Taunusdrivers Beuntoko: Het reilen en zeilen van mijn Oldtimer Fordjes. >> 81er Taunus V6 gekocht! Komend weekend FordFreaks Treffen!<<

En dan nu alvast het jaaroverzicht, zoals elk jaar wil ik meer doen, maar achteraf heb ik meestal toch meer terecht gemaakt dan gedacht.

Begin dit jaar is een Taunus coupé project naar Polen gegaan, was een compleet bouwpakket, welke voor transport even in elkaar is gezet.

e7Lvyb3.jpg

Verder besloten de Capri te verkopen, helaas was tijdens een proefrit de koppakking eruit geknald... Desondanks wilde de beste man hem wel kopen, maar moest ik dat uiteraard repareren, en wilde hij er weer een orginele uitlaat onder.

Erjmoz4.jpg

De koppen waren krom, dus laten vlakken, en vervolgens de boel opgebouwd.
FJNOYd7.jpeg

En toen liep hij weer magistraal:cool:
Fijn lopen

Er zat een big bore uitlaat onder, maar ik had bij de Capri een setje spruitstukken en vlamdovers gekregen voor evt terugbouwen naar standaard uitlaat.
Helaas bleken er 2 modellen spruitstuk-vlamdover te zijn, en ik had de mix van beide.....
Dus die tegenslag kon er ook nog wel bij, maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen, en de nieuwe eigenaar is nog steeds blij met de Capri.

nxfXjdh.jpg

Maar heeft mij verschikkelijk veel tijd gekost....

Verder nog een '77er mk1 station gekocht, zit wel aardig wat laswerk in de kont, maar verdient het om weer klaargemaakt te worden. Hopelijk heb ik daar nog een keer tijd voor.

eKN9ZHU.jpeg

Een buurman had een auto uit 2002, was voor de apk wat laswerk aan de dorpel zat....

P9eO5ql.jpeg

Zo al met al zo'n anderhalve meter nieuwe dorpel ingemaakt...
DqNH0dM.jpeg

Verder heb ik afgelopen jaar de '82er Granada station en de '72er Taunus verkocht.
2yvtEtd.jpg

IiPwzAV.jpg

Tijdens de FordFreaks werd ik benaderd door Rico, een geluidsman die voor de hobby geluidsopnames van autoritten maakt. En vroeg of ik ervoor openstond om daaraan mee te doen.

Dus half juli is hij langsgeweest, en heeft opnames van de Thunderbird, Taunus en Granada gemaakt. Wel superleuk om mee te maken!

1WcHzwm.jpg

Voor de geluidsopnames moest alles muisstil zijn, instappen, wachten, deur sluiten, wachten, vervolgens starten etc.
Niet te zwaar ademen, en bij enkele opnames ging eerst de radio aan toen hij op contact kwam. Dus radio uit, en opnieuw. Toen stond de aanjager volgas te blazen, dus wéér opnieuw... Maar het resultaat mag er zijn.

In de tussentijd had een andere buurman wat problemen met zijn Sierra. De oliedruk valt soms tijdens het rijden weg....
'tuurlijk kijk ik wel effe"
Maar dat 'effe' werd effe wat langer:cautious:

In de veronderstelling dat alles vanaf de carterpan te bereiken was, vol goede moet de vooras eronder vandaan, en de carterpan los.
ROnVLU8.jpeg

En bleek er allemaal hard kunststof in de olie-aanzuigbuis te zitten.
gectZWA.jpeg

Dit bleek van de kettinggeleider te zijn, en dat zit aan de voorkant van het blok....

Dus vooras er weer onder, en de hele kraam eruit gehaald.
MwJVTqk.jpeg

En ja hoor, nog meer pruttel...
7yWbD3L.jpeg

Een vracht nieuw spul besteld, en toen het binnenwas, begonnen met monteren.

Helaas moest de hydraulische stoter voor de kettingspanner ook nog vervangen worden, voor het monteren van de spanner, moet hij helemaal ingedrukt zijn, en dat is hij maar éénmalig..
PgAXKP3.jpeg

Uiteindelijk alles binnen, en de boel gemonteerd.
GNKuZ9M.jpeg

En de hele kroam er weer in..
cxYeKU5.jpeg

Starten en..... Geen oliedruk....:eek:

Zwaar balen, en inmiddels 3 maand verder met t ding, en het begon mij wel op te breken allemaal....
Gelukkig een tip gekregen om de oliepomp los aan te drijven, en hem zo olie op te laten pompen.
En dat werkte! De buurman zegt dat ie nu beter rijd en schakelt dan voorheen. Dus al het werk gelukkig niet voor niks geweest.

