Station voor €25.000max

the King001

Net ingestapt
Tja,

Iemand tips?
Vrouw kan een leaseauto krijgen van
Max 25.000, waar je al snel opzit of overheen gaat.
Ben niet echt thuis in deze instappers.

Zelf al wat zitten zoeken, maar ze wil perse een station.

Ik kom vooral uit op:
* kia ceed wagon
* hyunday i30 station.
* skoda scala station
* skoda fabia station

Bij allen kom je uit op een instapper met 17/18 inch en paar honderd € voor wat kleine opties.
Met leuke set velgen oogt het nog best aardig.

Alleen de fabia is echt uit te breiden maar slechts B segment.

Nog meer ideeen?

Nieuwe Clio Estate bijvoorbeeld. Ruim binnen budget. Fijn voor de bijtelling. Nog landelijk keus (uitloopmodel uit voorraad).
https://www.munsterhuis.nl/occasions/renault/clio/type/brandstof/593098/?utm_source=referral&utm_medium=gaspedaal.nl

De Kia Ceed komt heel goed uit diverse tests. Je hebt veel auto voor 't geld, en (ik vind persoonlijk) ziet deze auto er echt goed uit, vooral in een blauwe of rode kleur!

Ook de Fiat Tipo is een fijne auto alleen loopt deze wel een beetje achter qua veiligheidsopties.

De Astra en Focus kunnen ook alleen kom je dan (zoals je zelf ook al aangeeft) in hele karige uitvoeringen te zitten.

Een Renault Megane Estate uit voorraad koop je volgens de site van Renault tijdelijk vanaf € 19.490, 00.
Je krijgt € 4.500 korting op de normale prijs. Lijkt mij een hele goede optie want dan kun je ook een luxere uitvoering nemen.

De nieuwe Clio lijkt mij ook een goede optie, ik vond dat de auto veel voor het geld bieden, of een Clio estate uit voorraad.

Er zijn verder al prima voorstellen gedaan.

Megane is leuk maar lijkt erop dat dat alleen geldt particulier.

19.500 voor een megane estate zou leuk zijn...
Kun je teminste wat aankleden en toch een serieuze auto.

Corolla is leuk maar dan heb je de bodem instapper en geen opties, €5 over, haha

Maar wat gaat ze er in vervoeren dat ze perse een station wel.
Je hebt een compleet uitgerust Dacia Dokker voor het geld.

the King001 zei:
Corolla is leuk maar dan heb je de bodem instapper en geen opties, €5 over, haha

Wel standaard een verlichte make-up spiegel, heel belangrijk! Verder een 4-cilinder en airconditioning, dat heeft de Hyundai i30 Wagon 1.0 T-GDI i-Drive b.v. niet.

Terug
Bovenaan