A
Anoniem
Guest
Ik zou direct mijn auto verkopen als ik in de grote stad woonde: betalen voor een parkeervergunning, terwijl je geen parkeerplaats kunt vinden. Mijn vrouw woonde ja in Düsseldorf, daar ging ik bijna iedere weekend op vrijdag naartoe. Het wekelijkse ritje van 90km vond ik geweldig, met onderweg lekker Spotify luisterenAuto encyclopedie zei:misschien troost voor je Ik en mijn vriendin wonen in een grote studentenstad, er zijn midden in de nacht al zoveel dronken dropjes tegen ons wagenpark gefietst, bij mijn Sirion zal het allemaal wel , maar de Exeo was nog krasvrij voordat ze in de stad ging wonen.
Maar de zoektocht naar een parkeerplaats, was echt vreselijk. Ik durfde ondanks de lage boete van € 15 ook niet fout te parkeren, dus dat heb ik dan ook nooit gedaan: behalve voor eventjes snel in en uitladen.
Dat was telkens het zelfde liedjes: rondjes rijden tot een parkeerplaats vrij kwam en snel toeslaan. Maar nu zijn Duitsers in algemene zin, zuinigere op hun auto's dan Nederlanders. Dus in Düsseldorf heb ik nooit te maken gehad, met mysterieuze schades.
Moet je voorstellen, die dronken dropjes die tegen jou auto aan fietsen worden straks onze advocaten en rechters bijvoorbeeld
Fietsers zijn zwakkere verkeersdeelnemers, maar als je auto geparkeerd staat heb je geen enkele schuld aan feit dat een student dronken tegen je auto aan knalt. Maar het is wel een troost voor mij hoor, dus bedankt