Verder kreeg ik nog een '85er Sierra aangeboden, stond hier opt dorp al enkele jaren stil.
Wezen kijken, en gekocht. Optisch een paar dingetjes, interieur kapot/verkleurd/vies, apk verlopen etc.

bl8W21l.jpeg

9392MoW.jpeg

Apk zat er bijzonder vlot weer op, floot er probleemloos door, dus kon ik ermee rijden.
Heb een supernet grijs interieur opgehaald, en de boel compleet omgebouwd.
YscNaR6.jpeg

uQUeIG4.jpeg

Na groot onderhoud, interieurwissel, achterbumper gewisseld en nog wat kleine zaken staat hij er nu weer netjes bij.

MPPIgqn.jpeg

4qbjUWK.jpeg

k1yaASF.jpeg

Wel ben ik superblij met mijn nieuwe Taunusklompen:cool:
uvjNCHp.jpeg

Verder had de Mondeo nog een brandstoffilter die dichtzat...
MgnxCgg.jpeg

Tussen alle bedrijvigheid door ook de 17M weer eens aan het lopen gemaakt. Die wil ik ook graag weer in de benen hebben.
TpMOLR4.jpeg

Jjpkobs.jpeg

En als afsluiter 'Wendelin" de blauwe Granada opgehaald.

3WcFqCn.jpeg

8lN6Gjy.jpeg

Afgelopen jaar weer vanalles gedaan, en terecht gemaakt. Met de Capri en de Sierra vd buurman kwam ik van het ene in het andere, en dat heeft mij meer tijd gekost dan gehoopt. Ben hierdoor vooral voor anderen bezig geweest, en is mijn eigen spul blijven staan. Ook gingen de verkopen niet zo vlot als voorgaande jaren, maar als ik zo rondkijk, is dat niet alleen bij mij het geval...

Had graag wat verder geweest met het afbouwen vd Taunus coupé, 17M en evt al begonnen met het laswerk vd mk1 Granada. Maargoed ben ook wel superblij dat ik de andere zaken ook goed terecht heb kunnen maken:cool:

Verder staat het perceel vd Beuntoko te koop, dus het zal spannend worden of ik er kan blijven zitten. Zoniet, heb ik wel een uitdaging.... We gaan het meemaken, en tot die tijd lekker verder sleutelen.

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en een gezond 2025, waarin ook veel gesleuteld en gereden gaat worden met t oude spul:cool:

Mooie update weer. Mooi te zien hoe je bezig blijft met de Fordjes.

Dus half juli is hij langsgeweest, en heeft opnames van de Thunderbird, Taunus en Granada gemaakt. Wel superleuk om mee te maken!

1WcHzwm.jpg

Voor de geluidsopnames moest alles muisstil zijn, instappen, wachten, deur sluiten, wachten, vervolgens starten etc.
Niet te zwaar ademen, en bij enkele opnames ging eerst de radio aan toen hij op contact kwam. Dus radio uit, en opnieuw. Toen stond de aanjager volgas te blazen, dus wéér opnieuw... Maar het resultaat mag er zijn.
Wat is uiteindelijk het doel van deze opnames?

Mooie update weer. Mooi te zien hoe je bezig blijft met de Fordjes.

Wat is uiteindelijk het doel van deze opnames?

Het doel van die opnames zijn de kenmerkende geluiden die een auto heeft.
Mensen hebben bij bepaalde auto's een typisch/kenmerkend geluid wat je altijd bijblijft, het geluid van een deurklink, dichtvallen van een portier, het kenmerkende motorgeluid etc etc.

Rico doet dat hobbymatig, en wil zo een verzameling van geluiden/ritten aanleggen.

@Barri,
Dat was van mijn ouders, die hebben het 4/5 jaar geleden verkocht en ik mocht er blijven. Nu staat door omstandigheden de boel helaas weer te koop, dus onzeker allemaal..
Heb afgelopen weekend nog bij een serieuze optie gekeken, dus alles even goed overdenken. Alle opties zijn nog open momenteel.

