sceppie
Net ingestapt
Beste mensen .
Het zal de revue al vast eens gepasseerd zijn maar voor wie het niet weet het volgende.
Voor klassiekers waar vroeger octaangetal 98 werd voorgeschreven is er nu al een tijdje een perfect alternatief voorhanden.
Ik gebruik het voor mijn Triumph Bonneville T140 en voor mijn Sunbeam Sceptre en Sunbeam Rapier.
Het verschil met de zeg maar gewone 98 die hier en daar nog verkrijgbaar is is verbluffend in mijn geval.
Rustiger lopen , meer vermogen , stiller,!?, fractie zuiniger maar wel duur......
NB, 98 werd voorgeschreven bij motoren met een wat hogere compressie daar waar 95 werd voorgeschreven lijkt het mij zinloos
https://competition102.com
Gr
Theo van der Sceppie
Het zal de revue al vast eens gepasseerd zijn maar voor wie het niet weet het volgende.
Voor klassiekers waar vroeger octaangetal 98 werd voorgeschreven is er nu al een tijdje een perfect alternatief voorhanden.
Ik gebruik het voor mijn Triumph Bonneville T140 en voor mijn Sunbeam Sceptre en Sunbeam Rapier.
Het verschil met de zeg maar gewone 98 die hier en daar nog verkrijgbaar is is verbluffend in mijn geval.
Rustiger lopen , meer vermogen , stiller,!?, fractie zuiniger maar wel duur......
NB, 98 werd voorgeschreven bij motoren met een wat hogere compressie daar waar 95 werd voorgeschreven lijkt het mij zinloos
https://competition102.com
Gr
Theo van der Sceppie