Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Hmm, ik heb redelijk klakkeloos de openingspost van de wedstrijd van vorig jaar gekopieerd en er geen erg in gehad dat de regel die er eerdere jaren wel in stond is verdwenen. Het gaat erom dat iedere inzender die zelf ook stemt er vijf punten per inzending bij krijgt, om zo de kans wat kleiner te maken dat iemand die zelf geen punten heeft uitgedeeld de meeste punten krijgt voor een van diens inzendingen.Ik zie 'bonuspunten' in de topicnaam staan, dat lijkt recentelijk te zijn toegevoegd? In de startpost staat daar niets over. Volgens mij was daar vorig jaar ook al vanaf gestapt (ik heb het nut ervan ook nooit begrepen, maar het is wel een complicerende factor bij het tellen van de stemmen).
- Een deelnemer die zelf geen stemmen uitbrengt, kan de wedstrijd niet winnen, die eer gaat dan naar nr. 2.
Het effect lijkt me hetzelfde.Is het niet makkelijker om de regel uit de Occasionwedstrijd ook hier in te voeren?
Graag gedaan. Jij had die Spyker dus dat was stiekem de echte winnaar ; )Ik wilde ook nog even alle mensen bedanken voor alle stemmen op mijn spots!(Vrij laat, ik weet het...)
Gefeliciteerd Dirk en bedankt voor het organiseren 929V6!