Na een onrustige maand pakken we de draad weer op. Helaas nog geen zekerheid over de Beuntoko, dus schiet ook allemaal niet op...

De remschijven vd '83er station heb ik vervangen, die waren wat aangeroest van het stilstaan.

BTBrjqA.jpeg

Om de schijven te vervangen moet de hele naaf eraf, gelukkig dat de boel niet muurvast, anders heb je wel een uitdaging.

QnkAE4y.jpeg

Nu nog een onderhoudsbeurtje en kan hij voor de apk, ben erg benieuwd!

criNFpq.jpeg

Verder heb ik begin december de carburateur van de mk1 Granada weggebracht voor revisie, deze was ook klaar, en kan ik ook weer monteren en afstellen.

U5wq2JQ.jpeg

Er zaten nog orginele pakkingen in.
giralb3.jpeg

Komende week gaat Wendelyn voor de apk keuring, dus ben benieuwd!

RC3C5nE.jpg

Verder de gereviseerde carburateur op de mk1 Granada gemonteerd.

O0ip1DP.jpg

De V6 loopt weer, maar moet nog wat fijntuning hebben.

KIdk8Rc.jpg

En afgelopen weekend de knoop doorgehakt, en na 15 jaar sleutelen ga ik verkassen naar een andere locatie.

Het perceel vd Beuntoko staat te koop, en ik kreeg enkele weken terug een mooie sleutelruimte aangeboden.
Dus behoorlijk twijfelen, maar toch dit weekend besloten naar de andere locatie te gaan.

Het is een deel van de werkplaats van een voormalige garage, ik kwam daar 18 jaar geleden al om auto's te laten keuren. De eigenaar is zo'n 8 jaar geleden overleden, en heeft er tot vorig jaar een ander autobedrijf gezeten.
Die is er inmiddels uit, en de eigenaren hebben liever hobbymatig gebruik van de ruimte. Perfect voor mij.

mcKAeM5.jpg

Nu een goede indeling gaan maken, en er komt iig 1 brug in, eigenlijk hoop ik er 2 kwijt te kunnen. Dan heb is extra stallingsplek.

Ja het is zekers een mooie ruimte, wat oppervlakte betreft kleiner dan wat ik nu nog heb, dus kijken hoe ik daarmee wegkom. Heb nu ook vanalles liggen 'voor het geval dat' en 'mocht ik ooit weer eens' dus daarvan zal wel vanalles weggaan. Opzich niet erg om eens wat rigoreuzer op te ruimen:p

Zaterdag met een paar auto's erheen, kijken wat de draaicirkels etc zijn, en bepaal dan de positie van de brug.
Dan kan ik verder met inrichten, waar ik nog stellingen kwijtkan etc.
Ik heb al een optie op een 2e brug, dus als dat past haal ik die ook op.
Dus voorlopig genoeg te doen!

Misschien zou je zelfs nog kunnen kiezen om er deels (achterin) een zolder in te maken voor onderdelen. Als je die een meter of 4 diep maakt kun je er auto's onder stallen. Ik kan zo natuurlijk de oppervlakte niet zien, maar het is maar een idee.

Opties tot een zolder zijn er ook wel, eerst de boel maar eens over zien te verhuizen.

Afgelopen weekend nog een spoedklusje aan een Volvo 240 Superpolar, die lekte olie bij de kleppendeksel, en koelvloeistof bij de waterpomp...

Wv7iJwV.jpg

7KCaHuN.jpg

Dat was een mooi klusje voor de stageloper :ROFLMAO:
MjyTrQq.jpg

Alles schoongemaakt, gemonteerd en is weer lekvrij:cool:

Verder had ik laatst Wendelin, de blauwe Granada, voor de apk gehad, en moest alleen de remleidingen op de achteras vervangen.

Gelijk maar koperen leidingen gemonteerd, hoef ik niet weer.

wk06bWD.jpg

iYPhmMM.jpg

Vanavond breng ik hem weer naar het keuringsstation, kunnen ze er morgen even naar kijken en kunnen ze hem afmelden:cool:
r71136d.jpg

Ook de nieuwe locatie begint wat meer vorm te krijgen. De tweede brug heb ik opgehaald en geplaatst, die heb ik uit de dorpsgarage van Sexbierum gehaald, die stopten na 50 jaar ermee.
Die is wat smaller dan de eerste brug, maar een Granada past er wel op:cool:
Alleen de vergrendeling moet ik nog afstellen, die haakt niet overal tegelijk in.

