelse dilemma om evt afscheid te nemen van de Sierra, en dan geen Sierra meer te bezitten.....

Ik kan hem er eigenlijk niet bijhouden, daar heb ik simpelweg geen plek voor, en daar wordt ie ook niet beter van om hem weg te zetten...

Mocht hij weggaan, gaan alle bijbehorende onderdelen ook weg, en ruimt het wel flink op. Je verzamelt in de loop vd jaren nogal wato_Oo_O

Nette Mondeo. Valt mij op dat ie helemaal geen chroom heeft, de greep op de achterklep niet en rond de grille ook niet?

Volgens mij hadden die late Mondeo’s dat allemaal. Mijn vader had een groene waar ook alles was meegespoten. Die had een “GR”-kenteken, terwijl het nieuwe model in ieder geval al met “GP”-kentekens verkocht werd.

Ja de tijd staat niet stil, het ouwe spul word al ouder.
De Mondeo (cool die zwarte ovaal grille) is ook alweer ruim 20 jaar.
Mijn Audi wil ook met pensioen, afbouwen doe ik al en een daily is het ook al niet meer.

Goede keuze Marco&#128077;

Inmiddels meerdere weken verder, en begin wel wat te wennen aan het idee dat de Sierra weggaat... Kan ik een tijdperk afsluiten, en gaan we ervoor om ooit weer eens een XR4I aan de verzameling toe te voegen:cool: Dat blijven superwagens:cool:

Inmiddels vordert het laswerk aan de Granada ook wel redelijk goed. Heb er een poosje totaal geen schik van gehad, maar inmiddels de draad weer opgepakt.
Het front is zo goed als klaar, en rechtsvoor is nu ook helemaal klaar.

Het spatbord rechtsvoor sloot onderaan de dorpel nog niet zo mooi aan, dus na wat aanpassen van A-stijl en de bevestigingsrand vh scherm, past die nu naar tevredenheid.

3Amb7Egh.jpg

U5hXgpVh.jpg

Nu linksvoor onderaan de A-stijl nog, en in het front nog een paar plekjes. Dan is het laswerk voorin klaar:cool:

m56HSOKh.jpg

Verder is de nieuwe remmerij binnengekomen, en alvast begonnen met monteren.

1m2GSE3h.jpg

E5Kggmkh.jpg

Compleet nieuwe schoenen, cilinders, alle remslangen worden vervangen, nieuwe klauwen, nieuwe schijven, blokken en wiellagers.

Dus ik heb de smaak weer wat te pakken:cool:

Verder rijd de Mondeo prima en begint wel te wennen. De kofferbak is ook ruim zat, wat al wel handig was.
Ik had nog een setje winterbanden liggen op bmw velgen, en met dezelfde bandenmaat vd Mondeo.
Dus de boel over laten zetten, en de 8 wielen pasten zo achterin de kofferbak:cool:

pCumNEWh.jpg

Verder werd ik vd week gewezen op een kapotte mistlamp/breedstraler vd mondeo, dus daar ook naar gekeken, en bleek de fitting afgebroken te zijn....

Tz6X2JTh.jpg

KR6MOtuh.jpg

Dus gisteravond een oproepje geplaatst of iemand nog wat had liggen, en al snel reactie van meerdere personen, en de ene had toevallig een Mondeo op de kar staan en reed bij Zwolleo_O

Dus bij een wegrestaurant afgesproken, en aangekomen bleek dat de Mondeo op de kar een ST200 pakket heeft, en de mistlampen dus niet passen...

Na de boel wat bekeken te hebben, heb ik afgesproken dat ik de auto verder kaal mag trekken voor een vast bedrag, en dat de body dan alsnog zijn kant opkomt.

Tw92jtLh.jpg

w1Pw0mBh.jpg

7HaD3Rnh.jpg

Dus vd week dat er allemaal maar afhalen, het interieur was er al uit, maar er zit wel een leren stuurtje in, dus die wil ik ook overzetten:cool:

Dan eens informeren wat spuiten kost, en dan heb ik een dikke Mondeo:cool:

Zo kom ik natuurlijk nooit door het werk o_Oo_O

Dus zo'n mooie kit komt bij jou zo ongeveer vanzelf aangeteden o_O Ach een mazzeltje op zijn tijd is ook wel leuk.

Inmiddels weer een poos verder, en een paar weken in quarantaine gezeten vanwege de beruchte biergriep in huize Taunusdriver.