IKCc0Qp.jpg

Verder moet er nog wat elektra aangelegd worden, en begin binnenkort met wat stellingen en spullen te verhuizen.

Dus genoeg gedaan, en er is nog genoeg te doen.

Gisteren heeft Wendelin weer nieuwe apk gekregen!
Dus kan ik er lekker mee rondtoeren :love: :love: en naar mijn eigen smaak maken.

Er komt een onderlip onder, wat extra lampen voorop, en denk de velgen die ik eerder onder mijn grijze station zaten.
PCnPl3d.jpg

Ben er wel blij mee, en nu eerst maar eens zien dat ik de boel allemaal oververhuis naar de nieuwe Beuntoko.

Goed bezig weer!!
Prachtige schuur heb je, een brug is echt een must in zo'n tent, zeker voor een handige Harry zoals jij.
Uit Sexbierum? daar is ook een leuke Audi garage, maar dat zal hem niet zijn denk ik..

Goed te zien dat het goed gaat met de gele(y)

Inmiddels een flinke poos verder, en de verhuizing schiet mooi op.
Veel onderdelen uitgezocht, en de spullen die mee moeten heb ik zo goed als over.

63jNp7b.jpeg

gblPq3e.jpeg

mDbxs4Z.jpeg

Heb begint er eindelijk weer op te lijken, nog wat afwerkpuntjes van electra en verlichting, en dan kan ik hopelijk weer snel sleutelen. En de rest vd aankleding komt in de loop vd tijd wel.

alsbAjw.jpeg

UeacMcA.jpeg

En op de nieuwe plek mooi uitzicht :love:
vQPBAlC.jpeg

De "oude" locatie heb ik nu grotendeels ingericht als winkeltje, daar heb ik alle spullen die verkocht mogen worden uitgestald. Er is al aardig wat weg, maar er ligt ook nog genoeg. De onderdelen gaan ook naar Duitsland, België, Polen, Italië en zelfs wat verstuurd naar Slowakije. Dus al vele Taunusrijders weer blij gemaakt. Gelukkig heb ik nog een paar maanden de tijd voordat het helemaal leeg moet zijn, dus hopelijk kan ik nog veel slijten.

XkE98Up.jpeg

Ziet er super uit.

Ik zou in mijn hobbyschuur ook wel een brug willen, maar dat is nogal kansloos als de auto dan amper een meter omhoog kan (vanwege schuine kant). Ik wordt dit jaar 65 en dat onder de auto tijgeren betekent al snel nog een extra dag plezier hebben van spierpijn. En mijn poetsbrug helpt daar ook niet tegen. Tja, je wordt ouder papa... o nee opa inmiddels (dat is dan wel weer leuk).

Tja dan zou een hefdak nog wat kunnen zijn beste Janneman.
Wijlen medeforummer .. had dat ook gecreeerd, ik weet niet meer hoe hij heet, maar hij poste hier ook genoeg.

Tja dan zou een hefdak nog wat kunnen zijn beste Janneman.
Wijlen medeforummer .. had dat ook gecreeerd, ik weet niet meer hoe hij heet, maar hij poste hier ook genoeg.
Die man heette Ronald. Die had inderdaad een mooie constructie gemaakt waarbij als hij zijn brug omhoog deed het hele dak mee omhoog ging. Geniaal.

Mijn hobbyschuur is een deel van een groot hok. Ik huur dat deel, dus zoiets als een hefdak kan daar niet.

• Leuk
Waarderingen: Stif
De tijd vliegt inderdaad.... Het leven en de wereld gaan gewoon door. Mede daardoor vind ik oa dit forum van enorme waarde, en kun je ook in Ronalds geval, het topic terugvinden en teruglezen.

Inmiddels heb ik niet stilgezeten, en is de nieuwe locatie aardig ingericht, alles aangesloten en ook de oude Beuntoko wordt steeds wat leger/kaler.
Gelukkig al veel mensen blij gemaakt met onderdelen, en sommigen werden uiteraard in stijl opgehaald :cool:

n0866T8.jpeg

Verder staat de 17M ook op de nieuwe plek, heeft enkele jaren niet gereden, en op benzine ging het redelijk, hij loopt niet helemaal fijn, en onderweg begon hij ook wat te protesteren...

EOU5C45.jpeg

Ook de groene Taunus stond door alle andere werkzaamheden ook alweer ruim een half jaar stil, dus die ook weer eens opgezocht.

g510cni.jpeg

Accu erop, en hij liep weer mooi vlot:cool:

En met goede hulpjes hem ook weer afgestofd
GYdazXd.jpeg

En de Granada ook gelijk maar
N2grunD.jpeg

NG5yMNY.jpeg

Ook het eerste klusje is inmiddels gelukt, en ben gelijk al blij met de brug:)
Heb een onderlip vooronder de Granada gemonteerd, de breedstralers liggen al klaar, maar nog niet aan toegekomen. Dan smoelt de Granada gelijk een stuk beter:cool:

ZPM3shM.jpeg

Verder begonnen met de aankleding van de nieuwe locatie, had op de oude plek overal waar plek was grilletjes en kentekenplaten opgehangen. Deze komen op de nieuwe plek ook weer te hangen.

Ik had al jaren een grote Ford vlag liggen, die ik nu eindelijk een plekje kon geven.
YygBWBq.jpeg

De grilletjes ga ik links boven de ramen ophangen, lijkt mij wel een mooi plekkie ervoor.
ylo77dS.jpeg

Nu heb ik nog mooi wat ruimte, maar heb de Taunus coupé en mk1 Granada station nog op de oude plek staan. Die zullen over een paar maanden ook hieropaan moeten, maar hoop voortijds de station verkocht te hebben. Kom er niet aan toe, en ik heb het ook erg vol staan.

Zolang ik nog wat extra ruimte heb, wil ik nog een paar onderhoudsbeurten uitvoeren, zodat ik daarna met mijn eigen projecten gangs kan. Wil ook de coupé verder afbouwen, dan kan ik daarvan de rest vd onderdelen ook uitzoeken.

Maar eerst over ruim een week naar het Treffen in Staphorst:giggle:
Was vorig jaar voor het eerst georganiseerd, en supergezellig. Vorig jaar had ik er 2 staan, dit jaar hopelijk 4.

Dus wie wat mooie oude Fordjes wil zien, kom gerust langs, met of zonder olde Ford!

yNtcGHq.jpeg

Leuk om weer even bij te lezen en mooie vorderingen aan de nieuwe ‘Beuntoko’. Leuke toevoeging, die Ford-vlag! Ik hou zelf erg van dat soort reclamedingetjes dus ik zou dat ook toevoegen als ik een dergelijke ruimte zou hebben. Op Marktplaats komt ook genoeg van dat spul voorbij.

Echt, superplekje, die nieuwe beuntoko. Zo zou ik ook wel willen zitten met alle spullen en auto's. En ook wel goed om alles eend door de handen te hebben, bbeetje opruimen, beetje herschikken en weer precies weten wat er allemaal is, ook al weer.

@ Jay DoubleYou: Ja zulke vlaggen maken wel de aankleding vind ik, had in de oude Beuntoko een kleinere hangen.
@Gert: Haha voor een zakcentje willen ze dat ongetwijfeld wel doen!
@uwbuurman: Ja ik ga er ook weer wat moois van maken! Heb ook wel geluk dat ik daar terechtkon met t spul. En opruimen is inderdaad niet verkeerd, er zal waarschijnlijk nog een ronde komen.
@sjef: Dat is toevallig!

Verder zijn de spullen voor diverse onderhoudsbeurten binnen, dus komende tijd maar eens wat achterstallig onderhoud bijwerken aan de Volvo, Mondeo en Thunderbird.

Maar eerst over ruim een week naar het Treffen in Staphorst:giggle:
Was vorig jaar voor het eerst georganiseerd, en supergezellig. Vorig jaar had ik er 2 staan, dit jaar hopelijk 4.

Dus wie wat mooie oude Fordjes wil zien, kom gerust langs, met of zonder olde Ford!

yNtcGHq.jpeg
Ik ben vanmorgen even een uurtje bij het Ford Treffen langs geweest. Wat een mooi evenement! Niet te groot, niet te druk, maar genoeg te zien.
Mooi old spul biej mekaar!
De kinderen vonden vooral containerzandbak leuk

Leuk zeg! Ja het is zeker een leuk evenement! Hebben ze goed voor elkaar :cool: en aan bijna alles is gedacht.