De Slopert staat er nog steeds, ben er bijna niet aan toegekomen hem kaal te plukken...o_O

Inmiddels is de Sierra klaar voor verkoop, dus die staat helaas te koop...
Er is nog een nieuwe voorruit ingekomen vanwege een barst aan de bijrijderskant.
Verder was de remmerij niet al te fijn, en heb ik de hoofdremcilinder nog vervangen, die was ook niet al te fijn meer...

Nu maar afwachten of er liefhebbers op afkomen.

3DVfNX9.jpeg

Afgelopen december had ik in Zeeland een Sierratjuh opgehaald, en heb toen ook een Transit campertje bekeken. Toen besloten nog een keer weer te komen, en 2 weken terug weer naar Middelburg afgereisd voor de Camper.

De camper van binnen bekeken, en de opbouw is nog goed en vochtvrij. Hij staat al een poos buiten in weer en wind, en als de opbouw vergaan is, zie en ruik je dat meteen.
Dat was allemaal niet het geval.

Vervolgens een testrit gemaakt. De V6 werd weer aangeslingerd en liep wel mooi. Tijdens de testrit hoorde ik wat geruis in de aandrijflijn, en alleen in de 3e en 5e versnelling.
Dus de versnellingsbak is op z'n eind....

Dat was wel een flinke domper, want hij zou technisch goed zijn....
Na flink wat wikken en wegen toch een deal kunnen sluiten, en er wordt nog een bak geregeld:cool:

Toen de camper overgeschreven, en 270km op huus an!

Omdat de bak wat slecht was, die in de gaten houden. Onderweg nog getankt in België, en met het binnendoor rijden merkte ik dat de 2e versnelling ook geluid begon te maken.....

Na getankt te hebben de snelweg op, en gelukkig zitten er goede radio en speakers in, waardoor onderweg de radio steeds een tikje harder gingo_O:p

Totdat hij begon te joelen..... En te stinken naar bakolie.....

Dus aan de kant met t ding, en eronder gekeken. Nu was de achterste keerring lek, en de olie lekt op de dempers....

De 4e versnelling was nog wel goed, dus in de 4 de reis vervolgd.
Maar bij Zwolle maakte ook die versnelling lawaaio_Oo_O

Ik ben thuisgekomen, maar moet iig de bak wisselen...

Vorige week hem maar eens gewassen, en foi wat een pröttel...

R7ALtZI.jpeg

u7QYP74.jpeg

XmVNKM8.jpeg

e8YRHJn.jpeg

En van binnen ook grondig schoongemaakt.

N21P8yV.jpeg

NLoNvYd.jpeg

De cabine stond deels in de primer, beginnende roestplekken en waar gelast is, waren met de knikkerbus in de primer gezet.
Hierdoor kijk je er nogal poedelig op, dus heb ik hem geschuurd en met de kwast en roller weer RAL 9010 geverfd:p

vt8fboP.jpeg

yBVS76n.jpeg

Daar istie al mooi van opgeknapt:cool:

Verder viel het mij op dat de frontbalk "lekte"

Bleek die vol te staan met watero_O

Dus onderkant een paar gaten geboord, en er kwam ruim 4 liter water uit:p:T
vFajvHx.jpeg

Tis een leuk 2 persoons campertje, en straks maar eens zien wat we ermee gaan doen...

^^^ denk dat de vorige eigenaar graag wat klotsend water in het vooronder wilde horen. ;)

Maar, ziet er leuk uit en daar kan je wel wat plezier uit halen als het interieur netjes en schoon is. Veel plezier gewenst.

De vorige eigenaar had iets te kleine en wat te weinig gaten geboord en er de laatste 9 maanden niks meer aan gedaan......

Hij knapt er al een stuk van op zo Marco, ik hoop dat je er echt veel plezier aan beleefd

Oh ja wat een leuk ding!
Daar kun je de aankomende zomer wel mee vermaken.
Past ook goed in je collectie.

Wat een koddige opbouw, zo kort en hoog. Maar inderdaad ideaal voor zomerse tochtjes met overnachting, of op (Ford)evenementen. (y)

Bedankt voor de reacties!(y)

Moet alleen nog een keer bakwisselen, maar dat komt ook wel goed.

Vorige week de '72er Taunus weer eens uit z'n winterslaap gehaald, en had even wat hulp nodig om wakker te worden:p

XIW3mF8.jpg

Toen ik er weer mee reed, merkte ik dat de remmen behoorlijk bleven hangen, maar dat ze even later weer los waren.... Dat is aardig vervelend, dus heb ik em maar in de Beuntoko gezet om er nog eens naar te kijken.

O1m9uu5h.jpg

Dus op assteunen, en inderdaad, nadat je het rempedaal in had getrapt bleven beide remklauwen even "hangen". om na 15 seconden weer vrij te lopen....

Met dit soort klachten zijn de remslangen de hoofdverdachten, doordat deze inwendig ook kapot kunnen gaan, kunnen ze als terugslagklep gaan dienen. Dus de remvloeistof wil er wel door naar de remklauwen, maar niet terug om te "lossen".

Omdat het om beide klauwen gaat, is de kans het grootste dat het slangetje van de body naar subframe de veroorzaker is. Deze zag er niet al te fijn meer uit.

s28eEmHh.jpg

Toevallig had ik nog een nieuwe liggen, dus die gemonteerd, en de boel ontlucht, wat het gewenste resultaat opleverde!

xWwYphNh.jpg

Hij remt weer zoals de heren ingenieurs dat ooit hadden bedacht!

Terwijl ik onder de Taunus las, verbaasde ik me nog steeds over de orgineel harde staat vd auto, als ik dat vergelijk met alles wat al aan de groene Taunus is gelast....

21VgoCxh.jpg

Verder liep de motor nét niet fijn, dus de boel nagelopen, de contactpunten opnieuw afgesteld, en hij loopt weer als een zonnetje!

PesXfTdh.jpg

cOOPwvvh.jpg

Verder liep hij vorige week uit de apk:p:T was er even bij ingeschoten....

Hij is van juni 1972, dus bijna apk vrij, maar wil hem desondanks nog gewoon een keer gekeurd hebben.
Dus hij staat nu bij het keuringsstation, en hoor ik eerdaags wel hoe of wat er nog aan moet gebeuren.

FPZ7dlKh.jpg

Blijven mooie wagens die tc1.
Kijk ook eens naar de lijn van die twee motorkappen, daar kan toch geen prius ofzeau tegenop:T

De neusjes van de TC1, dat is de benaming voor het model Taunus van '70 tot '75, is inderdaad met wat Amerikaanse invloeden ontworpen, en het staat em goed:cool:

LG1I2fUh.jpg

Van '70 tot ergens in '73 hadden ze aluminium grilles, en per uitvoering zat er weer verschil in (ronde, rechthoekige en de luxe rechthoekige met verstralers). Daarna tot '75 hadden alle Taunussen plastic grille met rechthoekige koplampen ongeacht uitvoering.

Gisteren de zomerbanden weer onder de mk2 Mondeo gezet, helaas had er 1 een lek ventiel, wat na een bezoekje aan de bandenboer ook weer klaar was.

De grijze ST200 dönor stond ook nog bij de Beuntoko, had er nog weinig tijd voor gehad, maar kon nu eindelijk een slag maken.
Er zat een mooi leren stuur in, dus die gewisseld met mijn schuimrubberen stuurtje.

jmUvhcmh.jpg

utJWhQbh.jpg

Verder lag er in de slopert nog een hagelnieuw reservewiel, met een recente band er omheen.
Die in mijn blauwe lag was waarschijnlijk nog orgineel, half verspocht en roestig. Dus die is ook voor bassie

1tLNdHWh.jpg

Gelijk nog wat andere zaken vervangen zoals een raamsnor, gasveren en de ventilatieroosters.

Alles wat ik eraf wilde halen heb ik er nu af, helaas zat de spoiler zo goed vastgekit dat ik die er niet heelhuids af kon krijgen.... Dat was wel even balen want dat maakt toch wel de auto... Komt vast wel een keer wat op mijn pad.

De kleine man mocht kiezen met welke auto we weer op huus an gingen, en die had het al wel bedacht:D

359j9xSh.jpg

Kon ik natuurlijk geen nee zeggen, dus die 8 pitter ook weer uit z'n winterslaap gehaald:LOL:

Blijft ook heerlijk om mee te toeren:D
w0BadpIh.jpg

Janneman zei:
Tja, een euro om te starten en 2,50 als je de hoek om bent. Maar wel leuk.

Haha, stilstand is ook achteruitgang, weet niet wat goedkoper is....

En opzich valt het verbruik nog wel mee, gemiddeld 1 op 6.

Vorig jaar had ik een klapband gehad met de Tbird, en wil eerst rondom nieuwe banden eronder hebben voordat ik er wat meer mee ga rijden.
Had daar bewust mee gewacht tot dit voorjaar, en de bandenboer ging daar ook prijzen van opvragen... Dus ben benieuwd....

Heb al even de tijd gehad daar over na te denken.

Er komen weer smalle whitewalls onder. Met snel zoeken kosten die ca €130,- per stuk.

Brede whitewalls lijken mij ook prachtig, maar die zitten rond de €200,- per stuk ex montage.:eek:
Dat wordt mij iets teveel vh goede...

Gisteren de '75er Taunus naar het keuringsstation gebracht, en kon hem vandaag alweer ophalen met nieuwe apk!:D:cool:

Enige adviespuntje is de gordel bestuurderskant, die is wat ingesleten. Dat kon nog wel, maar over 2 jaar ist afkeur.

Als het goed is heb ik nog wel gordels liggen, dus binnenkort ook maar ff terechtmaken.

Ben bijzonder goed te pas dat beide Taunussen zonder apartigheid weer gekeurd zijn:cool:

uJlo67Mh.jpg

Kan ik nu verder met de camper, ff bakwisselen, nieuwe apk erop en dan door naar een volgende liefhebber.

Leuke aankoop weer, echt een lief campertje zeg.

Ik blijf die groene Taunus geweldig vinden, de kleur, velgen, echt een heerlijk apparaat! Mondeo is trouwens ook erg leuk, zeker als station zie je hem echt nooit meer.

Ah, je gaat de camper dus weer doorverkopen.
Jammer, aanhanger erachter, Taunus erop, en dan heb je wat bij je meetings :LOL:

Muddy Bandit zei:
Voor de kans op een boete wegens overschrijding van het trekgewicht zal die combi in ieder geval ideaal zijn. :)

Dat is wel een goede. Ik heb ruim 10 een mercedes 207 als buscamper gehad. Daar mocht je wel een kar met auto achter hangen.

In de praktijk was dat met de 72 pk diesel niet erg handig.

Kom jij toevallig uit de regio Nieuwleusen? Ik zie daar al minstens 15 jaar regelmatig Ford Granada's rijden, die je elders in het land werkelijk nergens tegen komt. Een jaar of 15 geleden was ik samen met een kennis met m'n 75 V6 aan het driften op de rotonde bij de Chinees (Sun Palace). De Granada achter ons begon spontaan mee te doen, dat zal jij dan wel geweest zijn! :):)

GT1986 zei:
Kom jij toevallig uit de regio Nieuwleusen? Ik zie daar al minstens 15 jaar regelmatig Ford Granada's rijden, die je elders in het land werkelijk nergens tegen komt. Een jaar of 15 geleden was ik samen met een kennis met m'n 75 V6 aan het driften op de rotonde bij de Chinees (Sun Palace). De Granada achter ons begon spontaan mee te doen, dat zal jij dan wel geweest zijn! :):)

Whaha, ja ik woon inmiddels ruim 10 jaar in Nieuwleusen, opgegroeid op het platteland van Oudleusen:cool:

Geweldig verhaal! Dat driften was ik toen niet, maar verbaast mij ook niks:)

Hier in de buurt is menig paaltje/lantaarnpaal wel platgereden, en menig Granada/Volvo/bmw 'tje een vouw in het achterscherm rijkero_O

Met dit soort dagen wat rondtoeren in de buurt, en je ziet genoeg oude Fordjes rondrijden/staan:D

Laatste weken eigenlijk geen tijd gehad voor m'n wagenpark, maar de draad weer opgepakt.

Vorig jaar had ik een klapband met de Thunderbird, en er moest nog nieuw rubber onder.
Afgelopen week de Tbird op assteunen gezet, en de velgen bij de bandenboer gebracht.

Zaterdagochtend de velgen weer opgehaald met nieuw rubber er omheen:cool:

lJ71vSgh.jpg

Dan merk je wederom dat zo'n Mondeo een stukkie groter is dan een Sierra:cool:

En met goede hulp de wielen weer onder de Tbird gezet:)
9own0rVh.jpg

Ik zag dat er nog een stofhoesje kapot was, dus die ook gelijk nog even vervangen, dus dat scheelt weer.

En vervolgens dit weekend lekker aan het cruizenn geweest:cool:
sv3Il5hh.jpg

tCBJXiGh.jpg

nJbccJdh.jpg

Hopelijk binnenkort ff bakwisselen van de Transit camper, dan kan ik dat ook afstrepen.

Terug
Bovenaan