Afgelopen weekend was dus het Ford Treffen, vrijdag druk geweest de auto's weer meetingklaar te maken, en eind vd middag in totaal 4 auto's neergezet.

Vrijdag begin vd avond stonden er al zo'n 35 á 40 auto's en waren er al bekenden uit oa Den Haag en omgeving Breda/ Etten-Leur.

Rj6Ia90.jpeg

De mk1 Granada's werden links van het pad opgesteld, en de andere modellen rechts.
Zo ontstaat er een mooie mk1 rij.

X8oYVTC.jpeg

IEtVrV2.jpeg

XWmfatO.jpeg

Ik had nog een aanhanger met onderdelen meegenomen voor verkoop, en heb nog wat liefhebbers blij kunnen maken met wat onderdelen, hun blij, en ik ben het kwijt.

's Avonds was het ook gezellig, en de verlichte straat geeft ook een leuke sfeer.

5nNGKkX.jpeg

Zaterdag was het ook supermooi weer, en was de opkomst ook super, en liep mooi een beetje door. Zowel Duitse, Engelse en Amerikaanse Fordjes wisten het Treffen te vinden.
Veel mensen gesproken, nieuwe contacten gelegd en genoeg mooie auto's gezien, hier een indruk.

mW1h2ev.jpeg

zCXcF1B.jpeg

MKrmwLd.jpeg

Ofm5YYG.jpeg

vyVmheD.jpeg

3 Generaties Sierra op rij
0j8zguj.jpeg

lt1t5Wd.jpeg

XUrXamA.jpeg

hpqJwrm.jpeg

Verder was er nog iemand met een gele mk1 Granada, dus moesten ze samen op de foto:cool:

6mJsJ4H.jpeg

GV0EtwZ.jpeg

Was zekers de moeite waard, en het mooie weer werkte daar zekers aan mee.

Nu op naar het FordFreaks Treffen 7 en 8 juni:cool:

Geweldig zeg, op die nieuwe Beuntoko ben ik ontzettend jaloers. Zo te zien heel dicht bij mij in de buurt.
Ford treffen volgend jaar ook maar eens een kijkje nemen.

@Kristian2 Ben er ook zekers blij mee!

Sinds afgelopen weekend een mooie 'vondst' toegevoegd aan mijn wagenpark:
Een '81er Taunus 2.0 V6 automaat :cool:

De auto kwam begin dit jaar al voorbij, en werd verkocht wegens overlijden vd eigenaar, een Ford man in hart en nieren, en een serieuze verzameling.

Toen was ik druk met verhuizing, en heb hem toen laten staan.
Een aantal weken terug dook hij weer op bij dezelfde verkoper, dus toch maar eens contact gezocht.

Uiteindelijk wezen kijken, een nette auto, onder de voorschermen is hij al eens gelast, verder is hij nog kogelhard!
Er zat een startblokkering op, en op een tag aan de sleutelbos zat een code. Dus op contact, code invoeren en... niks....
Gezien de staat vd auto, en dat alles nog werkt en gangbaar is, zal het motorisch geen groot probleem moeten zijn, en een deal was gesloten.

gvQrDDo.jpeg

SRCRG47.jpeg

tVFX0zQ.jpeg

Afgelopen weekend heeft een maat van mij hem voor mij opgehaald.

PR5LhBg.jpeg

Goede hulp met afladen:cool:

pP0FmAy.jpeg

Vervolgens nog wat met de startblokkering aan het prutsen, en mijn maat kreeg het wel voor elkaar!
Blijkt dat ie niet op contact moet staan om de code te pakken....

Dus starten en... Lopen!:cool::love:

Vervolgens hem naar binnen gereden, en eenmaal op de brug kwam er een branderige lucht in de auto, en nu heeft waarschijnlijk het kastje vd startblokkering de geest gegeven.... Moest er toch tussenuit, maar toch..

D2PEb43.jpeg

De pakking vd automaatbak lekt, 2 voorste stabistangrubbers moet ik vervangen, en even andere banden/velgen eronder en onderhoudsbeurtje geven. En dan denk ik hem weer snel apk klaar te hebben:cool:

Verder komend weekend weer het Fordfreaks Treffen, dus weer een gezellig weekend voor de boeg!
En wie tijd/zin heeft, kom gerust een kijkje nemen!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan